![]() |
|
|
||||
|
||||
@ HOPPA;
"Niet alleen in de spiegels kijken is belangrijk, minstens zo belangrijk is op de lijn blijven." Waar. "Ik kan me vergissen maar ik heb wel de indruk dat de enkelingen met het grote geld tegenwoordig erg weinig respect hebben voor de mensen die zorgen dat er toch een redelijk gevulde stratgrid is." Ook mee akkoord. "maar nu terug on-topic" Ja, het lijkt hier wel een Annelien Coorevits thread te worden. Laten we allemaal even afwachten tot na de eerste race en zoals eerder geschreven zullen we dan verder evalueren. |
|
||||
|
||||
hmmm, enkele van haar voorgangers hebben het voor haar verknoeid denk ik.
er zijn enkele Bv's geweest die er niet veel van bakten. ik kan helaas (om budgetaire redenen) maar 1 tot enkele wedstrijden meerijden, wij hebben een zelfgeboude wagen die we koesteren en goed zorg voor dragen, als ik dan merk dat we op een donderdagtraining bijna "Geramd" worden door een BV die op een rechte lijn bijna gaat zigzag rijden dan kom je daar natuurlijk vrij sceptisch tegen over te staan. Ik heb zoals iedereen wel een eerste koers gereden maar had al meerdere jaren kartervaring en ben zo via de SC naar de BEC gegaan (wat mij een beetje de normale weg leek) Maar: alle respect voor anneleen en ik hoop van harte dat ze het goed doet, (ik wil ze zelfs graag verwelkomen ![]() Ps. ook stel ik de inspanningen van de mensen op prijs die de grid proberen te vullen, alleen: graag met piloten die mijn auto heel laten!
|
||||
|
||||
Kwalificatie norm van 130% toepassen en toelatingsproef.
PS 3 minuten is echt wel traag hoor, kun je misschien beter voor jezelf en de anderen niet deelnemen. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Op pitstop.tv las ik dat Cracco naar de Belcar Endurance Cup komt ipv naar de Belcar Original.
Racinworld.be / Ronald Janssen meldt in het Internationale Thursday Training verslag dat er een Renault Megane naar de Belcar Endurance Cup komt. Zoals ik het lees zal het gaan om een Silhouette, heb ik het hier mis? Mvg... |
|
||||
|
||||
Zoals ik het lees niet, want er staat: Renault Megane: Jean Noirfalise (Belcar Endurance), Frédéric "Bull" Bouvy (DELAHAYE Megane Trophy), Didier Defourny (DELAHAYE Megane Trophy), David Hallyday/Claude-Yves Cosselin (Megane Trophy), Julien Schroyen (Megane Trophy).
|
|||
|
|||
Quote:
Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar er is echter nog een verschil tussen een Renault Mégane (de 'klassieke' Mégane) en een Renault Mégane Trophy (zoals we die kennen uit bvb de BTCS of de Europese Mégane Trophy). Ik vermoed dat het net dat punt is dat onze vriend Bart hier aanhaalt... En daar heeft hij dan weer gelijk in ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat Annelies betreft, ze is meer dan welkom. Maar ik denk (hoop) dat de BEC stillaan wordt wat de Carglass Cup vroeger is geweest (voor hen die dat nog kennen/hebben meegemaakt), dat impliceert wel dat de snelheidsverschillen steeds groter worden...... toch maar goed in de spiegels kijken.
Known by those who need to Last edited by CBG; 02-03-2007 at 23:18. |
|
|||
|
|||
Jean Noirfalise heeft in 2006 en in 2005 met een "Gewone" Renault Mégane gereden in de GDC
Vermoedelijk gaat het hier om dezelfde wagen (een blauw-geel exemplaar)
|
|||
|
|||
Bart: Een dikke sorry voor het misverstand!
Dries: Bedankt voor de reactie. Het kon anders eindigen é. Mvg... |
|
||||
|
||||
Weet iemand over al een ergens een voorlopige deelnemerslijst bekend is?
Racegreetz ![]()
|
||||
|
||||
Definitieve startopstelling voor de First Race van Flandria Rent Racing.
Wagen #44; - Ronny Daelman - Peter Hopmans - Guy Horemans Wagen #45; - Hilde Gijsbrechts - Emilie Kino - Tilly Vanbergen Door het gebrek aan trainingsmogelijkheden zullen Annelien Coorevits en Ingrid Baert niet deelnemen aan de First Race. Greetzzz, |
|
||||
|
||||
heeft er iemand enig idee of Team-charly weer deelneemt ?
|
|
|||
|
|||
AD Sport aan de start met een Porsche 996 voor H. Steegmans...
Mvg... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|