![]() |
|
|
||||
|
||||
Wie nog twijfelt dat Armstrong van zijn voetstuk getild gaat worden, is wel heel erg tegen de Amerikaan.
|
|
||||
|
||||
ik ben er niet tegen hoor, en toch twijfel ik
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Deze ploegentijdrit zal de tour heus niet beslecht hebben ...
|
||||
|
||||
neen tuurlijk niet. Vergeet niet dat de bergen er nog aankomen hé
![]()
|
||||
|
||||
woensdag krijgen we al een colletje van 1ste categorie.. en vrijdag krijgen we een hoop van 2de en 1ste dus de bergen beginnen stilaan te naderen
![]() |
|
||||
|
||||
Wel, wel, Hamilton uit koers omdat zijn hond gestorven is. Daar kan Michael Schumacher nog eens een voorbeeld aan nemen...
|
|
|||
|
|||
Het is wel een afvalwedstrijd geworden vandaag...
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() De enige echte reden bij Hamilton is dat hij het niveau in deze Tour niet aankan .... Dan is het makkelijker om nu rap een excuus op te biechten, en met de staart tussen de benen te verdwijnen. Net daar ligt misschien wel het grote verschil met Schumacher .... Die hoeft helemaal geen excuses te zoeken om eigen falen te verdoezelen. Die presteert gewoon ... zonder meer.
|
||||
|
||||
Hamilton is ook de Schumacher van de tour niet hé. Dat is Armstrong blijkbaar.
Mijn twijfels zijn trouwens volledig weg ![]()
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Allez, Mayoke is ook gestopt. Chance dat ik die maar in één van mijn 9 megabike-ploegen heb. Alleen jammer dat ik Basso ook maar in één ploeg heb en serieus op Hamilton heb getipt ... Die staat in 5 of 6 van de 9 ploegen.
|
|
||||
|
||||
Vandaag tijdrit sé. Ondertussen straf nummer van virenque gezien, een sterke amerikaan en een verbazende basso, een goede merckx en enkele spannende ritten...
Benieuwd of T mobile plaats 2 en 3 kunnen pakken...
|
|