De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 13-05-2005, 13:30
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

ofwel rek je de showgrid zodanig uit dat er meer plaats is tussen de auto's
Old 13-05-2005, 19:13
R@ce@holiC's Avatar
R@ce@holiC R@ce@holiC is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark
Korrekt, de echte bezoekers en liefhebbers blijven inderdaad ver weg van het GP-gedeelte. Op de sites waar ze de 24 uur echt verslaan zul je dus ook nauwelijks foto's aantreffen van het GP-gedeelte behalve de pits uiteraard.

Dat wil niet zeggen dat die Duitsers langs de Nordschleife rustig zijn Tijdens de opwarmronde !! staat de baan bomvol met supporters en de circuit-speaker maar smeken om terug te keren naar de plaatsen achter het hek. Die Duitsers luisteren voor geen meter op dat moment..............totdat de laatste wagen voorbij is, dan sprinten ze terug naar hun bankstel of stellage Een regelrechte traditie op de Nordschleife. Prachtig!

Maar die traditie zullen we op Zolder maar niet invoeren
Ik was er deze keer bij en ben ook op het circuit gaan staan, men vroeg het zelfs over de speakers. Dit gebeurde wel zeer beschaafd en achter koorden natuurlijk. Toen de laatste wagen gepasseerd was was het even drummen aan de poort om de baan vrij te maken. Op dat vlak zijn de duitsers anders he, zoiets zou je tijdens de 24u van zolder niet moeten proberen...

Nog een leuke anekdote : tijdens de opwarmronde begon het ineens hard te regenen. Toen schreeuwde de duitser langs ons "Is das alles !?!" en op de slag een hagelbui . De man zweeg hierna wel .
Reply With Quote
Old 15-05-2005, 12:40
Petter-Jån's Avatar
Petter-Jån Petter-Jån is offline
De Paddock Rookie

Ik vind gewoon dat ze de toeschouwers volledig moeten proberen uit de paddock te houden. Dat zou het de teams al een heel stuk makkelijker maken. Zoals in Francorchamps bijvoorbeeld, veel meer aan de buitenkant van de piste organiseren, maar ja, dan zit je met de buurtbewoners zeker?
Old 15-05-2005, 13:50
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Petter-Jån
Ik vind gewoon dat ze de toeschouwers volledig moeten proberen uit de paddock te houden. Dat zou het de teams al een heel stuk makkelijker maken. Zoals in Francorchamps bijvoorbeeld, veel meer aan de buitenkant van de piste organiseren, maar ja, dan zit je met de buurtbewoners zeker?
En zo een tweede F1 gaan creëren? De mensen weghouden is zeker niet de richting waarin je wilt gaan. Het is juist goed dat in de lokale autosport de mensen in de paddock toegelaten zijn. Zo vergroot je het contact van de fans met de sport zelf. Enkel kan het veel beter georganiseerd worden. Waarom kan er niet voor gezorgd worden dat wagens, quads of whatever een aparte weg krijgen, zodat die niet meer door het volk moeten crossen.
Reply With Quote
Old 15-05-2005, 15:20
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

In Zolder kan je de mensen niet uit de paddock houden.
Old 08-06-2005, 21:04
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Mark
[B]autosport is meer dan genoeg (zegt een autosport liefhebber...........)
Tussen de extreme sports, support events en party-villages kunnen we nog een glimp van de koers opvangen

Quote:
Circuit Zolder pakt het groots en extreem aan.
-Concert Praga Khan 24.00 uur + support DJ's
-Monstertrucks
-160 meter-kraan van Benji Fun
- Red Bull voor de nodige dosis extreme sporten via demo’s en spectaculaire beelden.
-Chill Area

www.autosport.be
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 08-06-2005, 21:15
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Weeral t zelfde - die mensen van Benji Fun...Wat vinden ze daar in Zolder zo goed aan?...
Leg mij dat is uit.
Elke voorstel/idee dat hier voorgesteld is wordt vakkundig in de wind geslagen..Arm vlaanderen.
Reply With Quote
Old 08-06-2005, 21:22
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

24uren én Praga Khan. Super gewoon.
Reply With Quote
Old 08-06-2005, 21:25
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Ik heb het ook vernomen. Rond 16.30 toen ik lekker onder de douche stond hoorde ik het op Top Radio.

Ik weet niet hoe ze het voor elkaar hebben gespeeld om ze naar Zolder te krijgen en zeker als je weet dat dit hun enige optreden is dit jaar in België. Ze zullen op zaterdag spelen om 00.00 Mooi tijdstip maar daar zullen de marshals en teammembers onder ons niet veel aan hebben hé.

Weet er iemand of dat YabYum Raing weer van de partij is tijdens deze 24Uren?

Mvg
Reply With Quote
Old 08-06-2005, 21:46
teun{crg} teun{crg} is offline
De Paddock Rookie

vorig jaar ging de ronde dat de wagens van yab yum in beslag waren genomen !
ik durf het echter niet te bevestigen
Reply With Quote
Old 08-06-2005, 22:06
Autofan's Avatar
Autofan Autofan is offline
De Paddock Regular

In Zolder snappen ze blijkbaar nog altijd niet dat een fuif en/of muziekgroep niet thuishoren bij het programma van de 24 Uren. Zo zal je waarschijnlijk wel heel wat minder het prachtige geluid van de wagens horen...
Reply With Quote
Old 08-06-2005, 22:09
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by redje
24uren én Praga Khan. Super gewoon.
Bweik, Praga Khan.
Old 09-06-2005, 01:41
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

ze doen alleszins hun best in Zolder om er iets moois van te maken

ik breek het niet af, er werd door velen gevraagd om de autosport te promoten ... als men op deze manier veel volk hiermee kan laten kennis maken dan is het goed! Er zijn in België niet genoeg autosportfreaks om heel het spel rendabel te laten worden...
Old 09-06-2005, 12:07
bluelite's Avatar
bluelite bluelite is offline
De Paddock Regular

Party Village, Praga KHan, DJ's.... het lijkt me eerder een 24 Uren rockfestival (of wat speelt Praga Khan voor muziek) dan een 24 Uren-race. Ik heb ergens gelezen (autosport.be?) dat het het laatste concert van Praga Khan zou zijn dit jaar. Dat wil dus zeggen dat we nog eens 5.000 bezoekers mogen verwachten om middernacht die wat muziek komen luisteren en klagen dat er op de achtergrond wagens lawaai maken tijdens een concert.

Als je het publiek dan al wil vermaken, dan graag met wagens,...
Reply With Quote
Old 09-06-2005, 15:33
strepper strepper is offline
De Paddock Rookie

een showprogramma zal er altijd zijn dat is zo in Spa, Le Mans enz.
het hoort er gewoon bij. welke toeschouwer gaat er nu vanaf 16 uur tot pakt 2 uur s'nachts constant naar de koers kijken, dat doet niemand. En als ze zo meer publiek kunnen aantrekken zoveel te beter voor iedereen.

een tijd geleden zij men hier er komt geen kat naar autosport kijken.
nu bij de Renaults en waarschijnlijk tijdens de 24 uur gaat er wel een pak volk zijn is het ook niet goed ik weet niet wat jullie willen.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules