![]() |
|
|
||||
|
||||
hopelijk vind hij ergens 50 Pk extra, anders zal de 2 seconden die hij rond zijn oren krijgt per ronde moeilijk bij te halen zijn zene.
Ik werk 2 nachten door aan depaddock. Dus ik zal er zijn tijdens de quali's en tijdens te race. Ik zal ook alle nieuwtjes onmiddelijk hier posten zodat we om 04h00 snachts de posts hier op depaddock een beke vooruit kunnen laten gaan. airco
|
||||
|
||||
ik ben wakker de 2 komende nachten
![]() Online na kwalificaties en race.
|
|||
|
|||
Quote:
GOE BEZIG Airco !
|
||||
|
||||
Zeg hoe zit dat hier eigenlijk???? Nu zijn ze er daar bij de VRTtoch echt wel mee aan het rammelen hoor ! Woensdag staan er op de canvas site kwalificaties geprogrammeerd om 13uur ; Ineens is er nu geen sprake meer van kwalificaties. En op de RTBF is er ook geen enkel spoor te zien van kwalificaties, zelfs niet in uitgesteld relais. Dat betekent dus geen testritten meer voor mij...
|
||||
|
||||
Officieel Statement van VRT !!
"Bedankt voor uw reactie. De Formule 1-programmering ziet er als volgt uit: * alle Europese GP-races rechtstreeks, net zoals vier kwalificatieritten (Spanje, Monaco, België en Italië); * de GP's van Australië en Japan rechtstreeks; * de GP van Maleisië integraal in uitgesteld relais; * alle Amerikaanse GP's integraal in uitgesteld relais (zondagavond rond 23.30u.). Telkens op Canvas. * alle Aziatische, Amerikaanse en resterende Europese kwalificatieritten in samenvatting in de journaals en vlak voor de start van de eigenlijke race. (Journaals op TV1.) Deze beperking heeft te maken met het F1-contract dat ons bepaalde maximale uitzendmogelijkheden oplegt. We hadden het zelf graag anders gezien (zeker wat de kwalificatieritten betreft), maar het is niet anders. De eerste live uitzending is gepland in de nacht van 2 op 3 maart vanaf 3.45u., met de GP van Australië in Melbourne." met sportieve groeten, Frank Van Laeken. hoofdredacteur/Head of Sports VRT TV Kamer/Room 2L64 foon: xx.32.(0)2/741 54 05 ------------------ FFie woede koelen ! HOEREN . wa voor een LOOOOOOOOZERS ZIJN DA GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME
|
||||
|
||||
Het is dus nog ERGER dan ik gevreesd had. Niet alleen zenden ze geen enkele niet-europese kwalificatie uit, van de europese races zenden ze maar VIER kwalificaties uit. Wat Kanaal 2 vroeger wel kon, kunnen ze bij de VRT blijkbaar niet.
Jaja, 't is nu toch allemaal zoveel beter he, nu we eindelijk verlost zijn van kanaal 2 met Peter Baert... Waar zit iedereen hier eigenlijk? of hebben jullie allemaal ITV of canal+ ? Of kan het jullie gewoon niet schelen dat er geen kwalificaties worden uitgezonden ?
|
||||
|
||||
Het meest flagrante is dan nog dat ze even hun programmatie aanpassen (en mocht ik het niet met mijn eigen ogen gezien hebben, ik zou het niet geloofd hebben), om ze dan een paar dagen nadien opnieuw te veranderen.
Het doet mij een beetje denken aan een artikel dat ik las over een of andere levensbelangrijke interland tussen Belgie en Duitsland die in 1972 niet werd uitgezonden 'omdat het gevaar op sluikreclame' te groot was. Het programma werd toen maar vervangen door een opvoering van Othello. Dat de mensen dat toen nog pikten kan ik begrijpen, ze wisten niet beter. Maar dat was 30 jaar geleden. Dit is 2002, maar dat is bij de VRT blijkbaar nog niet doorgedrongen. Peter Baert, kom terug ! Alles is vergeven en vergeten !
|
||||
|
||||
Tja, Kanaal digitaal blijft rulen.
Elke sessie integraal en live. ![]() |
|
||||
|
||||
mja ik ga dan toch ook canal + digitaal een overwegen zene, of anders een schotel ofzo. RTBF zal het zolang moeten doen.
Maar ik vind het ook wel a very sad day voor belgian F1 fans zene. airco
|
||||
|
||||
kan er nu eigenlijk iemand zeggen of et erges live wordt uitgezonden??
Op Ladeux ofzow? en om wa uur? greetz
|
||||
|
||||
Op Canal+ Digitaal live en integraal.
|
|
|||
|
|||
Voor zij die de Duitse RTL kan ontvangen :
- vanavond vanaf 01.00 uur voorbeschouwingen + vrije trainingssessie en aansluitend de kwalificaties. - zondagavond : warm up + voorbeschouwingen + aansluitend de race + podium + waarschijnlijk persconferentie. DIT ALLES LIVE. Ik heb daar vorig jaar al wat gevolgd en zij weten waarover ze spreken. Enig nadeel : het is een commerciële zender met als gevolg heel wat reclame... Dit is uiteraard vervelend maar ze bieden ook heel wat achtergrondreportages en -info en dat maakt toch wat goed. C U |
|
||||
|
||||
Kunnen wij dus hier niet ontvangen . Hell and Devil !
|
||||
|
||||
Op deze site kan je een link vinden naar live F1-beelden. Breng ondertussen even een grondig bezoekje aan zijn site, want hetgeen hij aanbiedt is wel de moeite. vloeiend beeld over internet streamen is een hele opgave.
Wel telenet of ADSL vereist. airco
|
|||
|
|||
Qualif Op Canvas ???
Ik begin lichtjes te panikeren, op de site van Canvas is de F1 verdwenen !!
de klootzakken : Plankenkoorts begint, geen F1 dus !!!!!!!!!
|
|