![]() |
|
|
||||
|
||||
Karting?
Ik ga zeker proberen om erbij te zijn. Ik werk ook die dag, maar ga 1 en ander proberen te regelen. Ik heb wel géén idee waar ik ergens in België ga zitten op die moment, en kan dus waarschijnlijk niemand op voorhand beloven dat ik hem kan oppikken. Reserveer dus maar een plaatsje, Sennake.
|
|
||||
|
||||
Het ziet ernaar uit dat we 15 man wel gaan bijeen krijgen.
Als dat zo zal zijn post ik het meteen, want dan bel ik naar JPR om de mini-grand prix vast te leggen. Ik stel voor dat we die dan zouden beginnen om 18.00 uur. Tenzij er werkende mensen zijn die dat niet halen, dan houden we het op 19.00 uur. Wel zal ik in dat geval genoodzaakt zijn om elke deelnemer te vragen om de €35 op mijn rekening te storten, zodat ik het kan doorstorten naar JPR en zodat we niet tot verrsassingen komen te staan als er iemand niet zou komen opdagen waardoor we (eventueel) onder de 15 man komen en de anderen zouden moeten opdraaien voor die ene. Ik weet ook wel dat niemand zoiets met opzet zou doen, maar ik heb het ooit al eens voorgehad (in Mol) dat ik een sessie vastgelegd had waarvoor we pas in aanmerking kwamen vanaf 15, en uiteindelijk kwamen er 12 man opdagen zodat ik mogen betalen heb voor 3 man extra, die er nooit geweest zijn. In het geval van de "arrive and drive" sessies is het uiteraard niet noodzakelijk dat we vooraf betalen. Het aantal deelnemers speelt daar geen rol. Ik hou jullie op de hoogte. |
|
||||
|
||||
Vergeet ni dat da van mij afhangt van et rapport, dus kzal et definitief zaterdag late wete, den 22e...
|
||||
|
||||
Tja, als je een slecht rapport hebt komt de Wilfried maar alleen eh
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
eh...... (1-0)
![]()
|
||||
|
||||
als ik een slecht rapport heb vraag ik of ons ma mijh ne sjot geeft richting st. Niklaas. Het handigste voor mij om mee te rijden zou zijn hier ergens in de buurt van Turnhout
|
||||
|
||||
Mario is van Turnhout, maar die is nog nie ingeschreven...
Anders eens klappen met Oneliner of zo? |
|
||||
|
||||
Grrrr, Sennake gij hebt altijd verdomd goede argumenten hoor, ik zal nog eens kijken of het echt niet mogelijk zou zijn. Voor het ogenblik is het gestegen van 10% naar 20% kans dat ik kom.
|
|
|||
|
|||
Ik zou heel graag meedoen maar effe overenweerrijden van Oostenrijk zie ik nie echt zitten.Wij vertrekken daar den 27sten heel vroeg dus als het wa meezit en ik kan een beetjen gaaaaaas geven dan haal ik het misschien nog. Ik zal na 1200 km dan al wel goe opgewarmd zijn, maar als er iets te beleven valt met al die toffe gasten hier dan gaan we daarvoor wel tot het uiterste
|
|
||||
|
||||
vanwaar in oostenrijk vertrekt ge driesco???
Want idd, as wij van oostenrijk komme, en we vertrekken op tijd, dan zijn we hier tegen een uur of 7 ![]() ![]()
|
|||
|
|||
Da ben ik van plan zulle.
|
|
||||
|
||||
![]()
Vergeet niet dat het in Duitsland is dat ze de "stau" uitgevonden hebben
|
|
||||
|
||||
Ik zal er zijn. Als iemand vanuit Antwerpen vertrekt of er toch passeert, rij ik wel mee. Desnoods spring ik op den trein naar St Niklaas.
|
|
||||
|
||||
Ok, hier is de voorlopige deelnemerslijst :
Sennake (zeker) Airco (zeker) (breng ik mee) Oneliner (niet zeker - hangt af van zijn rapport) Pa Oneliner (niet zeker - idem) Raceboy (zeker) zoekt nog wel vervoer vanuit Turnhout - hulp? Johan (zeker) Marshal (zeker) (breng ik mee) Kurttigerracing (zeker) Kurttigerracing 2 (zeker) Pascal (zeker) (breng ik mee) Werner (zeker) Pa Werner (zeker) Alain (zeker) Krikke (zeker) Driesco (niet zeker) Mistery (als supporter en niet 100% zeker) ICP (niet zeker) Breezz (niet zeker) Pa Breezz (niet zeker) Flugel (zeker) Redfox (zeker) WRR (niet zeker) Als ik me niet vergis zijn dat dus 14 zekere piloten... Voorlopig bel ik dus nog niet naar JPR, en zitten we nog steeds met 2 oefensessies i.p.v. een wedstrijd. Maar ik zie het heel goed zitten dat we met 15 gaan geraken :-) efkes ge-edit Sennake ![]() Last edited by Werner333; 17-12-2001 at 22:15. |
|
||||
|
||||
Ge waart er enen vergeten.
![]() Heb het al aangepast. ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|