![]() |
|
|
|||
|
|||
En ......................
Is er nog nieuws op dit vlak ( organ, reglement etc etc....... ) ?
Ik zou immers wel eens willen weten waar ik voor sta in 2007 ? |
|
||||
|
||||
![]()
Heeft er soms al iemand nieuws voor de Belcar sprint 2007?
![]() |
|
||||
|
||||
De nieuwe directeur van Zolder had het over de belcar serie gisteren in pitstop. Het woord umbrella kwam er niet meer uit.
|
||||
|
||||
Ik heb pitstop.tv gemist
![]() |
|
|||
|
|||
Inderdaad over umbrella niets, blijkbaar wel over wielerwedstrijden.
Dus den tijdelijken is even politiek korrect als Verschraegen de wereldreiziger.Wielerwedstrijden horen niet thuis op een autocircuit (of brengt dat meer op?).Elke wielerwedstrijd is een wedstrijd A ,dus een autowedstrijd meer met geluidsbeperking. |
|
||||
|
||||
Eigenlijk is de boodschap toch vrij duidelijk!
AMATEURS OPROTTEN! Er is in Zolder geen plaats meer voor de piloot die rijdt met de bescheiden middelen die hij ter beschikking heeft! De "GT3's" daar draait het om! Lees op Pitstop even de commentaar van Pascal Witmeur en je zal zien dat het budget gaat bepalen wie gaat meerijden en wie niet! Ronduit belachelijk! De Belgische competitie is zo goed als dood, en ik vrees dat het voor de amateur nu de nekslag gaat krijgen! Had me echt verheugd op een seizoen sprinterscup in 2007! Als ik dit allemaal zo hoor denk ik toch dat we gaan terugkeren naar het rallyrijden! Daar zijn we met ons bescheiden budget en oudere wagen toch nog welkom en worden we niet in een uithoekje van de paddock geduwd! Intriest ...... |
|
||||
|
||||
Pfff, en dat terwijl ik nog goed en wel moet beginnen
![]() |
|
|||
|
|||
naar mijn gevoel is het van groot belang de organisatoren onder druk te blijven zetten met vragen naar DUIDELIJKHEID.
ErAn Test race was SUPER ! Zelfs met het sh+*tweer . Hier en daar wel een paar schoonheidsfoutjes, maar toch een prima initiatief. |
|
||||
|
||||
Sprint Cup 2007 !!!!
Gewoon doorgaan en blijven lachen.
![]() ![]() ![]() We moeten er zelf dan maar een gezellige boel van maken. ![]() ![]() ![]() ![]() Greetz, Yellow. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Op de Belcar-Party als Sprinters gelijk duidelijkheid eisen.
|
|
||||
|
||||
De belcar-umbrella blijft gewoon bestaan. Dus de endurance/sprinters blijven doorgaan!
|
||||
|
||||
Quote:
Maar moesten ze dat nu weer zo onnodig lang rekken en daar zo belachelijk geheimzinnig over doen vooraleer dat officiëel bekend te maken? ![]() |
|
|||
|
|||
En waar mag ik dat officieel nieuws dan bevestigd zien alsook de reglementen 2007 ?
Ik hou immers niet (meer) van verrassingen ! ![]() |
|
|||
|
|||
Kallender is er dus nog niet?
Problemen voor liefhebbers slepen al jaren aan. Iets meer dan 20 jaar geleden heb ik het genoegen gehad om 2 jaar wat fun te beleven op het circuit. (mini clubman met 80pk in de BBL cup). De kostprijs/persoon was de prijs van een HANS met helm. We reden natuurlijk achteraan, maar het plezier was onbetaalbaar. (2min15) Als men ziet welk een vooruitgang de Belcar gemaakt heeft ??? Zelfs de Endurance/sprintercup doet zichzelf de nek om, niet in de eerste plaats de organisatie, maar ook de Teams, het moet steeds sneller. Het is duidelijk dat de organisatoren enorm veel energie moeten steken in de regelementen van hogere klassen zodat de mindere klassen wat links blijven liggen. Dit vooral om de dikste sponsors tevreden te houden. Het beste is dat jullie onderling met een uitgewerkt voorstel komen waaraan de organisatie enkel de kantjes moet afronden. Ik veronderstel dat het jullie ook enkel om het plezier gaat, plezier krijgt ge door dikke deelnemersvelden met min of meer evenwaardige auto's. Iedereen max een 1400cc onder de kap (1600 met 8 kleppen) en een min gewichts limiet en dan gewicht bij plaatsen naargelang de uitslag, zo zou ik het bv al zien. Als klein manneke kom ik al in Zolder, het liefst keek ik toen naar de TTSen, Simca R, fiat 500 en nog van die karren, zij waren traag maar aan elkaar gewaagd en de piloten straalden als ze uitstapten. Dit moet nu ook nog kunnen. De organisatoren moeten vanalles uit hun kast halen zodat de Belcar zichzelf niet dood doet, laten we eerlijk zijn, die met het hoogste budget maakt de meeste kans op de titel, waar is dan de sportieviteit. Met deze post wil ik jullie liefhebbers een hart onder de riem steken en is het zeker niet de bedoeling om op iemands tenen te trappen. grtz |
|
|||
|
|||
Daar zit zeker waarheid in....
Alleen hebben ze het in Nederland wel begrepen en hier niet... hoeveel keer zijn er formules opgedoken die idd dit nastreven, maar geen enkele ziet het levenslicht in België.. clio cup (duurste), dacia cup, swift cup,polo, lupo cup,..... In de belgische rally hebben ze het begrepen; daar wijken ze af van de normen FIA omdat deze enkel de sport kapot maakt, de sport wordt gemaakt door jan met de pet.(Danny Colenbunders) Wat doen ze op circuit FIA binnenhalen......tja.... veel blabla weinig vroem vroem... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|