![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Is dit een idee voor een thread ?
![]() Is dit misschien een idee voor een thread ? Die overeenkomsten van "ABN" en "gebruikstermen" ? Er zouden leuke dingen kunnen uit komen EN nog nuttig ook ! ![]() |
|
||||
|
||||
alle tof om zo eerlijk te zijn ? kval mss direct met de deur in huis ma ben ni echt iemand da veel op de computer zit en op forumkes klapt zit gewoon met een probleem en dacht op internet een antwoord te vinden en aangezien ik hier al enkele gesprekken volg dacht ik van hier zitte snuggere mense , mense die iets over auto's en race en dergelijke bezig zijn en niet met mense die eerst zien of da zin wel goed overkomt en dan pas overgaan naar het volgende . alle op al diegene dat da ook vinden dak zo slecht overkwam mijn excuses twas ni zo bedoeld . sorry
![]() |
|
||||
|
||||
by the way jan thx voor de raad en da is wel zo want origineel rijdt ik op 15 duim met 225en dan trekt hij wel echt beter ma die velgen zijn super dom. dus dacht ik van ne kortere pont ?
|
|
||||
|
||||
hallo alain zou u zo vriendelijk willen zijn met mij contact op te zoeken ik heb een paar vraagjes . mss kunde er nog iets op verdienen als ge mij kunt helpen .
Last edited by mig 523; 14-04-2006 at 00:14. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() En wat het taalgebruik betreft, over een dt-fout wordt hier niet gevallen, maar leestekens bevorderen wel de leesbaarheid. Je mag niet vergeten dat hier zowat 1300 geregistreerde gebruikers zijn, verspreid over Vlaanderen en Nederland. Als je je kansen op een antwoord wil verhogen, is het dus aangeraden een voor iedereen begrijpbare taal te hanteren ![]() |
|
||||
|
||||
En? ondertussen je probleem al opgelost?
|
||||
|
||||
jaja , kheb met ne verstandige man geklapt en het is in orde gekomen . tis precies of ik rijdt met mijn originele velgen , ma eigenlijk 18. perfect dus .
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|