![]() |
|
|
||||
|
||||
De mijne? Ik denk het niet. Ik was met mijne muisstille boswachter groene daar. Iemand soms fotos van de MX'ers in actie?
|
||||
|
||||
o jawel,
uw rechte vertandingen klonken heel goe ![]() of was het een diff? of ne blower? ![]() 't klonk heel speciaal alleszins ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Moeten we binnenkort ook in de organisatie gaan, om nog te kunnen meerijden ? Hoog tijd dat men op Zandvoort ook zo'n evenement gaat organiseren. |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee hoor, De witte MX had ne blower en een van de rode een turbo. Ikke met mijne groene bijna volledig standaard. Het 'fluitend' geluid dat je waarschijnlijk bedoeld is mijn lichter vliegwiel.
|
|||
|
|||
Quote:
wel 1 auto die kort ging en dat had vorig jaar al moeten gebeuren. zonde dat er een kind bij zat toen de passagierskant aan flarde ging. ![]() zoals ook op het SCN omschreven boontje komt .......... |
|
|||
|
|||
Ik wens dit niemand toe, maar hij reed mij verleden jaar ook bijna het decor in terwijl hij meer dan plaats genoeg had .
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
er is vorig jaar ook veel geklaagd over hem. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Is idd niet gepast om met een kind naast je zo onnozel te doen... |
|
||||
|
||||
Ik heb vorig jaar geen last gehad van die Seat, ik denk zelfs dat die in de andere groep reed, maar ik hab me toen wel serieuze vragen gesteld bij het rijgedrag van iemand met een zwarte E36 M3. Gelukkig is er toen niets foutgelopen.
|
|