De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 13-05-2006, 10:45
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular

Waarom net de GT1-wagens???? Een LMP2 of GT2, kan er nog door. Maar er zijn maar negen GT1-wagens aan de start, nu dus nog maar 7 .

Greets, Dr. Jozz
Old 13-05-2006, 12:35
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Vincent Vosse zal morgen dan toch kunnen starten voor de 1000 km van Spa. Het Larbre-team van Vosse is volop aan het werk om de Aston Martin na het ongeval van gisteren op te lappen

http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...p?newsid=11546
En, het plenst weer in Spa............maar voor morgen droog weer in aantocht
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 13-05-2006, 14:00
student's Avatar
student student is offline
De Paddock Regular

Pff, is het zelfs nog wel de moeite om te gaan...
Ik vond het al geen enorm interessant veld, en nu er een paar grote namen en teams niet meer meedoen...
Reply With Quote
Old 13-05-2006, 16:00
joost joost is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by student
Ik vond het al geen enorm interessant veld, en nu er een paar grote namen en teams niet meer meedoen...
U bedoelt met niet interessant vermoedelijk dat volgende auto's en piloten niet boeiend zijn:

Nielsen / Fässler / Bouillon / Collard / Gounon / Vergers / Nakano / Ortelli / Ayari / Short / Bouchut / Kox / Palttala / Sudgen / Lieb / Hughes / Bleekemolen / Hezemans / Kane / Pompidou / Barbosa ...

Uit de officiële communiqué: "Wij zouden ons aan la Sarthe kunnen wanen, temeer daar 16 van de 24 voor Le Mans geselecteerde prototypes op de startgrid van Spa zullen staan."

Boeiend is weliswaar een relatief begrip, maar dit lijkt me toch wel ok.... of ik ken er niets van,

Joost
Reply With Quote
Old 13-05-2006, 16:17
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular

Larbre doet toch mee!!! Auto gaat hersteld geraken. Voor meer info: racingworld.be

Greets, Dr. Jozz
Old 13-05-2006, 17:06
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular

Quote:
Sorry, maar wat een zever in pakskes ...
Old 13-05-2006, 19:19
Astra-fan Astra-fan is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Voor sommige mensen is het ook nooit goed hé.
Reply With Quote
Old 13-05-2006, 19:20
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Inderdaad, een deelnemers veld van 45 wagens waarvan 8 LMP1 en 11 LMP2 wagens.

4 wagens die volgens mij in aanspraak komen voor de algemene overwinning: Pescarolo, Zytek en 2 Courages (de fabriekswagen met Gounon/Frei en de Swiss Spirit wagen). Spijtig dat de fabrieks Courages op het foute rubber rijden voor wisselvallend weer. Als het echt enorm hard regent, komen de RML Lola en hopelijk ook de Rollcentre Radical in aanmerking voor een podiumplaats.

Een enorm sterk GT1 veld: Oreca Saleen, PSI Corvette C6R, Larbre Aston Martin en 2 Cirtek Astons. Ik kijk er ook naar uit om de Lamborghini aan het werk te horen; de wagen is niet snel en betrouwbaar, maar het geluid schijnt fantastisch te zijn.

En een gevarieerd GT2 veld: de nieuwe supersnelle Ferrari 430, de oude vertrouwde Porsche 911, Panoz en Spyker.

De Pescarolo moet uit de pits starten, wat een spectaculair wedstrijdbegin betekent. En dan nog eens het wisselvallige weer. Het zal een prachtige wedstrijd worden.
Reply With Quote
Old 13-05-2006, 19:26
De Paddock Enthousiast

De #85 Spyker rijdt trouwens met een dak rond (en nieuwe ophanging en schokdempers).
foto: http://www.infoscourse.org/2006_LMS/...Protran_04.jpg

Last edited by gwyllion; 13-05-2006 at 19:32.
Reply With Quote
Old 13-05-2006, 19:44
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by gwyllion
De #85 Spyker rijdt trouwens met een dak rond (en nieuwe ophanging en schokdempers).
foto: http://www.infoscourse.org/2006_LMS/...Protran_04.jpg
Slim van Spyker om op deze manier toch met een dak te kunnen rijden en dus een betere aerodynamica te hebben.
Reply With Quote
Old 13-05-2006, 20:06
student's Avatar
student student is offline
De Paddock Regular

Quote:
een eigen mening hebben mag precies niet meer?
Het is nu beter gesteld dan vorig jaar, en dan heb ik het vooral over de LMP1-klasse, maar qua wagens vind ik het nog steeds een zwak veld.
Reply With Quote
Old 13-05-2006, 20:13
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Het is nu beter gesteld dan vorig jaar, en dan heb ik het vooral over de LMP1-klasse, maar qua wagens vind ik het nog steeds een zwak veld.
Een eigen mening hebben, mag, zeker, moet zelfs, maar er een andere op na houden, is ook niet verkeerd.
Reply With Quote
Old 13-05-2006, 20:32
De Paddock Enthousiast

Quote:
Welke wagens had jij dan graag gezien?

Audi is volledig op Le Mans gefocust. De eerste Creation kan door pech niet deelnemen, een 2de Creation was inderdaad leuk geweest. Ook spijtig dat de motorombouw van de RfH Dome niet op tijd klaar is. Meer LMP1 wagens zijn er bij mijn weten gewoon niet in Europa.

2 extra Radicals zouden ook welkom zijn. De klanten Porsches laten nog een jaar op zich wachten. Voor de rest zijn alle Europese LMP2 teams aanwezig.

Het GT1 deelnemersveld is redelijk dun bezaaid, maar alle merken zijn aanwezig: Saleen, Aston Martin, Corvette, Ferrari en Lamborghini. Maserati mag natuurlijk niet in LMS racen. Trouwens, als je GT wagens wil zien, moet je 24 uur van Spa.

Het aantal GT2 wagens is enorm.
Reply With Quote
Old 14-05-2006, 09:21
joost joost is offline
De Paddock Regular

een mening is leuk, een gefundeerde mening altijd beter. Groeten uit Spa waar het publiek, dat deze wagens blijkbaar wel leuk vindt, al behoorlijk aanwezig is.

Joost
Reply With Quote
Old 14-05-2006, 12:52
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular

Ongelooflijk... Dit is de ergste wanvertoning die ik ik mijn autosportverleden ooit gezien heb. Als de LMES enig verstand heeft was dit de laatste uitstap naar België.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules