![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Greetzz.. Corvetteboy |
|
||||
|
||||
Was ook maar een klein brandje, de meeste olie was al weg
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Oh my god :s
12:28 The Lister Racing team pulled out because their drivers were simply too tired to continue - this race is an exhausting event - too much for some of the gentlemen drivers. |
|
||||
|
||||
![]() spijtig van SRT!! en strange van Lister... Nog effe doorbijten, het was bijna 4u!
|
|||
|
|||
Toch ook eigenaardig op de wagen van bouvy weer een paar boitekes kapot, een paar jaar geleden was dat ook op de audi.
![]() |
|
||||
|
||||
Net terug van de race. 24u lang genoten van de Gillet Vertigo Streiff. Briljant gereden, zonder noemenswaardige problemen. Iedereen was echt blij. Verslag op onderstaande site.
Ferrari zeer sterk, Saleen zoals verwacht door het ijs gezakt. Spijtig van de zwaans viper en andere vertigo uitval. S.R.T. opnieuw niet aan de finish, al vrij vroeg problemen. volgens mij moeten die mannen zich toch een wat vragen stellen alvorens naar zolder te trekken.
|
||||
|
||||
De race daar kan iedereen zijn eigen beoordeling van maken maar als dit een FIA sanctioned event was, dan neemt de FIA het toch niet zo nauw met de veiligheid van de toeschouwers.
Heb al veel meegemaakt maar een truttig locomotiefje met bezopen toeschouwers die over interventiewegen worden gereden naar de volgende drankhut is toch wel een dieptepunt. Zoals gezegd, alles kan en mag in Spa ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
schande, er komt gewoon niks in de journaals over deze belangrijkste wedstrijd van het jaar in Belgiê (F1 is treintje rijden geen koers). Op de VRt kregen we dan wel enkeleschuivertjes in de pits tijdens de IRL te zien. veel belangrijker natuurlijk.
ook lachen op de sporza site: de 24 uren staan gerangschikt onder "formule 1" ![]()
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() Last edited by Raceboy; 02-08-2004 at 13:56. |
|
||||
|
||||
Dan geef ik hier ook maar wat kritiek. Iemand gezien hoe weinig er werd ingehaald in de Busstop chicane? Vele piloten hebben al gezegd dat het daar onmogelijk is om in te halen. Bovendien vind ik deze chicane gevaarlijker dan de vroegere, want Van Bellingen zorgde wel voor een kleine chaos in het begin. Een geluk dat geen enkele andere wagen er tegen botstte.
|
|
||||
|
||||
Op Stadion was er een samenvatting van 2-3 minuten
![]() Steve van Bellingen heeft inderdaad de nieuwe busstop nog niet onder de knie blijkbaar. Ging twee keer rond voor het oog van de camera daar. |
|
||||
|
||||
Kweet niet of ik hier foto's mag plaatsen van dit incident in de Source, maar ik vond dat toch de moeite.
Van dit (je ziet ze mekaar raken) : ![]() Kwam dit : ![]() En het strafste was dit : ![]() Hopelijk mocht ik dit posten. ![]()
|
|||
|
|||
Niks in de journaals?
![]() VTM: - zaterdag: + nieuws 13 uur: voorbeschouwing + nieuws 19 uur: update start + nieuws 22u30: update - zondag + nieuws 13 uur: live tussenkomst + stadion 19u30: kort verslag KANAALTWEE - zaterdag: + 15u45-17u30: LIVE - zondag: + 12u00-13u00: LIVE + 15u00-16u30: LIVE ![]()
|
||||
|
||||
Als je even naar je tijden kijkt dan zie je wat ik bedoel. Er is in geen journaal gezegd wie gewonnen heeft. De live verslaggeving laat ik buiten beschouwing. Die was goed, maar die wordt toch gevolgd door de geinteresseerden. Ik wil meer autosport in het nieuws, alleen zo kunt ge de sport meer uitstraling geven.
|
||||
|
||||
ik heb gisterenavond na de thuiskomst ook tevergeefs naar beelden gezocht, mijn vader had de finish live gezien op tv maar ik die na een vermoeid en voldaan weekend 's avonds thuis in de zetel zag, heb spijtig genoeg niks meer gevonden, soit ... we hebben het live gezien
en de race was inderdaad de moeite, alleen vond mijn radioke op zondag de post niet meer zodat ik toen af en toe aan de speakers ben blijven staan om geupdate te worden. zeg wat je wilt, maar ik blijf het een super evenement vinden, met een mooi voorprogramma!! volgend jaar zeker weer van de partij
|
|||
|
|||
Is er dan echt niemand meer die naar VTM kijkt?
![]() Dat VRT niks heeft uitgezonden, is een zaak van de VRT en een afweging van de sportredactie aldaar. VTM heeft in elke nieuwsuitzending van zaterdag en zondag bericht over de 24 Uren. En gelieve dat niet in twijfel te trekken, want ik was er nogal zelf bij. ![]() In Stadion is er in het stuk uiteraard duidelijk gezegd wie de winnaar was. En gelieve ook dat niet in twijfel te willen trekken, want ik heb het stukje zelf gemaakt. ![]()
|
|