![]() |
|
|
||||
|
||||
De ploegdokter van Antwerp (een huisdokter op pensioen die gratis voor de club werkt) heeft hem die medicatie voorgeschreven om hem van een ziekte af te helpen, Ouon wist blijkbaar niet dat er iets verkeerd in die medicatie zat. Als hij geschorst word, jammer maar dan is het zo. Maar volgens mij hebben ze bij GBA geen geld voor anabolica, kpaka is de laatste tijd maar zwakjes
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Zoprecies of die ene speler gaat het verschil maken. Heeft hij die wedstrijd echt uitgeblonken? Je had zelfs nog niet door dat hij iets gepakt had. Het is strafbaar, ok, maar echt een verschil voor de wedstrijd is het niet geweest.
|
||||
|
||||
Al een geluk heeft GBA geen schandalen
![]() Wel kijk, anabolica heeft enkel effect bij op de spieren bij regelmatige inspuitingen. Verder heeft hij die Piqure een maand voor de eerstkomende wedstrijd gekregen. Als hij het echt bewust heeft gedaan, moeten ze hem maar straffen, zoiets mag niet gebeuren.
|
||||
|
||||
da vind ik ook. Maar om direct uitvluchten te gaan zoeken van 'Antwerp heeft gewonnen omdat een speler een beetje doping had gepakt'... Vind ik een beetje overdreven.
|
||||
|
||||
anabolica als medicijn
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() de kwakzalvers zijn de wereld nog niet uit ...
|
||||
|
||||
De verklaring van de dokter zijn duidelijk! Na de wedstrijd tegen Standard zat Ouon er helemaal door (einde eersteseizoenshelft). Hij was ziek en verzwakt...de dokter heeft hem een middel gegeven waar anabolica inzit...éénmalig...om hem er bovenop te krijgen! Normaal gezien zit dat een maand later niet meer in urine...spijtig genoeg zijn de test toch positief! Ik denk dat de speler hier helemaal geen schuld treft...
Greetzzz |
|
||||
|
||||
ze zouden nu ook wel ongelofelijk achterlijk moeten zijn om de speler schuldig te laten pleiten he ...
eventjes een reconstrustie van de feiten .... - vorige week raakt bekent dat Ouon betrapt is op het gebruik van doping (anabolica) .... - Speler en Antwerp zijn in paniek .... een tweejarige schorsing zou de carriere van de speler breken en Antwerp zou stevig inkomstenverlies lijden (eventuele transfersom) - Zaterdag ... Crisisoverleg op de bosuil .... - Komt daar iemand (misschien de dokter zelf) aandraven met het idee van de schuld op zich te nemen ... - De dokter krijgt van Wauters een extra zakcentje voor zijn oude dag en voor de rest zijn de gevolgen voor hem toch te verwaarlozen .... In het allerslechtste geval moet hij voor de orde der geneesheren verschijnen. Deze orde bestraft zulke zaken toch zelden (therapheutische vrijheid) - Waarschijnlijk krijgt Ouon voor deze offerworp van de dokter een flink stuk strafvermindering .... Antwerp tevreden ==> minder inkomstenverlies Ouon tevreden ==> strafvermindering Dokter tevreden ==> extra zakcentje en voor de rest geen gevolgen ... Een prima verdediging me dunkt ..... De waarheid .... onwaarschijnlijk ==> Een middel met anabolica tegen een bronchitis ![]() ==>Woensdag in GVA gaf een dokter van het BOIC duidelijk te kennen dat de dokter in kwestie dringend terug naar de schoolbanken moet als hij zulk een middel toedient aan gezonde twintigers (product in kwestie wordt enkel toegedient bij bejaarden (als paardemiddel) om te herstellen van zware operaties) Alhoewel de eindverantwoordelijkheid altijd bij de speler blijft liggen zal hij wegens dit verhaal waarschijnlijk geen 2 jaar krijgen ... De dopingcommissie heeft immers geen bewijzen om deze uitleg te ontkrachten .... Nuja ... mooie verdediging ... ze zal waarschijnlijk nog werken ook .... Toch moet je een behoorlijk naïef zijn om deze uitleg voor waarheid aan te nemen ...
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
als het ni mag moet je het zegge hé. Heb namelijk nog een pak van die mannekes.
![]()
|
||||
|
||||
Airco, uwe uitleg klopt voor 100% maar nu doet iedereen precies of dit enkel bij den Antwerp gebeurt, en dat is absoluut niet waar. Zelfde met heel die historie over zwart geld in de voetbal.
|
|
||||
|
||||
mja ik zeg niet dat er in andere clubs niet geknoeit wordt ....
Toch vind ik het wel altijd lachen als je ziet hoe snel supporters hun club in bescherming nemen als die club een halfslachtige verklaring aflevert (nvdr, Antwerp nu met zijn doktersverhaal) Ik las vandaag in GVA dat Ouon waarschijnlijk het seizoen zal kunnen uitspelen .... Zijn 2 advocaten (Spreutels en Deleu) pleiten diezelfde week nog een andere zaak en hebben daarom nog geen tijd gehad om het dossier te bestuderen (lijkt me nochtans geen monsterdossier ....) ... Gevolg ... Zaak een maand uitgesteld ... Ouon speelt seizoen uit ... Wederom een mooie verdedigingstechniek die vooral Antwerp goed uitkomt ... Ik meen te mogen aannemen dat ook de Antwerp-supps hier blij mee zijn .... Anderzijds schreeuwen die zelfde supps moord en brand als een speler door een aanslepende procedure een schorsingsdag teveel uitzit .... (zaak Imagbudu ....) Supporterslogica zeker .... ![]() ![]() Pas op ... Ik heb niet gezegd dat dit enkel op Antwerp zo is he ... Ik ben er zeker van dat dit op GBA gelijkaardig zou gebeuren zene ... Het is enkel lachen om zoiets vast te stellen ...
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
deze supportersreacties bedoelde ik dus
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Airco, als gba supporter moet jij toch ook ondervinden dat men het in Brussel niet heeft met Antwerpse ploegen en dat men maar al te blij is dat er 2 ploegen zijn die elke keer elkaar langs alle kanten tegenwerken! Antwerpen is nog de enige stad waar een Europese topploeg zou kunnen komen...dat wil men in Brussel maar al te graag vermijden! Kijk maar hoe Michel D'Hooghe kleur bekent en bij Brugge voorzitter wordt. De topploegen staan in Brussel heel sterk en in Brussel zullen ze er alles aan doen om de topploegen sterk te houden. Als men daarvoor wat Antwerpse ploegen moet kloten, dan zal men dat zeker niet laten...
Greetzzz |
|
||||
|
||||
Als Beerschotsupporter moet ik ook toegeven dat vanuit Brussel niet veel positiefs komt tav Antwerpse ploegen. Maar 1 Antwerpse ploeg is een utopie. Ook al gaan bestuur, spelers, sponsors ed akkoord, de supporters zullen dit nooit toelaten. Ze zullen het zeker laten merken aan hun bestuur. Ik vind het spijtig. De manier waarop Antwerp en Beerschot supporters en sponsors van elkaar afsnoepen zegt al veel. Ze jagen elkaar en zichzelf de dood in. Maar bij velen is het haatgevoel voor de andere kant van 't stad heel groot.
je rat Z!K@ |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|