![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Loic Deman en S.Lemeret vormen duo op Ferrari 575 Maranello in 24U
Autosport.be meldt dat Loic Deman en S. Lemeret in de 24Uren van Spa-Francorchamps zullen aantreden met een Ferrari 575 Maranello van het Italiaanse GPC-team.
Mvg |
|
||||
|
||||
Following four class podiums by the DBR9 this year, including two class wins, Aston Martin Racing has confirmed the continuation of their testing and development programme by announcing their appearance at the Proximus 24-hours of Spa next month. Aston Martin Racing will field one DBR9 at the Spa test day on 12th July, with both of the team cars competing in the 24-hour endurance race that follows on 30th-31st July. Driving Aston Martin Racing's two DBR9 entries are, in car 28: David Brabham (Australia), Stephane Sarrazin (France) and Darren Turner (UK). Car 29 will be driven by Peter Kox (Netherlands), Pedro Lamy (Portugal) and making his Aston Martin debut, Marc Goossens (Belgium).
WWW.FIAGT.COM Zeer goed nieuws !!! Spa wordt echt de battle of titans. 3 Astons en Goossens bij AM. Conclusie geen SRT ? Hadden ze dat in het begin van het seizoen dan niet aangekondigd?
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Geen SRT? Wellicht de "Franse afdeling" die van start gaat?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Als ik sponsor was van SRT zou ik toch liever de auto in Spa zien rijden als in Zolder...Misschien speelt SRT die 2 groepen sponsors tegen elkaar wel uit... De testdag zelf wordt al een evenement. GLPK komt ook lees ik net.
|
||||
|
||||
Schitterend nieuws, AM zal revanche willen voor LeMans. Hoop voor ze dat het minder warm is als afgelopen jaar
![]() |
|
||||
|
||||
Héél goed nieuws natuurlijk dat Marc met de Aston gaat rijden in Spa! Dat het de gedoodverfde favoriet is moet ik niet meer vertellen zeker
![]() 't Zou me verbazen moest geen van beide fabriekswages winnen eigenlijk. Tijdens de 24u van Le Mans zat Mike Hezemans even in de studio bij Eurosport, daar ging het ook ff over de etmaalrace in de Ardennen, Mike verwacht de meeste concurrentie van de Astons, maar die scoren toch geen punten voor't kampioenschap (of toch zeker de 2 van prodrive niet), dus dat maakt zoveel niet uit, al willen ze er natuurlijk liever voor eindigen. Daarna van de Ferrari's, de Maserati's zijn wel snelle wagens, maar het zou Mike (en mij ook wel) verbazen dat die zonder problemen finishen. Bij AM hebben ze natuurlijk ook al redelijk wat ervaring met de wagens nu. Prachtig resultaat in Sebring. Le Mans ging ook zonder echt grote problemen tot anderhalf uur voor het einde. En laten we natuurlijk Silverstone niet vergeten. AM zal hier de Corvette wsl zeker willen verslaan, maar dit is natuurlijk geen echt officiele Corvette, daarvoor rijden ze misschien wel de Petit Le Mans race mee, staat als als "tbc" op hun kalender ... Ik kan in ieder geval al niet meer wachten tot de 24u van Spa, door die examens zal't dan toch wel meer dan twee maand geleden zijn dat ik raceautokes heb zien rijden. Maar de testdag 12 juli pikken we zeker al mee door! ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
In Spa valt toch veel meer eer te halen dan in Petit Le Mans mi. Dito,van die examens.
|
||||
|
||||
goede line up bij am hoop dat goosen, kox en lamy kunnen winnen, hopelijk hebben ze niet te veel pech of komen ze zonder benzine te staan!!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() We kunnen misschien een lijstje aanleggen met wie er allemaal komt testen op de officiële testdag?
|
||||
|
||||
iets wat ik hier nog niet gelezen heb denk:
Quote:
|
||||
|
||||
Weet iemand wanneer het tijdschema en het progamma er is
normaal is dat er veel eerder. |
|
||||
|
||||
K zal is een ffie bellen naar RK weten we ook ineens of Vertigo komt
|
||||
|
||||
Mijn tickets, alé Paarse inkomsbandjes zijn aangekomen.
Greetzz.. Corvetteboy
|
|