![]() |
|
|
||||
|
||||
ofwel rek je de showgrid zodanig uit dat er meer plaats is tussen de auto's
|
||||
|
||||
Quote:
Nog een leuke anekdote : tijdens de opwarmronde begon het ineens hard te regenen. Toen schreeuwde de duitser langs ons "Is das alles !?!" en op de slag een hagelbui ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ik vind gewoon dat ze de toeschouwers volledig moeten proberen uit de paddock te houden. Dat zou het de teams al een heel stuk makkelijker maken. Zoals in Francorchamps bijvoorbeeld, veel meer aan de buitenkant van de piste organiseren, maar ja, dan zit je met de buurtbewoners zeker?
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
In Zolder kan je de mensen niet uit de paddock houden.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Weeral t zelfde - die mensen van Benji Fun...Wat vinden ze daar in Zolder zo goed aan?...
Leg mij dat is uit. Elke voorstel/idee dat hier voorgesteld is wordt vakkundig in de wind geslagen..Arm vlaanderen.
|
||||
|
||||
24uren én Praga Khan.
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Ik heb het ook vernomen. Rond 16.30 toen ik lekker onder de douche stond hoorde ik het op Top Radio.
Ik weet niet hoe ze het voor elkaar hebben gespeeld om ze naar Zolder te krijgen en zeker als je weet dat dit hun enige optreden is dit jaar in België. Ze zullen op zaterdag spelen om 00.00 Mooi tijdstip ![]() Weet er iemand of dat YabYum Raing weer van de partij is tijdens deze 24Uren? Mvg |
|
|||
|
|||
vorig jaar ging de ronde dat de wagens van yab yum in beslag waren genomen !
ik durf het echter niet te bevestigen |
|
||||
|
||||
In Zolder snappen ze blijkbaar nog altijd niet dat een fuif en/of muziekgroep niet thuishoren bij het programma van de 24 Uren. Zo zal je waarschijnlijk wel heel wat minder het prachtige geluid van de wagens horen...
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
ze doen alleszins hun best in Zolder om er iets moois van te maken
ik breek het niet af, er werd door velen gevraagd om de autosport te promoten ... als men op deze manier veel volk hiermee kan laten kennis maken dan is het goed! Er zijn in België niet genoeg autosportfreaks om heel het spel rendabel te laten worden...
|
||||
|
||||
Party Village, Praga KHan, DJ's.... het lijkt me eerder een 24 Uren rockfestival (of wat speelt Praga Khan voor muziek) dan een 24 Uren-race. Ik heb ergens gelezen (autosport.be?) dat het het laatste concert van Praga Khan zou zijn dit jaar. Dat wil dus zeggen dat we nog eens 5.000 bezoekers mogen verwachten om middernacht die wat muziek komen luisteren en klagen dat er op de achtergrond wagens lawaai maken tijdens een concert.
Als je het publiek dan al wil vermaken, dan graag met wagens,... |
|
|||
|
|||
een showprogramma zal er altijd zijn dat is zo in Spa, Le Mans enz.
het hoort er gewoon bij. welke toeschouwer gaat er nu vanaf 16 uur tot pakt 2 uur s'nachts constant naar de koers kijken, dat doet niemand. En als ze zo meer publiek kunnen aantrekken zoveel te beter voor iedereen. een tijd geleden zij men hier er komt geen kat naar autosport kijken. nu bij de Renaults en waarschijnlijk tijdens de 24 uur gaat er wel een pak volk zijn is het ook niet goed ik weet niet wat jullie willen. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|