![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Absoluut! We hebben een clubstand én ik ben met enkele modellen ingeschreven op de wedstrijd. Zelfs als je ons zou willen ontwijken ga je niet naast ons kunnen kijken ![]() Last edited by Sennake; 30-04-2009 at 07:41. |
|
|||
|
|||
Breng je de zondag deze 126 C2 mee?
Kunnen we het eens hebben over een mogelijke oplossing. See You G |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
We zijn de enige stand met een eigen DJ!!!!
![]()
|
|||
|
|||
???????????
grtz G |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
Meer dan 3 jaar later drong de oplossing zich op door middel van een foto die ik op het internet tegenkwam. Het gaat om deze foto die het wrak van de Ferrari toont na het dodelijk ongeval van Villeneuve in 1982 te Zolder:
Op de foto zie je een versterkingsstrip die bovenaan bevestigd zit, net op de plaats waar bij mijn model de PE-platen niet op elkaar passen. In feite is dit niet meer dan logisch, want net zoals bij mijn model kan zo'n centrale aluminium cockpit niet uit één stuk vervaardigd worden, en moet er ergens een punt zijn waar de platen aan elkaar bevestigd zitten. Laat dat nu net daar zijn waar mijn probleem zich situeerde... Dus vol goede moet gooide ik me op het scratchen van de aluminium versterkingsstrips die ik op maat gesneden heb via een mal van masking tape. Daarna werden ze gepolisht en op hun plaats gelijmd. Het ellendige probleem is er zowaar mee opgelost, ook al het heeft bijna 4 jaar geduurd voordat ik 'het licht zag'. Maar het belangrijkste is dat ik nu eindelijk voort kan. |
|
||||
|
||||
Mooie oplossing voor een langdurig vraagstuk
![]()
www.rallyfotos.nl "Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon." Last edited by TvD; 29-11-2012 at 21:50. |
|
||||
|
||||
Mooi, ben ik blij dat je dit project terug leven hebt ingeblazen, hier ligt namelijk ook nog 1 F1-kit in de kast, nml de 126 CK.
Dit doet me er trouwens aan denken dat ik je referentie-boek van de 126C hier nog heb liggen. Ik zal me de nodige foto's inscannen, dan krijg je dat volgende week terug. ![]()
|
|