![]() |
|
|
||||
|
||||
Hmm, mja, 2 redenen waarom ik hier mijn mening over de race niet neerpen
1) Ik nogal wreed busy vandaag (schooltje enzo) en alle meningen hierboven vind ik me wel min of meer in 2) ik had klein tv'tje op m'n kamer genomen om vanmorgen lekker vanuit m'n bed de laatste van het seizoen te bekijken, en het wedstrijdniveau kon me zo hard boeien dat ik terug wakker werd toen Schumacher z'n champagnefles naar beneden liet vallen.... Chance dat erna nog een kleine herhaling was op rtbf2 anders had ik totaal niks gezien ![]() 3 maart is wel verschrikkelijk lang weg. En de eerste testen (buiten die van Toyota) laten ook nog een dikke maand op zich wachten...
|
|||
|
|||
one, schumi heeft het record VERBROKEN! niet geevenaart!
ik zei dat ik voor me persoonlijk een 7.5 geef! ik vind trouwens wat de nieuwe lichting rookies, montoya alonso en kimi, het schitterend deden, wat voor mij belangrijk is om een seizoen te rate! |
|
||||
|
||||
Check eerst is alles is voor ge zegt VERBROKEN
Hij heeft het GEËVENAARD. Mansell deed het hem voor. Ook hij won 9 Grand prix in 1 seizoen
|
||||
|
||||
Quote:
Niet gebroken. Leer Uw geschiedenis. 9 wins in 1 seizoen: 1x Mansell 1992 3x Schummi 1995,2000,2001 Last edited by Werner333; 14-10-2001 at 19:33. |
|
||||
|
||||
rofl
|
||||
|
||||
Quote:
15 wins op 16 in 1 seizoen : McLaren in 1988!!! |
|
||||
|
||||
Ik denk dat hij het over het aantal punten heeft
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
heren,
meeste overwinningen........... alain Prost! schumi VERBREEKTE dees record!!!!! that i mean. en one moet er maar deftig bijzegge dat hem het heeft over dat record op 1 seizoen! Quote:
btw werner, nice sign ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Mja, maar ik dacht wel dat iedereen hier (uitgezonderd Robby dan) door had dat het over dit seizoen ging eh. Tenslotte was de thread toch ook gestart over hoe dit seizoen verlopen was...
|
|
||||
|
||||
aangezien hier iedereen over gans het seizoen bezig was robby....
|
||||
|
||||
Het was overduidelijk dat het over dit seizoen ging he.
Als ik de laatste postings van Robby lees vraag ik me af of we geen aparte sectie in dit forum moeten oprichten: Robby zijn stomme vragen/opmerkingen. PLease Robby denk eens 10 keer na voor ge iets post. En denkt nu niet dat ik je aanval he. Ik geef alleen wat goede raad. |
|
|||
|
|||
hoe kan ik da nu weten?????????!!!!!!!!!
en ja werner maak zo iets maar aan as ge u dan goe voelt .... komaan seg voor mij is da dus ni duidleijk he! |
|
||||
|
||||
Ik begrijp ook nie echt wa daar zo erg aan is
![]() |
|
|||
|
|||
wa is ni erg?
|