![]() |
|
|
||||
|
||||
Zonder woorden
![]() |
|
|||
|
|||
Beste Luc,
Met ne goeie megane had gij al lang veel plezier gehad en volgens mij een hoop minder kosten. Maar het siert U wel van vol te houden. ![]() Sportieve groeten Megane. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Hey Megane,
Ons Meganneke zal nog menige monden nog doen openvallen...die is supersnel en heeft een fenomenale baanligging. Ik wil die Megane zelfs niet verwisselen voor een tamelijk nieuwe Clio, da's straf,hé ? We moeten gewoon de pechduivels achterwege laten, een defecte nieuwe (!!!) benzinepomp en een éénklaps lekkende servopomp (stuurbekrachtiging) op een 30 minuten van de start is gewoon brute en onverklaarbare pech, meer niet... en dit beinvloed dan de rest van de race. We moeten ook nog flink werk maken van de inlaatdecibels...die moeten naar beneden... lukt het me niet, dan moet ik BTCS rijden en ben ik meteen een 30 kg extra uitlaten kwijt en mag erop los knallen met naverbrandingen zoveel ik wil, ik ga gewoon mijn boordradio niet meer horen maar daar steken we dan terug een versterker tussen hé ![]() Doei Luc GM RACING |
|
|||
|
|||
Ik moet nog terug de wagen gaan ophalen en krijg al schrik wat mijn volgende dolle avonturen zullen worden !
Luc GM RACING[/QUOTE] Gisteren Meganeke terug weest ophalen naar "INTRAX" Nederland met een gehuurde camionette dit keer! En...... er is totaal niks gebeurd tijdens de rit, wagen is mooi vast gebleven met de sjorriemen, huurcamionette is niet defect geraakt, niet verloren gereden... Is het geluk aan het keren ???? ![]() Morgen zaterdag 16/04 werksessie door ons mechanisch team, een ganse lijst moet afgewerkt worden waarna de auto naar de tuner moet gebracht worden voor de naverbrandingsknallen in de uitlaat op te lossen. Het inlaatsysteem is in Nederland (in onderaanneming) onder handen genomen maar ik vermoed dat het een meer "optische" verbetering (zo een beetje johnycarachtig) geworden is dan een decibel oplossing ! dus niet goed vermoed ik ! Ik geef mezelf nog 1 wedstrijd TC, vlieg ik er terug uit met een db. overtreding wordt het BTCS en zal m'n vaste startnummer en jaarinschrijving doorverkocht worden aan een voordelig prijsje. Doei Luc GM RACING |
|
||||
|
||||
En wat is de status in de aanloop naar Race2?
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() ![]() Alle gekheid op een stokje: succes Luc in race 2 en vooral: blijf maar in de TC , anders verliezen we een toffe colléga. Verleden jaar lukte het met de dB (na wat aanpassingen), dus zal het nu ook wel lukken. ![]() Groetjes, Bart |
|
|||
|
|||
Hey Bart,
"Ik ga Luc pakken in ztc2" nog een sjance dat we alletwee getrouwt zijn en 100% hetero zijn....anders hadden we onze naam ![]() Het inlaatsysteem is verder onder handen genomen en hebben de luchthapper welke meer fungeerde als klankbox flink onderhanden genomen en geisoleerd.... De capot is nu 100% beplakt met schuimrubber aan de binnenkant. Ik vermoed dat we goed zitten, we hebben dezelfde db meter als jij hebt en kom aan aanvaardbare waarden, hoewel die niet overeenkomen met de circuitmeting, maar we hebben in elk geval een basis en we zien de gemeten waarden zakken naarmate onze veranderingen welke we toepassen. We hebben een motor welke tot 8400 rpm kan sleuren en dat is natuurlijk moeilijker te dempen dan de 7200 rpm op een Cliootje of cup Megane. Gisteren is de auto naar tuner gebracht om de naknallen in de uitlaten weg te halen door een betere programmatie, onze bedoeling was dan om een training te doen op donderdag 21/04 te Zolder...maar dat zal natuurlijk weer in't water vallen wegens de situatie zelf niet in de hand te hebben (tuner welke natuurlijk gewoontegetrouw te laat gaat zijn met werkzaamheden).....dus, (zucht) terug waarschijnlijk zonder enige vorm van training en meting de race in met waarschijnlijk het gekende gevolg (dit is meteen het antwoord op Selespeed zijn vraag naar de vooruitzichten....) Kortom voor mij mag het zondag pijpestelen regenen, dan hebben we kans om niet uit de race gehaald te worden door db's, tenzij we onszelf van de baan halen door een plots overstekende reling natuurlijk. ![]() Doei Luc GM RACING |
|
||||
|
||||
Ik zou't eveneens betreuren U naar de Btcs zien te vertrekken maar het moet wel aanlokkelijk zijn : voor Dijon hebben ze 79 inschrijvingen !
Zouden we de koppen eens niet bij mekaar steken en een werkgroep samenstellen die met de heren van Zolder eens samen rond tafel gaat zitten om het kampioenschap aantrekkelijker te maken ? |
|
||||
|
||||
Luc & Bugalfa, goe oppassen als ge de Jacky X Chicane instuurt e
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Hey Bugalfa en Iceman,
Inderdaad Bugalfa moest dialoog mogelijk zijn met de organisatoren maar ik besef hun probleem al te goed..... ze hebben toestemming om 8 à 9 wedstrijden te houden aan "onbeperkte decibels" per jaar en daar vallen natuurlijk de Belcar, Truck races enz.... onder. De overige week-ends zijn gebonden aan de 95 db. regel ..... dus wij. Wij passen met onze 4 urige races in geen enkel ander kampioenschap wegens te lange races. Dus niets aan te doen helaas vermoed ik. ![]() Iceman: we zullen terug een zwaaitje doen aan de rea, uw rood klaksken opzetten,hé! En ... het goede nieuws is dat we morgen donderdag 21/04 gaan trainen te Zolder, we hebben vandaag de wagen perfect volgens afspraak terug bekomen van de tuner ! Zo moet dit altijd verlopen in het vervolg, m'n zenuwen zouden een beetje minder op proef gesteld worden en 't zou weer plezant worden om een koerske te doen. Doei en tot zondag ! Luc GM RACING |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Ok Iceman, maar "ruud" klaksken op hé, want wij komen zo rap afgestoven dat we je niet opmerken
![]() Doei Luc |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Hey Iceman,
Als't moar geen zwart vlagje met "ruud" bolleke is met Nr.68 mag je zwaaien mee alles wat ge moar wil. ![]() Luc GM RACING |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|