![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ook na meer dan 7 uren wedstrijd blijft de deelnemerslijst hopeloos achterhaald en onvolledig. ![]() Last edited by Dries DS; 09-01-2009 at 19:15. |
|
||||
|
||||
Ik zit ook al even te zoeken naar een recente deelnemerslijst. Maar geen update te vinden.
![]() Last edited by Belle; 09-01-2009 at 19:20. |
|
||||
|
||||
De 24H Dakar zouden afgelast zijn, volgens sommige bronnen in Dubai...
|
|
||||
|
||||
Vandaar dat ik maar gemailt heb naar Creventic & jawel hoor, ik kreeg een volledige deelnemerlijst...
|
|
||||
|
||||
Amai, als je al naar de organisatie moet beginnen mailen voor deelnemerslijsten. Als ze het dan toch hebben, waarom plaatsen ze die dan niet? Foute boel als je het mij vraagt...
Last edited by Belle; 13-01-2009 at 12:29. |
|
||||
|
||||
Ze zeiden ook dat ze de website gingen updaten met deze deelnemerslijst...
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Te weinig wagens die richting Dakar gingen na de 24u van Dubai wegens schade enz... dus werd ons door de organisatie meegedeeld dat Dakar niet doorging. Dan maar de container richting Rotterdam geladen, mss wordt er nog een 6 of 12 uur gereden in Dakar georganiseerd door de uitbaters van het circuit alginds. Kwestie organisatie anders daar ter plaatse, geen slecht woord van mijn kant, alles verliep perfect en georganiseerd ! |
|
||||
|
||||
Nou, beperkte kalender dus voor de met veel trommelgerof aangekondigde 24H Series. Nog één race dit jaar, doch geen 24U race: 9-10 October 2009: 2nd edition 12h Hungary, Budapest, Hungaroring F1-circuit en dan meteen op naar 2010: 14-15-16 January 2010: 5th Anniversary 24h Dubai, Dubai Autodrome
|
|
||||
|
||||
Officieel vind ik er nog niets van terug, maar de 24 uur van Dakar zou zijn opgeschoven ipv geannuleerd... 20-21-22 maart !
Ik kan niets met zekerheid bevestigen, heb alleen de vraag gehad of ik me dan kon vrijmaken om mee te gaan... |
|
|||
|
|||
Ah, het weekend van Sebring.
![]() ![]() Last edited by Stranger; 22-01-2009 at 00:00. |
|
||||
|
||||
Quote:
* woe. 18 maart: vrije training * do. 19 maart: vrije training + kwalificatie * vr. 20 maart: warm up + Race (6 uur) * za. 21 maart: Race 2 (6uur) + podium
|
||||
|
||||
Daarjuist nog eens highlight van de afgelopen 24 uren gezien.
Uit een intervieuw met Duller himself komen we te weten dat ze vanaf volgend jaar (2010) terug komen MET RedBul. In 2006-2007 winnen met RedBul, 2008-2009 zonder hun rijden en niet meer winnen, dus met RedBul in 2010 terug winnen gaf hij er zelf bij. Duller kennende blijft hij bij BMW en dit met Red Bul als terugkomende geldschieter en zelf als kandidaat winnaar te noemen verwacht ik niets minder dan een nieuwe M3 voor hun... Kan voorbarige uitspraak zijn, maar voor mij enigste voor de hand liggende ![]() Last edited by Viper GTS-R***; 22-02-2009 at 02:21. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|