![]() |
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Door die schokdempers te scratchen , heeft de scratch microbe mij gebeten en ben ik begonnen met de luchtgaten in de site-pods te maken en de koeltoevoer van de radiators naar de motor ook te scratchen...
Foto's volgen uiteraard ![]() |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Gewoonweg prachtig. Als Massa dit moest zien zou hij waarschijnlijk een beetje jaloers zijn op dit meesterwerk
|
|
||||
|
||||
Leuke toevoegingen andermaal, het gaat weeral de goeie kant op!
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
bedankt voor de commentaar gasten!
|
|
||||
|
||||
Dit gaat de goede kant op hoor!
Tom |
|
||||
|
||||
Een kleine update ;
De voorophanging is volledig af en ik heb er ook al de velgen aan gemonteerd , en dit om te zien of de ophanging wel gelijk is. De banden zal ik later monteren omdat de decals er nog op moeten. Al zou ik eerder de letters willen spuiten maar dan heb ik template's nodig... we zien wel. De neus en een stuk van de voorspoiler hangt er ook al aan al ben ik hier niet zo tevreden over. De neus is niet breedt genoeg en de zijplaten steken wat uit. Niet dat het zoveel opvalt maar ik weet het toch. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ik zou de banden eerst op de velgen steken voor ik er de decals op plaats. Er is grote kans dat de decals en of verf gaat breken als je ze op de velgen manipuleerd
![]() |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Dus vooraleer je templates te gebruiken: zet je banden op de velgen, en spuit ze dan met de velgen op hun plaats. |
|
||||
|
||||
Quote:
Niet twijfelen, dus! ![]()
|
||||
|
||||
ik heb al enige sites afgelopen maar ik vind maar niet het juiste gerief...
![]() Als ik dan iets vind, dan moet ik met paypal betalen , en dat heb ik niet... Maar de auot zal niet wegrijden , niewaar? Dus geduld hebben hé ! |
|
||||
|
||||
Maar je kan je wel gratis registeren bij Paypal. Daar heb je wel een creditkaart voor nodig. Het is absoluut veilig en zeer handig, ik gebruik het al jaren.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|