De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #31  
Old 02-08-2005, 19:13
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Location: Koersel
Posts: 2,741
Quote:
Originally Posted by Petter-Jån
Anthony heeft met de startbanden (door de fia gemarkeerde banden waarmee ze de start moesten nemen) in de kwalificaties een spin gemaakt, waardoor de banden niet meer echt goed genoeg waren om te racen. Gelukkig voor hen regende het tijdens de start en konden ze op wets vertrekken, wat ze volgens mij toch ook gedaan hebben? Verkeerde bandenkeuze is dat toch niet? Ik geloof dat slechts een stuk of 5 wagens (waaronder signa) op slicks of inters verkeerdelijk hadden gegokt.
Of het nu een 24h-race was of een gewone fia-gt race, de luchtfles vergeten te openen is erger voor een gewone race hoor. Als je tijdens een etmaalrace 1 keer bijvoorbeeld 20 seconden verliest is er niets gebeurt hoor! Maar ja, professioneel is anders natuurlijk.
Ook dat met die datarecorder doet wel wenkbrauwen fronsen. Ofwel redeneren ze eerder van: een goed resultaat is belangrijk, als er achteraf gediskwalificeerd wordt, daar kraait toch geen haan naar....
Thanks Petter-Jan om GLPK Carsport te verdedigen. Over het niet opendraaien van de lucht flessen is er niks van waar. Waarom zijn we dan anders 2andere gaan halen achteraan de box? Er was een probleem met de luchtflessen in onze pitkar. Na deze pitstop hebben ze het probleem opgelost.

@Stepper: u gedrag ten opzichte van verschillende teams en piloten na bepaalde raceweekends zijn echt niet geliefd. Teams en piloten kunnen dit echt niet hebben en als u zo blijft doordoen, denk ik, dat De Paddock zal gaan ingrijpen.

Mvg...
Reply With Quote
  #32  
Old 02-08-2005, 19:21
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Location: Koersel
Posts: 2,741
Quote:
Originally Posted by strepper
thomaske wat is uw rol of wat doet gij bij glpk.
het is maar een gewone vraag hoor zit niks achter
Mijn rol binnen GLPK is de wagen het pitbord met alle gegevens laten zien. Als de wagen éénmaal binnenstaat is het zowat van alles. Dat kan gaan van wagen en velgen poetsen. Tot dingen bijhalen, er af halen, er terug opzetten enzo. En zeker plezier maken

Mvg
Reply With Quote
  #33  
Old 02-08-2005, 20:01
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Quote:
Originally Posted by Thomaske_GLPK
Het verwondert mij dat een 'kenner' als jij 4 overwinning zomaar over het hoofd ziet.

Overwinningen Carsport Viper:

2000: 2 overwinningen (Hezemans-Hart) / Chrysler Viper GTS-R
2001: 1 overwinning (Hezemans-Bleekemolen) / Chrysler Viper GTS-R
2003: 1 overwinning (Hezemans-Kumpen) / Chrysler Viper GTS-R

Mvg...
2000 en 2001 moet je niet tellen, toen waren alle Vipers competitief en waren ze ook niet substantieel sneller dan andere Vipers. In 2003 lagen de kaarten gans anders owv de 550. Je mag mij toch wel eens vertellen waar ze die overwinning in 2003 hebben gescoord? Juist ja, NERGENS meneer de kenner.

Last edited by Scapa; 02-08-2005 at 20:04.
Reply With Quote
  #34  
Old 02-08-2005, 20:05
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Apr 2004
Location: bilzen
Posts: 2,363
de Hezemans-Kumpen overwinning was in 2002 in donongton dacht ik...
Reply With Quote
  #35  
Old 02-08-2005, 20:07
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Location: Koersel
Posts: 2,741
Quote:
Originally Posted by Scapa
2000 en 2001 moet je niet tellen, toen waren alle Vipers competitief en waren ze ook niet substantieel sneller dan andere Vipers. In 2003 lagen de kaarten gans anders owv de 550. Je mag mij toch wel eens vertellen waar ze die overwinning in 2003 hebben gescoord? Juist ja, NERGENS meneer de kenner.
Kleine type fout. Heb het nu aangepast. Het was 2002!

Mvg...
Reply With Quote
  #36  
Old 02-08-2005, 20:12
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Baron
@ Mark : Toegegeven Mark, allemaal insinuaties en niemand kan bewijzen op tafel leggen. Maar er zjn toch een aantal zaken die tot nadenken stemmen.
Tuurlijk zijn er zaken waarover men kan nadenken, echter waar ik een beetje problemen mee heb is dat mensen hier bepaalde dingen beweren en zich dan verschuilen achter een ontraceerbare nickname. Die beweringen kunnen best waar zijn maar wees dan ook echte vent en kom je voor mening uit onder je eigen naam. Eens kijken of die beweringen dan nog net zo sterk zijn dan als anoniem persoon achter een muurtje wat liggen roepen.

Iemand die een beetje handig is met de search-functie van dit forum weet wie er schuil gaat achter Baron of Mark. Soms heb ik van die momenten na enkele jaren Paddock dat die "anonimiteit" me de keel uit komt......en die desbtreffende berichten waren de welbekende druppel.

Wat Carsport betreft, ik denk dat ik mijn mening betreft Nonkel Tonnie niet verder hoef uit te leggen
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #37  
Old 02-08-2005, 20:18
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Quote:
Originally Posted by Thomaske_GLPK
Kleine type fout. Heb het nu aangepast. Het was 2002!

Mvg...
Het ging enkel over 2003, de andere jaren doen er niet toe.
Reply With Quote
  #38  
Old 02-08-2005, 20:38
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
We hebben de zaken omtrent de zoveelste Hezemans-soap maar in een aparte thread gezet.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #39  
Old 02-08-2005, 23:23
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
We maken het nogal bont hier.............de volgende press release kwam op hoge poten binnenrollen:


Quote:
Als aanvulling op onze vorige press release, omdat we danig veel aanvragen krijgen voor meer uitleg melden we nog even dit.

Toen de wagen nog steeds in het gesloten wagenpark stond en werd vastgesteld dat de FIA datalogger niet had gewerkt, hebben wij voorgesteld aan de FIA om onze volledige data ter beschikking te stellen. Wij werken met een datasysteem dat nog veel meer info biedt dan de meetinstrumenten geplaatst door de FIA.. Men wilde hiervan echter geen gebruik maken.

De FIA datalogger heeft tot doel de prestaties van de wagens met elkaar te kunnen vergelijken op basis van de gemeten waarden (en zo de gelijkheid tussen de wagens voor de toekomst trachten te behouden). Deze gegevens zeggen weinig over de conformiteit van een wagen. De airbox test waarmee men kijkt of een wagen al dan niet conform is hebben wij na de 24U van Spa zonder enig probleem doorstaan. Deze test, die bij de meeste teams eens sporadisch gedaan wordt, hebben wij dit jaar al een keer of 15 moeten doorvoeren en nooit hebben wij deze gefaald.

Ten tweede is er nog het feit dat ongeveer de helft van de wagens aan de start van de 24U van Spa Francorchamps niet beschikte over een FIA datalogger. Het gaat hier om de wagens die niet aan het volledig kampioenschap deelnemen en sommige hiervan wel punten konden scoren voor het kampioenschap.

GLPK Carsport beschikte voor deze wedstrijd over een zeer goede reputatie en wij betreuren het ten stelligste dat wij dergelijke mate geviseerd worden door enkele individuen.

Blijkbaar wordt onze aanwezigheid in het kampioenschap door sommigen niet geapprecieerd en wij gaan daarom met onze partners de mogelijkheid bekijken om voor het verdere seizoen in een ander kampioenschap te betwisten.

Wij geven toe dat door een menselijke fout de datalogger deze keer niet aangesloten was tijdens de race. Maar de datalogger was dus wel aangesloten tor en met de warm-up. Dit betekent dat tijdens de kwalificaties etc de data wel ter beschikking was. Wij wijzen er nog eens op dat voor Monza (de eerste race van het seizoen) ons geen enkele fout trof want de toestellen waren ons toen nog niet ter beschikking gesteld. Het feit dat er in sommige persberichten gesuggereerd wordt dat wij ooit een vermaning hebben gehad is dus helemaal niet aan de orde, daar wij alle wedstrijden met de FIA datalogger hebben gereden. Een eenvoudige controle door de FIA voor de start zoals dit ook steeds gebeurd in de ALMS had alle problemen kunnen vermijden. Hiermee willen wij de fout niet van ons afschuiven, maar iedereen moet in dit geval zijn verantwoordelijkheid nemen en niet alles naar één kant schuiven. Wij hebben immers niet de mogelijkheid om te kunnen controleren of de FIA datalogger al dan niet functioneel is

press release GLPK Carsport
Het is een press-release De volgende zin:
GLPK Carsport beschikte voor deze wedstrijd over een zeer goede reputatie en wij betreuren het ten stelligste dat wij dergelijke mate geviseerd worden door enkele individuen.

GLPK had zeker/wellicht een goede reputatie, Carsport zeer zeker niet. Bij een "fusie" komen de lijken meestal later uit de kast. Dit is er eentje
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 02-08-2005 at 23:35.
Reply With Quote
  #40  
Old 03-08-2005, 00:27
yannick88's Avatar
yannick88 yannick88 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2002
Location: Zolder
Posts: 326
Quote:
Originally Posted by Thomaske_GLPK
Kleine type fout. Heb het nu aangepast. Het was 2002!

Mvg...

Het is makkelijk om je achteraf te verschuilen over een zogezegde tikfout .
Beter je info juist opzoeken vooralleer je iets post


Met sportieve groeten
__________________
yannick racing
Reply With Quote
  #41  
Old 03-08-2005, 01:08
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Aug 2003
Location: Beersel
Posts: 2,866
ik denk dat een lid van het team zo'n dingen niet moet opzoeken
__________________
Reply With Quote
  #42  
Old 03-08-2005, 02:26
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Quote:
Originally Posted by Mark
We maken het nogal bont hier.............de volgende press release kwam op hoge poten binnenrollen:

Het is een press-release De volgende zin:
GLPK Carsport beschikte voor deze wedstrijd over een zeer goede reputatie en wij betreuren het ten stelligste dat wij dergelijke mate geviseerd worden door enkele individuen.

GLPK had zeker/wellicht een goede reputatie, Carsport zeer zeker niet. Bij een "fusie" komen de lijken meestal later uit de kast. Dit is er eentje
Ik kan hen geen ongelijk geven en begrijp de reactie volkomen.

Weglopen van de problemen lost echter niks op. Ik vind dat ze in het kampioenschap moeten blijven en de FIA hun ongelijk bewijzen... Gewoon blijven deelnemen en zo veel mogelijk wedstrijden proberen te winnen (met datalogger geinstalleerd natuurlijk).
Reply With Quote
  #43  
Old 03-08-2005, 09:17
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Location: Koersel
Posts: 2,741
Quote:
Originally Posted by marcel
ik denk dat een lid van het team zo'n dingen niet moet opzoeken
Thanks. Natuurlijk moet ik zoiets niet opzoeken. Ik zal het jaar 2003 ook NOOIT vergeten. We winnen in de Belcar met de Viper alle races en in de FIA GT komen Anthony en Mike nooit aan door problemen. Kan je dat vergeten?

Mvg...
Reply With Quote
  #44  
Old 03-08-2005, 09:24
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,626
Quote:
Originally Posted by yannick88
Het is makkelijk om je achteraf te verschuilen over een zogezegde tikfout .
Beter je info juist opzoeken vooralleer je iets post


Met sportieve groeten
Zoiets zult ge tegen Thomas echt moeten zeggen. Vergissen is menselijk? ...
__________________
Reply With Quote
  #45  
Old 03-08-2005, 09:27
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Hoe dan ook, de strafmaat is duidelijk veel te zwaar in dit geval. Ze kunnen op geen greintje sympathie rekenen van de FIA. Ik zou er een week ziek van zijn indien ik afgelopen weekend een deel van het team had geweest... Alle inspanningen voor niets. De FIA moet maar een systeem hebben om tijdens de race te kunnen volgen of alles wel goed werkt en zo eventueel te kunnen ingrijpen, punt. Diskwalificatie na de race omdat een kabeltje niet is aangesloten is gewoon je reinste onzin... Ze zouden gewoon beroep moeten aantekenen maar om hen nog niet meer tegen hun harnas te jagen hebben ze dit vermoedelijk maar gelaten.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 08:04.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.