De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Rally
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 24-06-2007, 15:22
jurgen jurgen is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Loeten View Post
Er waren inderdaad heel wat spectaculair doortochten te zien. Morgen trek ik er opnieuw naar toe. Jammer dat de historics een totaal andere proef voorgeschoteld kregen...

Gratis binnen raken is dit jaar nog moeilijker. Zelfs de sluipwegen worden nu bemand... Maar als je de streek kent...

Rally kijken is natuurlijk heel mooi, maar als er betaald moet worden dan komt het 'slechte' in de mens naar boven. Ik had persoonlijk dit jaar het geluk om een kaart te krijgen, en ben dus overal correct langs toegangscontrole binnengemogen. De rally's waar ik geen kaart krijg, en dat zijn alle andere, is het eerste wat ik (en mijn medetoeschouwers, waarmee ik die dag op de baan ben) doe een kaart gaan kopen.

Waarom gratis proberen binnen te sluipen, vooral wanneer je de autosport een warm hart toedraagt, en dan nog van de streek bent???
De grootste rally van het land zal toch wel miljoenen over hebben in de kas zeker??
Old 24-06-2007, 15:34
Juha's Avatar
Juha Juha is offline
rally rally rally ...

Wij deden het omdat we maar 3 kp's gingen zien. €24 euro voor die kp's is toch iets teveel naar m'n zin.
Reply With Quote
Old 24-06-2007, 16:34
HaCo's Avatar
HaCo HaCo is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Juha View Post
Wij deden het omdat we maar 3 kp's gingen zien. €24 euro voor die kp's is toch iets teveel naar m'n zin.
Mja, per kp betalen is niet zo verstandig denk ik dan. Kon je trouwens per ticket per kp niet meerdere doortochten bekijken?

Leuk om wat mensen, puur toevallig, van het forum hier tegen het lijf te lopen. Wat is de wereld toch klein. :-)
Reply With Quote
Old 24-06-2007, 16:38
Juha's Avatar
Juha Juha is offline
rally rally rally ...

Nee, want ik wou de historics in Hollebeke zien dus ik kon nooit twee keer KP1 of 3 zien.
Reply With Quote
Old 24-06-2007, 20:07
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Als je van de streek bent, dan ken je het parkoers en alles goed. Dus kun je binnen geraken zonder betalen. Iets wat ik al jaren doe en niet ga veranderen. Zaterdag trouwens KP Heuvelland tweemaal bezocht, gewoon via een toegangsweg gegaan en niemand gezien.

Als je meerdere proeven op één dag gaat kijken (de snelle piloten volgen) dan sta ik ook achter het kopen van een kaart. Maar wat me de vele vervalsingen? Ik ken zeker een tiental mensen die samen 1 kaart kopen, de boel inscannen en hupla... Dat is nu net wat ik niet doe...

Ik betaal trouwens zo goed als nooit als ik naar een rally ga. Ik deed het al driemaal wel en telkens bracht het ongeluk. Vorig seizoen in Staden smalend de 12 uren van wachtebeke genoemd omdat de rally tweemaal een uur stil lag. Paar jaar terug in Duitsland en toen werd de proef op de Pantzerplatse afgelast en dit jaar te Wervik waar ook op die proef de boel een uur stil lag... Toeval... Geen idee...

Duitsland is ook de enige waar ik wel nog ga betalen. Je kent er de streek niet en ik wil daar niks missen van al dat "geweld".

Dat iemand tegen mijn werkwijze is, begrijp ik maar al te goed. Maar elk doet met zijn geld wat hij wil natuurlijk. Als ze me snappen (wat al eens gebeurd is) en terug wijzen, dan doe ik dat zonder morren. Maar dat wij, de niet-betalers de boel kapot maken... Neen, dat zijn de losers die éénmalig een rally gaan bekijken, (half) zat rondlopen, in verboden zones gaan staan en de stewards dan nog eens uitschelden en desnoods een klop geven. Om dan tenslotte als een gek zelf rond te snorren. Ze worden elk jaar leuker die gasten !!

Grtzzz

Last edited by Loeten; 24-06-2007 at 20:09.
Reply With Quote
Old 24-06-2007, 20:35
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by HaCo View Post
Leuk om wat mensen, puur toevallig, van het forum hier tegen het lijf te lopen. Wat is de wereld toch klein. :-)
Inderdaad, en dat al op de eerste kp van de dag! We hebben de wijze raad opgevolgd en hebben enkele hele mooie punten "ontdekt". Foto's hiervan kan je in de fotothread vinden. De groeten ginder!!
Reply With Quote
Old 25-06-2007, 13:46
Duval The Best Duval The Best is offline
De Paddock Regular

Een prachtige rally van Ieper gezien, de schoonste editie sinds jaren !
In totaal 10 kp's gedaan, enkel IRC bekeken zoals gepland dus we zijn tevreden
Fontana van de baan zien gaan, was nog een serieuze klap want hij zat hij tegen zijn begrenzer. We zagen het al gebeuren voordat hij die lange waaiers nam want kwam gewoon veel te rap af.
Voor de rest veel spektakel gezien en enkele mooie nieuwe plaatsen ontdekt.
Old 25-06-2007, 15:59
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Mitsu's van Cols, Colsoul en Lefevere gediskwalificeerd!

http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=2017
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules