![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Geen Van der zwaan, loos gerucht
|
|
||||
|
||||
Jammer
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Inderdaad geen marcos te zien in de lijst!
![]() Maar wat mij wel opvalt in deze lijst, is dat er 2 !! BMW M3 GTR's staan!!! (nr 24 en nr 25) Ik veronderstel dat dit een tikfout is, aangezien er als piloten Dirk en Jörg Muller staan, en deze niet gaan meerijden nu zaterdag. Maar toch hoop ik dat deze lijst correct is, en dat er twee machtige GTR's aan de start staan ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
In de deelnemerslijst staan normaal gezien ALLE wagens met piloten die dit seizoen in actie gaan komen. Zaterdag rijden alleen Priaulx-Lamy-Mollekens. Op de Nürburgring in hun eigen Duitsland zullen ze waarschijnlijk dus wel rijden met twee auto's, met Jörg en Dirk Müller achter het stuur.
Kwestie van dit even duidelijk te maken. |
|
||||
|
||||
De laatste stand van zaken volgens autosport.be: 58 deelnemers
![]() ![]() Dat gaat een mooie zaterdagavond worden in Rivage, Barbeque en paar flessen wijn doen de rest ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Sommige mensen hebben examens en willen daar liever niet teveel aan herinnerd worden ![]() Ik ga dus gewoon het eerste optreden van de M3 GTR missen ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Kzal wel een fotooke pakken zenne ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Als er iemand (of een paar mensen) de kans heeft (hebben) om detailfoto's van de M3 GTR te nemen (hiermee bedoel ik: motorruimte, in de wielkasten, onder de auto, in de koffer,... noem maar op): u zou mij er een groot plezier mee doen ![]() |
|
||||
|
||||
Ik zal er wel een paar voor u maken Stijn.
![]() Toch heerlijk als je die auto's in het echt kan zien rijden. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Doet HIBN weer een live verslag dit keer?
|
|
|||
|
|||
HIBN zal heeft inderdaad een live internet uitzending voorzien. RIS heeft een live timing voorzien voor de SER.
Wat het in Duitsland wordt, staat momenteel nog niet vast. Wat wel vast staat is dat de Belcar 24 Uren van Zolder een volledige live-coverage krijgen i.s.m. 24u.be, de werkgroep die ook de twee voorgaande jaren instond voor de live-verslaggeving via internet. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|