De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 06-08-2004, 09:18
pudding1's Avatar
pudding1 pudding1 is offline
De Paddock Rookie

En, wie wil zich aan een weersvoorspelling wagen?

Broeierig heet, of doornat.

www.hrt-racing.be
Reply With Quote
Old 06-08-2004, 09:28
Autofan's Avatar
Autofan Autofan is offline
De Paddock Regular

Normaal zou het eind volgende week minder warm zijn en meer kans op regen, maar weermannen zijn weermannen: onvoorspelbaar zoals altijd
Reply With Quote
Old 06-08-2004, 12:03
pudding1's Avatar
De Paddock Rookie

Liever iets frisser, het is nogal warm in de auto

www.hrt-racing.be
Reply With Quote
Old 09-08-2004, 23:29
Pascal Pascal is offline
A4993

Na veel zwoegen zijn we er klaar voor om de vuurproef te ondergaan. Het Depaddock Racing Team zal met de Mégane deelnemen in de klasse 6 (Gast) aan de ZTC van 14/08/2004.
Hopelijk staan we niet te veel in het grind en kunnen we de 4 uur rondmaken. Dat zou al een hele prestatie zijn.

C U
Reply With Quote
Old 10-08-2004, 00:35
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

Quote:
Originally posted by Pascal
Na veel zwoegen zijn we er klaar voor om de vuurproef te ondergaan. Het Depaddock Racing Team zal met de Mégane deelnemen in de klasse 6 (Gast) aan de ZTC van 14/08/2004.
Hopelijk staan we niet te veel in het grind en kunnen we de 4 uur rondmaken. Dat zou al een hele prestatie zijn.

C U
Heel veel succes voor de race.
Moest het zijn dat jullie iets te nerveus zijn kunnen jullie altijd nog enkele duvelkes komen drinken bij mij voor de race, hé
Old 10-08-2004, 00:48
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
III. STOFFEN VERBODEN IN BEPAALDE SPORTEN
P1. Alcohol
Alcohol (ethanol) is alleen binnen wedstrijdverband verboden in de volgende sporten. Detectie zal worden uitgevoerd
door ademanalyse en/of bloed. De bij de sport geldende grenswaarde staat tussen haakjes. Wanneer geen grenswaarde
is aangegeven, wordt elke hoeveelheid alcohol als een overtreding beschouwd.
Autosport
Biljarten
Gymnastiek (0,10 g/l)
Handboogschieten (0,10 g/l)
Jeu de boules (0,50 g/l)
Karate (0,40 g/l)
Luchtvaart (0,20 g/l)
Moderne vijfkamp (0,10 g/l)
Motorsport
Skate sporten (0,02 g/l)
Skiën
Triatlon (0,40 g/l)
Worstelen

bron: de dopinglijst

Reply With Quote
Old 10-08-2004, 00:58
Pascal Pascal is offline
A4993

Quote:
Originally posted by A.J.
Heel veel succes voor de race.
Moest het zijn dat jullie iets te nerveus zijn kunnen jullie altijd nog enkele duvelkes komen drinken bij mij voor de race, hé
Wij zijn bezig aan een spartaans trainingsschema en daar komt Duvel niet in te pas.

Na de race gaan we ons eens lekker laten gaan...

C U
Reply With Quote
Old 10-08-2004, 08:17
Selespeed's Avatar
Selespeed Selespeed is offline
De Paddock Regular

Veel succes!
Reply With Quote
Old 10-08-2004, 16:37
pudding1's Avatar
De Paddock Rookie

't Is voor ons ook een tijdje geleden, we zullen mekaar daar wel ergens tegenkomen he ;-)

www.hrt-racing.be
Reply With Quote
Old 12-08-2004, 23:04
raceshot 2nd's Avatar
raceshot 2nd raceshot 2nd is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by Pascal

C U
Pascal, veel succes vanwege het www.raceshots.be team
Old 14-08-2004, 20:09
mse mse is offline
De Paddock Regular

Zolder Touringcup 14 Augustus 2004
Podiumplaats voor JO

De 4de wedstrijd van de ZTC heeft Peter Beckers en Marc Van Manshoven een mooie 3de plaats in de klasse opgelevert. Dit podium in klasse 2 wordt opgedragen aan wijle Johan Bullens. Het podium werd dan ook aangevuld met de zoon van Johan om het trio te vervolledigen.

De ochtendtraining leverde voor Peter en Marc een mooie 7de plaats op die Peter bij start al vlug kon verbeteren naar de 5de plaats. Maar het tempo dat Peter aanvangkelijk zichzelf oplegde bleek iets teveel gevraagd voor de wagen.
Ritme laten zakken was de enige oplossing om zonder problemen verder te kunnen. Na 1h20 werd Peter afgelost door Marc. Peter"... amaai jong warm warm, het is echt werken in de wagen en bij deze zinderende hitte is dat geen 2 uur vol te houden."
Marc zat al vrij vlug in het goede ritme en de teamleiding besliste om op een 3 stop strategie over te gaan.
Op karakter en doorzettingsvermogen brengt Marc de BMW over de finisch op een verdiende 3de plaats in hun klasse. Marc" ik ben zeer tevreden met dit resultaat. Het was afzien maar ter nagedachtenis van Johan is dit een prachtig resultaat.

Jef en Bart Van Samang, penalisatie db, technische stop, "stop en go" voor het negeren gele vlag (al dan niet onterecht)en de wissel, totaal dus 4 stop die er voor zorgen dat een remonte van plaats 32 naar plaats 8 een resultaat is waar de Marcosboys tevreden mee moeten zijn.
Old 14-08-2004, 20:33
Autofan's Avatar
Autofan Autofan is offline
De Paddock Regular

Ik vond het weer een heerlijke dag met boordevol mooie autosport. Spijtig dat ik nu zowat overal verbrand ben door de enorme hitte (en dan te bedenken dat ze slechts 22 graden hadden aangekondigd en veel bewolking).
Reply With Quote
Old 15-08-2004, 01:05
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by Atenza
Is 14 augustus toevallig geen ZATERDAG?
Wil iemand het toegangsticket van vandaag inscannen?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 15-08-2004, 09:22
B.V.S.'s Avatar
B.V.S. B.V.S. is offline
De Paddock Regular

een bloedhete race...

Amai...! da's zowat het enige wat ik nog kon gezegd krijgen toen ik om 17.50u uit die rijdende sauna stapte...

Tijdens de trainingen hebben we ons in het begin wat rustig gehouden... om dan op het einde te proberen een snelle tijd neer te zetten...
Maar we bleven niet van pech gespaard. In een poging een snelle tijd te zetten kregen we een verwittiging voor teveel dB's... en toen ik terug buitenreed lag er een oliespoor van aan de Rea tot aan de Jacky Ickx. We hebben dan verder geen risico genomen en hebben ons tevreden gesteld met de tijd die we in het begin van de training hadden neergezet, nl 1.50'. Dit resulteerde in een 11e startpositie. Na de training werd onze straf voor teveel dB's kwijtgescholden... we waren met 2 tegelijk langs de meetpost gepasseerd. Ik moest eraf en de andere wagen niet...
Jef heeft de start genomen, en zoals altijd in het begin heel rustig, maar na enkele ronden komt hij in z'n ritme en komt heel snel terug naar voor. Maar dan... zwarte vlag teveel dB's... binnengekomen, supertrap bijgemonteerd en terug weg...
Hiermee hebben we 3 ronden verloren en zijn we helemaal weggezakt in het klassement. Maar met het mes tussen de tanden begint Jef aan een ongelofelijke remonte. Intussen nog een zwarte vlag voor het negeren van de gele vlag... (was heel twijfelachtig, maar soit). Na twee uur geeft hij het stuur aan mij over op een 12e positie.
Ik heb dan geprobeerd om een houdbaar tempo te vinden, in die verschrikkelijke hitte (60° - 70° in de cockpit), wat niet altijd makkelijk was. Dan heb ik een aanrijding gehad met de Dexters Supra, waardoor ik schade had aan de voorste splitter, met als gevolg een minder goede wegligging... De laatste drie kwartier waren heel zwaar... dit was puur op karakter en uithouding... en ik denk dat ik niet de enige was...
Uiteindelijk zijn we nog gestrand op de 8e positie algemeen en een 6e plaats in klasse 1, op drie ronden achter het podium... dus het had er weeral kunnen inzitten. Uiteindelijk zijn we gezien de omstandigheden nog tevreden om binnen de top tien geraakt te zijn...

Een dikke proficiat aan onze teammaats Peter en Marc, die met de BMW 3e werden in hun klasse. Ze hebben deze podiumplaats dan ook opgedragen aan onze overleden vriend Johan.

Last edited by B.V.S.; 15-08-2004 at 09:34.
Reply With Quote
Old 15-08-2004, 12:56
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

heeft iemand het klassement van deze race? ik weet nog altijd niet wie gewonnen is bv....

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules