![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik zie dat die sjarel PayPal aanvaardt. Ik zou je kunnen helpen door voor jou te bestellen. Ik was trouwens toch van zin om ergens van die mesjes te kopen. Als we dan de bestelling groeperen, dan kunnen we 1 grote bestelling doorgeven en de verzendkosten onderling verdelen.
Denk er eens over. Is misschien iets om op de volgende meeting op te gooien?
|
||||
|
||||
Ja als we het zo kunnen regelen, mij goed. Dan moeten we ook maar eenmaal verzendkosten betalen en ik stort je het geld gewoon over op je rekening!
Je laat maar iets weten en Bedankt!! Tom |
|
||||
|
||||
Hallo Dominique,is het mogelijke om voor mij die ook te bestellen en het zelfde te doen als Tom het geld te storten op je rekening?Als je niet wilt geen probleem hoor maar ik vraag het maar.
Patsche |
|
||||
|
||||
Laten we zeggen dat ik op de volgende modelbouwmeeting het voorstel opnieuw zal lanceren. Ik zal dan noteren wie welk wil bestellen.
Voor degene die niet op de modelbouwmeeting zullen zijn, laat dan op voorhand en op tijd weten wat je EXACT wil hebben, anders kan ik het niet bestellen en dan gaan er weer enkele tientallen mails over en weer vliegen vooraleer alles duidelijk is. Ik zal op tijd en stond een aparte thread openen hiervoor.
|
|