![]() |
|
|
|||
|
|||
Laat ons eens een dinsdag gaan kijken bij die mannen. Ik wil zeker meegaan.
C U |
|
||||
|
||||
Hou ons op de hoogte..............
eerlijk gezegd, zie ik tribune ook niet zo zitten......... Voor start/finisch is gewoon staanplaats.......met de tribunes daarachter............
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Wij nemen dit jaar trouwens onze privé tribune (cq keuken, cq vrachtwagen,cq ...)mee, die zal opgesteld staan op de camping tegen de omloop (op 5m) na de Porsche curves.
Zucht, nog 181 dagen. (shit, da's nog een half jaar)
|
||||
|
||||
Tim, we mogen toch eens komen kijken eh ? We zullen onze eigen drank meebrengen :-)
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ik zal maar in Tim zijn plaats antwoorden : EEN GROOT VAT AUB !!
Trouwens, het belgisch bier opent véél deuren daar in Le Mans. Lol verzekert ( vooral met de engelsen). ![]() |
|
||||
|
||||
wat betreft Le Mans, wanneer kunnen we het e.e.a. kortsluiten?
Zoals vertrek, geld, verzekering enzo? Wellicht de 27ste bij JPR des middags......?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
De 27ste moet lukken Marshal.
Tegen dan zijn we bij Tim geweest en weten we weer wat meer. |
|
|||
|
|||
KOMEN JULLIE ZEKER A.S DINSDAG ? ALS HET ZO IS DAN " KUNNEN " WIJ AL EEN PAAR MAATREGELEN ORGANISEREN.
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
geld : alles wat je hebt aan mij geven verzekering : ge gaat te voet zene, wa gade doen? Uw schoenen kapotlopen? LOL ff serieus: Wat bedoelt ge met die verzekering? Wij vertrekken in shiften, de eerste op maandag, de laatste op donderdag.
|
||||
|
||||
We (dat zijn Pascal, Werner en ikzelf) zouden graag komen naar de eerstvolgende vergadering (die dan wel in 2002 zal zijn vermoed ik). Als je ons zegt wanneer , waar en hoe laat ze doorgaat kan je op 3 extra personen rekenen...
|
|
|||
|
|||
Alléé Sennake, ik heb nog koppijn van gisteren ('t was toch bekan 4u) en gij begint al over de volgende.
di 25/12 is er geen vergadering (wegens algemene indigestie), van 01/01/02 weten wij het nog niet, maar waarschijnlijk zal dat wel 'tzelfde zijn.
|
||||
|
||||
verzekering....reisverzekering enzo.......
|
||||
|
||||
Ondertussen is alles geregeld.
We vertrekken dus met 7 man. Le Mans here we come!!!! |
|
|||
|
|||
83 dagen
wel spijtig dat de nieuwe Panoz niet meer hetzelfde lawaai maakt als die van vroeger, als hij maar niet hetzelfde klinkt als de "stofzuiger"-audi's. 83 dagen wanneer vertrekken jullie ?? Als ge't nog nie wist, wij binnen 83 dagen ! da's nog 82 keren slapen en als we nog eens goe op stap gaan kunnen we misschien éne keer slapen uitsparen.
|
|