![]() |
|
|
||||
|
||||
Waarom net de GT1-wagens????
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Greets, Dr. Jozz
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Pff, is het zelfs nog wel de moeite om te gaan...
![]() Ik vond het al geen enorm interessant veld, en nu er een paar grote namen en teams niet meer meedoen... |
|
|||
|
|||
Quote:
Nielsen / Fässler / Bouillon / Collard / Gounon / Vergers / Nakano / Ortelli / Ayari / Short / Bouchut / Kox / Palttala / Sudgen / Lieb / Hughes / Bleekemolen / Hezemans / Kane / Pompidou / Barbosa ... Uit de officiële communiqué: "Wij zouden ons aan la Sarthe kunnen wanen, temeer daar 16 van de 24 voor Le Mans geselecteerde prototypes op de startgrid van Spa zullen staan." Boeiend is weliswaar een relatief begrip, maar dit lijkt me toch wel ok.... of ik ken er niets van, ![]() Joost |
|
||||
|
||||
Larbre doet toch mee!!! Auto gaat hersteld geraken. Voor meer info: racingworld.be
Greets, Dr. Jozz
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Inderdaad, een deelnemers veld van 45 wagens waarvan 8 LMP1 en 11 LMP2 wagens.
4 wagens die volgens mij in aanspraak komen voor de algemene overwinning: Pescarolo, Zytek en 2 Courages (de fabriekswagen met Gounon/Frei en de Swiss Spirit wagen). Spijtig dat de fabrieks Courages op het foute rubber rijden voor wisselvallend weer. Als het echt enorm hard regent, komen de RML Lola en hopelijk ook de Rollcentre Radical in aanmerking voor een podiumplaats. Een enorm sterk GT1 veld: Oreca Saleen, PSI Corvette C6R, Larbre Aston Martin en 2 Cirtek Astons. Ik kijk er ook naar uit om de Lamborghini aan het werk te horen; de wagen is niet snel en betrouwbaar, maar het geluid schijnt fantastisch te zijn. En een gevarieerd GT2 veld: de nieuwe supersnelle Ferrari 430, de oude vertrouwde Porsche 911, Panoz en Spyker. De Pescarolo moet uit de pits starten, wat een spectaculair wedstrijdbegin betekent. En dan nog eens het wisselvallige weer. Het zal een prachtige wedstrijd worden. |
|
|||
|
|||
De #85 Spyker rijdt trouwens met een dak rond (en nieuwe ophanging en schokdempers).
foto: http://www.infoscourse.org/2006_LMS/...Protran_04.jpg Last edited by gwyllion; 13-05-2006 at 19:32. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Het is nu beter gesteld dan vorig jaar, en dan heb ik het vooral over de LMP1-klasse, maar qua wagens vind ik het nog steeds een zwak veld. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Audi is volledig op Le Mans gefocust. De eerste Creation kan door pech niet deelnemen, een 2de Creation was inderdaad leuk geweest. Ook spijtig dat de motorombouw van de RfH Dome niet op tijd klaar is. Meer LMP1 wagens zijn er bij mijn weten gewoon niet in Europa. 2 extra Radicals zouden ook welkom zijn. De klanten Porsches laten nog een jaar op zich wachten. Voor de rest zijn alle Europese LMP2 teams aanwezig. Het GT1 deelnemersveld is redelijk dun bezaaid, maar alle merken zijn aanwezig: Saleen, Aston Martin, Corvette, Ferrari en Lamborghini. Maserati mag natuurlijk niet in LMS racen. Trouwens, als je GT wagens wil zien, moet je 24 uur van Spa. Het aantal GT2 wagens is enorm. |
|
|||
|
|||
een mening is leuk, een gefundeerde mening altijd beter. Groeten uit Spa waar het publiek, dat deze wagens blijkbaar wel leuk vindt, al behoorlijk aanwezig is.
Joost |
|
||||
|
||||
Ongelooflijk... Dit is de ergste wanvertoning die ik ik mijn autosportverleden ooit gezien heb. Als de LMES enig verstand heeft was dit de laatste uitstap naar België.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|