![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik zie jullie wel in Spa, en indien niet zichtbaar gebruiken we de GSM. Wij vertrekken namelijk pas om 8.30 u. in Haacht (slapen is ook belangrijk in een mensenleven
![]() tot morgen jan |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Als gijle ne kleine dikke ziet, zeg hem goeiendag.
Thanks |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() I'll be there !!!! C U |
|
||||
|
||||
Wij lopen ook wel ergens rond, hoogstwaarschijnlijk in de buurt van Rivage of Pouhon.
|
|
|||
|
|||
Voila hier zijn we dan : terug van een dagje F1 in Spa.
Om 08.00 uur paraat met zijn twaalven op de carpoolparking in Lummen. Van daaruit behoorlijk vlotjes tot in Combes geraakt. Mits betalen van 15 € parking geraakten we tot op een boogscheut van de ingang. Aan de ingang was het huilen met de pet op. We moesten daar ongeveer 3 kwartier, ja u leest het goed, aanschuiven alvorens ons gratis ticket werd afgescheurd. De tickets dienden eerst te worden gescand en daarna werd er eens trookje van gescheurd. Dit kon maar gebeuren in twee files vermits er maar twee scan-toestellen ter beschikking waren. Puur amateurisme... Uiteindelijk toch tijdig aan de buitenzijde van Rivage geraakt. Omdat Sennake van achter de draad geen goede foto's kon nemen, besloot hij aan de binnenzijde te gaan staan. Op zijn trip naar de overkant kwam hij echter zijn vriend "meneer vuilbak" tegen ![]() Tijdens de eerste sessie deed het wel raar aan om van sommige teams drie auto's te zien en anderen dan weer niet buitenkwamen. Niet veel te zien in Rivage maar gelukkig hadden we net tegenover ons een reuzescherm zodat we alles zeer goed konden volgen. Een goede zet van enkele ervaren F1-gangers om op die plaats te gaan staan ![]() Om twaalf uur aten we onze boterhammetjes op. Omdat Sennake twee programma's voor de prijs van één had gekocht had hij wat budget over en kon er voor hem een frietje met frikandel af. Toen hij enkele frieten liet vallen werd er hysterisch gelachen omdat hij voor 1,5 € frieten had laten vallen. Schandalig duur 5 € voor een "kreukelfriet" met mayonaise en 2 € voor een frikandel. De timingen die we hadden meegebracht bleken niet te kloppen en zo moesten we wachten tot 14.00 uur op de start van de tweede sessie. Nu kwamen alle bolides voor een langere tijd buiten. Opnieuw op het grote scherm konden we zien hoe na de crash van Briscoe de sessie werd afgebroken door een code rood. Gelukkig bleef ook de tijd stilstaan zodat we konden genieten van een vol uur F1. Het thuisfront liet weten dat het zowel in Antwerpen, Laakdal als St.-Truiden pijpestelen regende. In Spa hadden we nog geen druppel te verwerken gekregen. Vervolgens konden we de de vrije training van de F3000 bekijken. Halfweg deze sessie begon het lichtjes te regenen. Ons tentzeil van 18 m² werd snel aan de draad bevestigd en we bleven droog. De F3000's verdwenen echter snel terug in de boxen en het was weer wachten. Bij het begin van de kwalificatie van de F3000 zagen we een quasi massastart. Het dreigde weer te gaan regenen en iedereen wou nog snel op het droge een tijd zetten. Na enkele ronden begon het inderdaad wat heviger te regenen. Opnieuw werden we beschermd door ons tentzeil. Niets opwindend gezien in deze kwalificatie. Tijdens ons verblijf onder het bewuste tentzeil kregen we bezoek van een Nederlander. Zonder kloppen stond hij opeens naast mij. "Mooie plaats hebben jullie hier, en nog overdekt ook..." "En bovendien gratis" antwoordde ik hem. Hij keek me vol ongeloof aan en zei dat hij op een niet overdekte tribune 280 € had betaald zonder zicht te hebben op het grote scherm. Hij zag er al beteuterd en nat uit. Na dit korte gesprek mompelde hij : "dat moeten we volgend jaar ook eens proberen" en droop teleurgesteld af. Hilariteit alom... Weer een Nederlander voor schut gezet... Al bij al een leuke dag onder Paddockers. Op een gegeven moment stonden we er met 20 Paddockers en vrienden. Daarenboven kregen we nu en dan nog wat bezoek van enkelingen en zelfs op terugweg kwamen we er nog enkelen tegen. Geslaagde dag, wat mij betreft... Oh ja, F1. Alleen als het gratis is, en in goed gezelschap, anders zien ze mij er niet. C U Last edited by Pascal; 28-08-2004 at 01:02. |
|
||||
|
||||
Quote:
Vooral de LMES dan wel. ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Maar nu terug on-topic : het relaas van de Paddock-meeting
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Van die actie op de vuilnisbak zijn er ook foto's, en hopelijk krijgen we die ook nog eens te zien ![]() |
|
||||
|
||||
Om eerlijk te zijn keek ik er al lang naar uit om eens een f1 wagen te zien passeren, maar ook wij zijn met gemengde gevoelens naar huis gereden.
Redenen: Files (7uur gereden, ok valt voor) 5€ voor een domme hamburger (hadden ons voorzien) 35 fotografen achter u (duwen om toch maar "het" plaatje te kunnen trekken) en nu het belangrijkste: nooit kippevel gekregen als er een auto langskomt (heb het nochtans rap) Misschien waren mijn verwachtingen te hoog? |
|
||||
|
||||
ik ga morgen naar Francorchamps. Ik ben namelijk uitgenodigd door de hoofdsponsor van the Belgian Grand Prix, met name FOSTER'S. Heb nog nooit een VIP toestand meegemaakt bij een F1 race dus ben benieuwd. Om 7u moet ik al daar zijn voor ontbijt, toch wel erg vroeg, maar kijk er echt naar uit. Zal morgen wel laten weten hoe het geweest is...
|
|