![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Mvg... |
|
||||
|
||||
rustig en strak. Dat zijn de meest on-M-jo termen die ik ooit gehoord heb
![]()
|
||||
|
||||
Als hij nie dwars gaat dan gaat hij in z'n blootje moeten rijden want dan blijft dienen raceoverall in mijn kleerkast hangen
![]() Ik ben er vrij gerust in dat het allemaal nog goe ga komen, zal eens een klapke doen met zijnen co dat hij de bochten wat strakker moet aangeven dan ze in't echt zijn... Kom maar eens kijken in het service park bij Quick Service Ninove zondagmorgen... de mensen gaan het direct begrepen hebben waarvoor hij meedoet. Het moet een verassing blijven dus meer kan ik nog nie zeggen. Zoek ook nog twee hostesses. Ge zult zondag wel zien waarom ![]() Witten Drifter |
|
||||
|
||||
Big Boob Car Wash ?
In Bay Watch Outfit ? Godverdommen hé . Eerst een Jupiler Joke . Eens meedoen . Zomaar . Maar nu wordt ik wèl ![]()
|
||||
|
||||
Komt allemaal dik in orde. Een Jupke kalmeert de zenuwen.
Zaterdag wordt de natste dag van't jaar...en zondag ligt de baan droog voor extra veel rook ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
het zijn wel zwartjes met dikkkkke boobs ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Mvg... |
|
|||
|
|||
Als ge zo een aap ziet rijden als co in een rode R5 turbo, geen foto's nemen hé
![]() ![]() Misschien moet ik toch eens een woordje praten na de eerste rit om zo van hem het ![]() Mag je trouwen wisselen tussen co en piloot? |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Dat mag als je een A3 vergunning hebt !
|
|
|||
|
|||
Mijn vraag was eigenlijk: mag je wisselen tijdens de dag. Eerste special hij, en ik de andere?
Licentie is geen probleem. btw: ik heb met hem reeds 3 rally's gereden, en telkens gewonnen in zijn klasse. ![]() |
|
|||
|
|||
weet er iemand waar ik een deelnemerslijst kan vinden ?
bedankt ! |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
btw, ik rijd in de 00. |
|