![]() |
|
|
||||
|
||||
Terug verder gedaan aan de Skyline, het interieur is bijna klaar op de piloot na.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
en met zo'n schoon ding gaat gij slotten? Goed gek! Zoveel werk!
|
|||
|
|||
We gaan dan nog es FIA GT / JGTC moeten rijden ook zeker? No problemo!!!!
Zeer schoon ding jong!!! G. |
|
||||
|
||||
schoon echt waar
![]() |
|
||||
|
||||
Wat een chique auto, echt waar.
Is dat de originele interieur van de kit, of een slot-modelleke? ![]()
|
||||
|
||||
Zeer goed die NISSAN.Ziet er nog beter uit dan de BMW en die was al heel goed.Zeer mooie slotracer als hij klaar is.Ik blijf de opbouw zeker volgen.
WALTER BMW M5 ...Kraftbayer! |
|
||||
|
||||
PDGRacing het is een lexan interieur van Q-model maar de onderdelen zijn origineel van in de doos. Brandblusapparaat, stuurkolom, zetel, middenconsole, dashbord, pedalen, rolkooi, en die metalen kokers met dat blauw métalic bovenste (ik weet niet wat dat is). Ik gebruik zoveel mogelijk uit de doos.
Johan |
|
||||
|
||||
De decal is aangebracht op de zetel, hij is redelijk gelukt, spijtig dat je het bijna niet meer ga zien eens de stoel op zijn plaats staat.
De piloot is al ontdaan van zijn stoel die aan zijn ... plakte en zal vandaag gekleurd worden in wit en rood zoals de piloten S. Motoyama en M. Krumm. Zijn helm zal iets moeilijker zijn omdat er veel reklame en vele verschillende kleuren op staan. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
By the way, de A staat voor Anthony, member of PDGRacing
|
||||
|
||||
Anthony bedankt voor de uitleg.
Dit is een foto die ik zal gebruiken voor het schilderen van de piloot. ![]() |
|
||||
|
||||
Op vorige foto zie je de piloten, op volgende zie je mijn piloot, niet helemaal hetzelfde maar toch te zien dat hij van hetzelfde team is.
![]() Als de stoel wordt gemonteerd zullen ook de gordels worden aangespannen. ![]() De piloot is voorzien van radio verbinding met de pits en kan ook nog een slokje vloeistof drinken onderweg. ![]() Voila de piloot is af en kan in het interieur geplaatst worden. Dan kan ik alles monteren en het interieur aanpassen aan de body wat ook nog een hele klus is. Groeten Johan |
|
||||
|
||||
Hallo mannen, weer een up-date van de Nismo. Het interieur is klaar en kan in de body geplakt worden. De body is ook bijna af op de heck spoiler na. Die spoiler hou ik voor het laatst omdat je de body veel moet draaien en vastpakken als je het chassis aanpast en dan is het mogelijk dat de spoiler een trek en een duw krijgt.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Knappe cockpit, maar je had de gordels beter aan de rolkooi vastgemaakt.
![]()
|
|||
|
|||
Super hé... komt ie morgen mee testrijden op Petit Spa?
|
|
||||
|
||||
Dacht ik eerst ook, maar het was moeilijk omdat de rolkooi direct achter de stoel zit, en eens gemonteerd zie je er niks meer van omdat de ruiten opzij en vanachter niet helder zijn.
Hij komt waarschijnlijk mee morgen als hij klaar is want de binnenkant van de body loopt hol en de zwee's voor de bevestiging zijn plat en het klopt aan geen kanten zoals ik zou willen. Als hij zal testrijden zal het zonder antenne, spiegels en spoiler zijn. Ik heb ook nog een achterspoiler voor aan de onderkant die nog in het zwart moet komen, die zal ook nog niet klaar zijn. Groeten Johan |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|