![]() |
|
|
||||
|
||||
Hoi Andy,
Vermits Chimay,voor mij, een niet haalbare kaart was van 't jaar, had ik ook graag twee uurtjes komen bollen. Klein vraagje, mag ik m'n zoon enkele toeren laten meerijden ? ( 10 jaar ) rgrds Avd |
|
||||
|
||||
Quote:
Dit is geen regel van ons maar van het circuit zelf
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Andy ik dacht dat de leeftijd op 16 j was . Ben wel niet zeker maar ik heb daar iets van opgevnagen . Mvg
|
||||
|
||||
@ Andy
Aangezien het mailadres trackdays@skylimitevents.be niet werkt wil ik langs deze weg mijn inschrijving bevestigen voor 4u vrijrijden zaterdag en een cursus circuit experience voor Jean-marc de Ro. greetz |
|
||||
|
||||
Is de rest van de ERAN'ers nog aan het BBQ'en?
Vanmidadg naar Zolder gegaan om nog eens wat rondjes te doen. Toen ik daar aankwam was het aan het gieten, niet meer normaal na het weer van de voorbije weken. Bijgevolg was het dus ook redelijk rustig op het circuit. Ik ben dan maar naar de drifters gaan kijken tot de baan droog was. Mooi om de te zien dat die drifters geen last hebben van een nat wegdek, de lokale boer gooide nog wat extra water op het asfalt ![]() Uiteindelijk toch maar in de wagen gekropen voor een uurtje rijden. Nadat ik vorige keer de Jacky Ickx eens in 360° zag was het vandaag de beurt aan de eerste linkse en de sterrenwacht. Ik ben er gelukkig in geslaagd om de wagen op het asfalt te houden ![]() Na een aantal ronden kreeg ik last van een sputterende motor, waarschijnlijk te wijten aan een lege benzinetank. Even een pitstop maken, en met de hulp van ons Bartje ging dat dan ook vlot. Dank je wel daarvoor ![]() Schitterend weer (na de stortbui), spektakel gebracht door de drifters en een gezellige drukte op de baan en in de paddock. Ik heb me toch weer geamuseerd vandaag. Binnenkort toch nog eens een dagje verlof zien te plannen om nog eens te kunnen komen rijden... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
twas zaaaalig, overal de muurkes gerust gelaten(hé Hanne) véél plezier gemaakt:'t begon al bij de inschrijving(by the way: lekker snoepje....)
dan bij de eerste stint regenen dat het nie normaal was & natuurlijk: geen regenbanden, enkel de rallyslicks met wa inkervingen maar wree veel fun(behalve voor mijn medepassagier, die was een litertje of 2 lichter na een half uurtje ![]() den beemer hield zich goed vandaag(heeft er iemand foto's van nr38????) maar1 minpuntje: weeral zwarte vlag voor geluid & ik rij nochtans met een standaard beemerke met volledig standaard uitlaat mét katalysator!!!zijn ze streng of streng??????? ![]() smaakte naar meer vandaag(en dan heb ik het nie alleen over da snoepken) ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik schiet niet op de organisatoren (we kennen gans de historie, wie wat...) Mijn vraag is ; is er dan nooit meer iets aan te doen door een tegenactie die maakt ofwel versoepeling van deze limiet of (effe dromen) afschaffing ???? Standaard materiaal en over de lawaai grens zitten??wij vandaag 96dB........ MAAR we hebben ons rot geamuseerd zelfs in de regen... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Vandaag dik 160 wagens op het circuit of in de paddock, dat is op andere circuits dit weekend helaas niet het geval. Het was een zaterdag die perfekt werkte om lekker te ontspannen. Lekker weer.........op dat ene buitje na. Veel mooie dingen gezien........vooral bij de drifters.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb mij ook goed geamuseerd, maar heb ook 1x een zwarte vlag gehad wegens te veel lawaai. Wagen volledig standaard. Ik merkte wel achteraf dat ik een gat van 2cm op 1cm in de achterste pot had
![]() KoenC |
|
||||
|
||||
Quote:
bij mij was het mijn eerste crash(door een technisch defect)in 4 jaar circuitrijden & op een circuit(Croix) dat ik door en door ken & ietske (...)gevaarlijker is dan Zolder dus je hebt nog even voor je eerste crash ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Heb gisteren weer meer dan 200 foto's gemaakt ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() aja: & een lelijkerd aan't stuur(gelukkig is een helm verplicht ![]() |