![]() |
|
|
||||
|
||||
Morgen is het GBA - Antwerp en het is hier relatief stillekes
![]() In slaap gevallen ? Of allebei diep in de zorgen van degradatie gekomen ? ![]()
|
||||
|
||||
We zien wel wat er uit de bus komt.
RAFC is sowiezo gered, nooit echt in de problemen geweest. Ik hoop dat ze iets geruster aan de aftrap kunnen komen dan GBA, die nog altijd wel in degradatie nood verkeren, maar die na het failliet gaan van lommel waarschijnlijk toch in eerste zullen blijven. Ik ben is benieuwd... ![]()
|
||||
|
||||
In slaap gevallen? Neenee, Antwerp-supporters zijn met leukere dingen bezig: http://users.pandora.be/Spliffy/
|
|
||||
|
||||
Einduitslag 1-1! Toch een mooie goal van Patje Goots!
En de ratjes die met elkaar op de vuist gingen ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Correctie .... Ratjes die wat hondjes een pak rammel hebben verkocht. Nuja ... als je als zonnebankmacho (antwerpsupp in kwestie) veel show gaat verkopen na de 0-1 vraag je er wel om natuurlijk ....
Gebeurde net enkele meters voor mij. En euhm ... Antwerp ploeg vant stad ??? Ze zijn dan wel uit den beker geshot door de andere ploeg vant stad ..... Dus of je zoveel waarde moet hechten aan die titel is op zijn zachtsgezegd twijfelachtig ![]() ![]() Laat ons maar eerder zeggen dat ze dit seizoen ongelofelijk aan elkaar gewaagd zijn ... GBA technische de betere ... Antwerp dodelijk efficïent.
|
||||
|
||||
tjiezus, diene titel ploeg vant stad kan me eigenlijk geen **** schelen. Das een eindeloze onnuttige discussie waar nooit een einde zal aankome tenzij 1 van de 2 failliet gaat of degradeert.
Den ene zegt dat ploeg x ploeg vant stad is, maar da kan ni wanr ploeg y heeft gewonne, maar das ni van belang want ploeg x heeft meer supporters, das ni waar want ploeg y is trouwer aangezien ze meer uitsupporters hebben en ga zo maar door. De titel kan me eigenlijk gestolen worden. En tis een feit, op gebied van derby's zijn we inderdaad ongelooflijk aan elkaar gewaagd... (de 5-3 en de 0-3 buiten beschouwing gelaten). Als ge wa de stoere wilt uithangen in het vak van de tegenstander moet ge de gevolgen maar dragen ook. Resultaat => Voor GBA blijft het warm daar onderaan, voor antwerp moet er nu toch al het een ent ander fameus foutlopen wille nze nog degraderen. Swat, de beste ploeg heeft niet gewonnen (als dat geen objectieve slotzin is ![]()
|
||||
|
||||
Oneliner heeft eigenlijk gelijk, er mag gezaagd worden wat men wil over de titel "ploeg van 't stad", op het einde van het seizoen koop je er niks voor.
|
|
||||
|
||||
even in het archief gedoken en deze thread er nog een keer uitgevist
![]() 1-0 van GB heb de wedstrijd niet gezien, maar ik weet zeker dat jullie meer te vertellen hebben ![]()
|
||||
|
||||
degradatie "topper"?
|
|
||||
|
||||
Mja, lang verhaal aan vooraf => gaan we of gaan we niet.
Ik ging dus. Na de nodige provocaties van de plaatselijke bevolking aant kiel (die mij weer een ander beeld geven van situaties in concentratiegebieden, maar das een andere discussie) dan toch heel vlot daar geraakt. Na het nodige heen en weer gebrul en het belachelijk maken van de plaatselijk "grote vlag". Groot heeft hieri n belgië nu een andere naam ![]() Wedstrijd gefloten door Frank Debleeckere. Normaal een van de betere scheidsrechters, gisteren vond ik hem fameus tegenslagen. Niet dat hij iemand bevoordeelde of benadeelde, maar echt niet consequent gefloten. In de tweede minuut open kans voor gomez die jammerlijk miste. Eerste aanval van GBA zat wel, mooie goal van milson na flater in de defensie. Voor de rest NIETS te beleven in een van de saaiste "derbys" van de laatste jaren. Khad een andere sfeer verwacht opt kiel, veel uitgelatener. Maarbon, enkele schermutselingen met de politie na de match en veilig thuis geraakt. De match had bij mij wel een andere gevoelswaarde dan anders. Kweet niet hoe het komt, mss omdat we o pden bosuil andere, belangrijkere dingen af te handelen hebben. Geef mij maar een derby op den bosuil...
|
||||
|
||||
mjah, das daar precies leuker als opt kiel hé
![]()
|
|