![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Heb het onlangs gehoord van minister Dewael, in de zevende dag. Enkel qua inzet van politie bedoelde hij hiermee... C U |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik kan me moeilijk inbeelden dat dit een troostprijs is eh, wij zijn al landskampioen, en dat schat ik toch nog hoger in dan bekerwinnaar, dus troostprijs, k denk het niet, s gewoon één van de 3 prijzen die in België te winnen zijn eh ![]() En scapa, niet te verwonderen dat ze der in brussel zo over denken... geklopt worden door ons B-ploeg verleden jaar blijft hangen eh ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Over wat het voetbal opbrengt wordt in alle staten gezwegen... |
|
||||
|
||||
Quote:
Engeland, de bakermat van het voetbal (... en uiteraard ook autosportland) Italië, puur voetballand en voor de rest vooral bekend om de ferrari-tiffosi Het is gewoon positief dat Beerschot (over Germinal moet je het eigenlijk niet meer hebben, tenzij over bestuurlijke dingen maar daar weet ik de spreekwoordelijke ballen van) terecht Europees speelt door te winnen en niet als troostprijs van een verloren finale. Ook de massa's supporters waren schitterend. Brugge is kampioen, en dat is altijd verdiend. De Malinwa is ook de verdiende kampioen van derde ![]()
|
|