![]() |
|
|
||||
|
||||
misschien domme vraag; maar wat is GDC????????
|
|
||||
|
||||
Quote:
standen historics op bravo en!!!!!!! sprinterscup........ zoals gewoonlijk nopes...... denk dat ik volgend jaar beter belcar of zo ga rijden; dan weet ik tenminste hoeveelste ik ben in de stand!!!!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
GDC is ook gekend als het ASAF-kampioenschap.
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Of je in de GDC ook geen lawaai mag maken?Geen idee eigenlijk.
![]() ![]() Last edited by ZTCfan; 01-10-2005 at 13:48. |
|
||||
|
||||
GDC mocht toen wij er nog mee samenreden veel lawaai maken, maar dat is een drietal jaar geleden ...
|
|||
|
|||
Weet er iemand of we de donderdag avond al in de boxen kunnen en of er al electriciteit is dan?
Thanks. Serge |
|
|||
|
|||
Quote:
Groetjes Bart |
|
||||
|
||||
Oui Oui Vic Electrique et Marie Batterie sont de la partie... En bij deze 't Spruitstuk zit eronder (de 156 V6) met vrije doorgang (Lawaat mag in Spa) naar eindpot : V6 never sounded better... De sper samen met kortere pont en kortere 6e ook spijtig dat ik'm zelf niet kan loslaten op Spa 't zal verbazend goed vooruit gaan...en klinken !
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Verhoudingen waren idd. nog std. en veel te lang nu hebben we een kortere achterbrug en 6e van een ander model Alfa ; op maat gemaakt is helaas voor ons budget niet haalbaar . Sowiso is de sper dé verbetering want voordien konden we bij't insturen niet aan't gas komen of we haalden de koord niet en eenmaal aan de koord héél zachtjes uitaccelereren of we gingen te wijd... Nu is't zoals bij de TS : Insturen en gaspedaal platstampen heel de bocht door ! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|