Net zoals bij vorige prono, nog maar eens citeren uit het
reglement .
Quote:
Hoe deelnemen?
Om geldig te kunnen deelnemen dien je in de specifieke thread je prono te posten met, zoals gezegd, de naam van de piloot én co-piloot. Tevens dien je je deelnemingsnummer te vermelden (dat je ontvangt na de eerste rally). Als je je joker wil inzetten dien je dat te doen met duidelijke vermelding van "JOKER". Je kan je prono posten tot de donderdag middernacht, plaatselijke tijd, voor de eerste rally dag op vrijdag.
|
Wat dus zoveel wil zeggen als "eraan voor de moeite" voor Huudo

, Clubby1275, Button@, Mark, The Interceptor en Superdiesel. Volgende keer beter jongens
Bon, de uitslag dan. Het bleek een razend moeilijke prono te zijn. Velen hadden het trio wel ergens vernoemd, maar slechts weinigen geloofden in Loebs winstkansen. Enkel Megane geloofde in het volle pont van het kunnen van de Fransman. Goed gespeeld, het levert 16 punten op.
Ondertussen heeft er zich een kleine afsplitsing voorgedaan aan de kop van de rangschikking. En er zijn er nog altijd 2!!, waaronder de "WRC Prono Director"

met
0 punten. Alhoewel ik vorige keer zei dat ik ze deze keer allemaal juist zou hebben, vergat ik zelfs op tijd deel te nemen...
Wat me erbij brengt om nog mee te geven dat tot nu toe nog steeds niemand
de Joker heeft gespeeld.
Enfin, hier de stand.
Tot over enkele weken in
Sardinië - Italia .