![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik ben dus 100% voor het sportforum. Ik ben een sportfreak, eerder nog dan een F1freak. Volgens mij zijn er toch nog wel een aantal mensen die in vele andere sporten geïnteresseerd zijn. Maandag start bijvoorbeeld Roland Garros, waar we de prestaties van onze landgenoten kunnen volgen. Den giro is nog 2 weken bezig en de nationale ploeg moet nog 2 keer spelen. Daarna is 't al rap Wimbledon en tour de france, gesprekstof genoeg mijns inziens.
|
|
||||
|
||||
Ik ben eerder van oordeel dat we in een forum dat "The Paddock" heet, enkel gemotoriseerde sporten mogen toelaten...
Tenzij je de paddock letterlijk opvat en er dus ook paardesport gaat bespreken natuurlijk. Maar als er nood is aan een forum over andere sporten ga ik het natuurlijk niet tegenhouden hoor, ik ben ook maar één stem en onze mening wordt gevraagd dus vandaar... (Allez de GP nadert en we komen alweer niet meer zo goed overeen Tsjolder LOL) |
|
||||
|
||||
![]()
bwa,
ik vind het goe zo gelijk het is!!! ![]() airco
|
||||
|
||||
Als er een informaticaforum opzit, waarom dan geen sport forum?
|
|
||||
|
||||
bwa de forums hebben precies toch succes he!!! gezien het aantal posts!! dus waarom zouden ze dan niet mogen blijven!!!
en voor de rest nog de volgende regel!! als een bepaald subforum u niet interesseerd, post er dan niet he!!! dan hebde der gene last van!! airco
|
||||
|
||||
I agree with Airco.
|
|
||||
|
||||
laat alles zoals het is. Dit is onze stek op het net en we amuseren ons prima. Houd het zo.
|
|
||||
|
||||
roger that
|
|