![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Ik denk dat jij het filmpje nog is moet kijken. Je ziet duidelijk nazie uniformen en ze controleren hem zelfs op luizen zoals in de concentratie kampen deden.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Een deel van hem zal echt wel nazi zijn, als je er vierkant tegen zou zijn dan ga je dat niet eventjes "spelen" in een rollenspel met 5 vrouwen!
|
||||
|
||||
Alleen droeg je geen nazie uniform en werd je niet richting gaskamer gestuurd. |
|
|||
|
|||
Dutch federation wants Mosley to quit
www.autosport.com:
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
ahzo, dus hij werd op luizen gecontroleerd.. dan speelde hij dus jood
![]() ![]() de papa zal trots op hem geweest zijn ![]() mij intreseert dat eigelijk nie veel.. als hij zo n dingen in zijn prive leven wilt doen.. maarja hij had wel wat beter zijn best kunnen doen om het geheim te houden he. |
|
||||
|
||||
Ik lees eigenlijk met verbazing dat men hier de mening heeft: "Tis prive, het is zijn ding......hebben we niets mee te maken"
Hmmmm, die man haalt zijn genot uit een verheerlijking van bepaalde facetten van WOII! Dit kan absoluut niet. Normaal heb ik niks op met de KNAF maar in dit punt volg ik ze, Mosley is uiteindelijk een afgevaardigde/vertegenwoordiger van de KNAF. Die Mosley mag wat mij betreft met "bad standing" uit de FIA verwijderd worden. Hij kan nog de beste voorzitter aller tijden zijn geweest, dit is niet goed te praten.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Wat een gezemel toch weer over een filmpke.
Buiten de diensturen doet iedereen wat hij wil, en je zou er van versteld staan hoeveel "goede huisvaders" er op deze planeet een scheve schaats rijden - met of zonder SM en met of zonder nazi-sympathieën. De bordelen en parenclubs tieren welig in deze maatschappij waar het verlies van waarden en normbesef totaal is. Dus lieve witte riddertjes, niet witter of heiliger proberen wezen dan de paus, de hypocresie laten voor wat ze is, en zij die zonder fout zijn mogen dan de eerste steen werpen. De rest, iedereen wellicht, gelieve u van commentaar te onthouden. ![]() ps. Clinton is ook niet opgestapt, terwijl daar - alhoewel andere, maar ook genoeg - redenen toe waren. |
|
||||
|
||||
Ik weet niet hoe het zit in Groot-Brittannië maar hier in België is het verspreiden van het fascistisch gedachtengoed toch verboden?
Buiten zijn diensturen doet iedereen n feite wat hij wil. Zolang het niet tegen de wet is natuurlijk. Een scheve schaats rijden is niet verboden, maar facistische gedachten verspreiden (mijns inzien) wel. Daar ligt hem volgens mij toch wel het grote verschil met Bill Clinton. Waaroim zou Mosley anders die nazi-toestanden ontkennen? Volgens mij weet hij zeer goed waarom hij die ontkent. |
|
||||
|
||||
Als ik met enkele mensen in een kamertje een rollenspel speel, verspreid ik nog altijd geen gedachtengoed...
Als dat het geval zou zijn, lieve hemel toch, dan zouden we bijvoorbeeld ook gelijk "Allo, Allo" van de buis moeten halen. Daar wordt Nazi-Duitsland - Gestapo included - zelfs opgevoerd, bespot enz. In de UK kijkt men overigens ook gans anders tegen deze periode uit de geschiedenis aan, dan dat wij dat doen. Wij, Nederlanders incluis, worstelen immers nog altijd met de collaborateurs, de repressie enz, dingen die ze aan de andere kant van het kanaal totaal niet hebben meegemaakt. Op mijn vraag, vele jaren geleden tijdens een modelbouwwedstrijd, aan een Brit of ze geen aanstoot namen aan de hakenkruisen die op verschillende modelletjes stonden te pronken en te blinken zei hij laconiek: "No, why? We beat the MTF'ers. So, what's the big deal?". Je kan maar finesses van een bepaalde maatschappij begrijpen als je er zelf inzit/ingezeten hebt. Van achter een computerschermpje is dat helaas niet mogelijk. Bovendien zijn de manier waarop deze beelden gemaakt en verspreid zijn, net zo "onaanvaardbaar" als hetgeen wat erop te zien is. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Quote:
Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Nu ook de Amerikanen die willen dat Max het veld gaat ruimen:
Quote:
|
||||
|
||||
En ook de Duitse autosportbond ADAC vindt dat Mosley moet aftreden. Ik ga volledig akkoord met de uitleg van de AAA, die ik hier even in het Nederlands zet:
De recente gebeurtenissen zijn beschamend. Sommigen zullen het een privézaak vinden, maar de schade die het de FIA en haar onderdelen toebrengt is wel degelijk publiek merkbaar. Een organisatie, of de leider daarvan, die de morele autoriteit is over miljoenen automobilisten en over de activiteiten in de motorsport oordeelt, moet een enorm hoge standaard van etisch gedrag hebben. Bron: http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/200...treden-mosley/ |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Oh well, zal mij uiteindelijk een zorg weze wie er nu voorzitter wordt van de FIA. |
|
||||
|
||||
Quote:
En daarom wellicht dat de Nederlandse (KNAF) en Duitse (ADAC) automobielbond er zo'n aanstoot aan nemen. En wellicht daarom ook dat Mosley er zo licht over gaat. (te licht mijns inziens). Quote:
Desondank vind ik ik Mosleys gedrag nog steeds walgelijk en neem ik er ongelofelijk veel aanstoot aan. Zoiets doe je gewoon niet, dat was gewoon ziekelijk. En desondanks vind ik wel dat Mosley nu moet aftreden, of de beelden nu 'onaanvaardbaar' verspreid zijn of niet. Als laatste wil ik nog effe wijzen op volgend artikel : http://www.grandprix.com/ns/ns20223.html Bij de bewijsvoering tegen McLaren vorig jaar (in de spionagezaak) deed het er dixit Mosley niet toe of de informatie wel op een wettelijke manier verkregen was of niet. Slaat dit dan effe keihard in zijn gezicht terug..... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|