![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
hint je ziet het aan zen ogen wie het is.
nog hinter denk nurburgring en als je hat dan nog niet weet
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Robby,
De enige echte en voor mij nog steeds de beste autorenner aller tijden : Gilles Villeneuve ( en ik denk dat er op dit forum nog andere zijn die die mening delen...) Tip : ga eens naar www.villeneuve.com en scroll een beetje naar beneden. Die site is nl. over Jacques en Gilles. Klik op enkele links en vindt beslist een site met foto's, oa. Gilles met de kleine Jacques. Die foto's spreken voor zich maar ik raad je toch aan om de commentaren te lezen. |
|
||||
|
||||
ben ik verkeerd ??
|
||||
|
||||
Raceboy, je begeeft je een kleine 200 km teveel oostwaarts.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Naar mijn weten is Gilles zelfs nooit op de Nürburgring geweest... Ofwel denk je dus aan Lauda, ofwel denk je aan Gilles en moet je Zolder zeggen... |
|
|||
|
|||
ja seg ik ben ni goe in ogen herkennen
![]() en tuurlijk ken ik de gilles villeneuve! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
DE HELM!!!!!!!!!!!!!!! |
|
||||
|
||||
Toe Alain, zeg nog eens iets, dan kan ik die prachtige Sig nog eens zien :-))))))))))))))))
|
|
||||
|
||||
ik dacht lauda
|
||||
|
||||
Ik had eerst twee andere sigs geprobeerd ( Gilles in volle powerslide en een karikatuur van het duel met Arnoux ) maar om de één of andere reden nam ie ze niet aan. Op tijd en stond verwissel ik eens van signature. Ik heb inmiddels MS, Bellof en Helio gehad. Nu is het hoog tijd voor Gilles!!!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Alain, dat ziet er mij een foto uit van de Ferrari 312 T3 uit 1978. Ben ik juist?
Ik zie in elk geval nog geen "Smeg" of "Piemme" sponsors dus het moet een foto zijn uit zijn beginperiode... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|