![]() |
|
|
||||
|
||||
en waren de pompiers op tijd ?
|
||||
|
||||
Schraap, allemaal goed en wel.
Lacht er maar mee.... Nu zijn de supps van GBA zo "cool" om zelf ook met Bengaals te beginnen. Ze hadden er zelf 1 (jawel, 1 staaf) bij tegen Beveren. Allemaal jaloers ja... ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
't gaat hier in dezen topic blijkbaar toch over Antwerp en GBA, na gisteren is Antwerp serieus in mijn achting gedaald, die mannen vinden het blijkbaar niet nodig een minuutje te zwijgen uit eerbetoon voor een overleden voorzitter, sjieke supporters hebben die ginder.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Greetzzz |
|
||||
|
||||
KV MECHELEN IS GERED
ik geef toe ik ben laat met het nieuws, maar dat heeft met feesjes te maken!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik spreek niet goed dat die minuut verstoord werd, in tegendeel zelfs. Maar een minuut stilte kan perfect (tegen bergen was het muisstil). Alleen, als Brugge zoiets doet wordt er ni over gesproken, als antwerp zoiets doet krijgen we zelfs een apart artikel in de krant. Achja.... nix aan te doen zeker
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ja kijk flugel, oog om oog tand om tand is inderdaad iets uit het oertijdperk.
Dat neemt echter niet weg dat wanneer de brugge supps onze minuut verstore er niets gezegd wordt, en wanneer wij dat dan bij dezelfde ploeg doen, er huge artikelks over verschijnen. Objectiviteit is in de pers soms ver te zoeken, net als bij voetbalsupporters. Het enige waar ik (en benklak ook denk ik) voor pleit is het feit dat brugge supps helemaal ook geen engeltjes zijn. Eerder deze week kreeg onze ploeg een rekening van anderlecht in de bus, boete van 12500€. Dit hoewel er niets aan het stadion is afgebroken, en er enkel kleine relletjes waren. De boete zou gaan wegens het afbreken van een ijzeren rek. Ik stond er met mijn neus op en kan u verzekeren dat er niets kapot was aan da hek, en net zo min aan al de rest daar. Ge zout voor minder een negatief beeld krijgen van antwerp supporters, als dat altijd zo gigantisch wordt uitgesmeerd. Vandaag in de krant => over de zangkoren van GBA. Dat GBA'ers geen poesies zijn, tot daartoe, maar waarom verschijnen er zulke artikels niet over andere clubs?
|
||||
|
||||
kijk, mensen die enkel naar het voetbal gaan omdat ze er het plezier in hebben den boel af te breken, mensen lastig te vallen en kat en muisspelletjes te spelen met de politie zijn in mijn ogen zeker geen supporters. En die vind je bij elk team. Feit is wel dat Antwerp er om gekend zijn, en me dunkt niet onterecht... enkele jaren geleden toen ze nog in 2de speelden hebben wij (Hamme) der ook moeten tegen spelen, voor de match lachten wij met de gigantische ordemacht die daar rondliep, achter de match was ik blij dat die mannen der waren, enkelen van die zogenaamde supporters slaagden er in om toch een deel van ons stadion af te breken.
Het ergste vind ik nog het soort van ophemelen dat men dan doet, je bent pas supporter als je het cool vind om den boel af te breken (want dan hoor je achteraf van," 't was gisteren weer wijs zenne, de politie heeft achter ons gezeten") met verbaal geweld heb ik geen problemen (zolang het binnen de perken blijft tenminste). mijn conclusie is, als er risicoploegen komen zien ze mij niet rond het voetbalveld, want normaal gezien is voetbal iets dat plezant moet zijn, maar voor sommigen lijkt het er meer op dat voetbal een alibi is voor geweld. |
|
||||
|
||||
Daar hebt ge 100% gelijk in flugel. Mensen die den boel afbreken horen nu 1-maal niet thuis op een voetbalveld. Maar zoals ge zegt zitten ze overal, op den antwerp misschien iets meer als ergens anders. Al kan ik u zeggen dat de laatste 2jaren (sinds ik dus regelmatig, bijna wekelijks naar den antwerp ga zien) wel hard verbeterd is. De laatste rel op den bosuil zelf kan ik me niet inbeelden. Alleen tegen GBA, als er enkele GBA'ers uit hun bus springen, maar ook dan blijft het tussen klein schermutselingen.
Ook op uitmatchen is het hard verbeterd. Op Anderlecht kannek u zelf mededelen dat het gans is uitgelokt door de politie (en nee ik beweer niet dat het elke week zo is, maar deze keer dus wel). Als ge natuurlijk met uw waterkanon begint te schieten vooraleer er iets gebeurd is ist "normaal" dat er sommige heethoofden hun laten gaan. Dat er dan een kat en muis spel ontstaan tussen de politie en de supps is me dan niet meer onmogelijkheid. De politie zou beter wat correcter optreden. Die mannen duwen u dus recht in de richtign va nde rellen hé. Getuigen genoeg hier opt forum, die erbij waren op anderlecht. Wij waren zo braaf aan de kant te blijven, zo ver mogelijk van de rellen weg. Wat doen die manne, die drijven u er dus gewoon tussen hé. Als ge dan vriendelijk vraagt van, laat me hier ff staan, ik ga ni tussen da waterkanon en die vechters staan dan krijgt get het bevel "Door lopen of ik sla met mijn matrak op u gezicht" (letterlijke woorden uit de mond van een agent die eerst beweerde dat hij geen nederlands verstond en kon spreken) Mijn conclusie is => Vechters buiten, OVERAL, ook op den antwerp. Maar soms moet de politie, die de antwerpsupps als hools aanschouwen, eens in hun eigen boezem kijken eer ze beginnen te zagen dat er weer maar eens rellen waren op den antwerp.
|
||||
|
||||
Amen! Ik was er namelijk ook bij op Anderlecht en het enige wat de antwerp-aanhang (2 personen) hadden gedaan was zo'n klein metalen hekje in een container gelegd, waarop alle supporters getrakteerd werden op een verse lading waterkanon en peperspray, je zou voor minder gefrustreerd worden.
En dat van die minuut stilte, sorry maar t'is niet omdat die van brugee dat bij ons nie respecteerden dat wij moeten laten zien dat we even grote boeren zijn door die daar ook niet te respecteren. Alleen jammer dat de pers het weer opklopt. |
|
||||
|
||||
Moetet toch even kwijt... KV MECHELEN-GBA: 2-0
--> sry, ik kon het niet laten. ![]()
|
||||
|
||||
Bwah, die manne van KV voetballen de laatste weken al op behoorlijk niveau. Pas volgende speeldag zullen we zien of de nederlaag van GBA echt zo desastreus was dan ze werd voorgedaan.
Ik dacht zelf dat KVM geen enkele wisselspeler bijhad? In dat geval, toch chapeau voor de manne van Czernia
|
||||
|
||||
Moetet toch even kwijt... Derby gewonnen omdat een Antwerp-speler zich met verboden middelen (anabolica) wat sterker moest maken ....
--> sry, ik kon het niet laten. ![]() Overigens is het geval van anabolica wel bijzonder ernstig te nemen .... Het is bijna onmogelijk dat de medische staf van Antwerp hier geen weet van had. Anabolica heeft bijzonder sterke nevenwerkingen die zelfs een leek kan opmerken * uitpuilende ogen * opmerkelijke spierbouw (zoals bodybuilders) Ofwel werken er bij de medische staf van antwerp een reeks blinden ofwel is er sprake van medeplichtigheid van Antwerp .... Toch wel een stevig schandaal me dunkt
|
|