![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
airco
|
||||
|
||||
Ja da is idd echt zo.
En zeker voor de jeugd (ik reken mezelf nog bij jeugd ![]() Zo hoort ge nogges wat "oudere" muziek, en die weet ik best wel te appreciëren
|
||||
|
||||
Ik ben er inderdaad nog nooit geweest, maar als ik de promotiefilmpjes zie, weet ik wat mij betreft genoeg. Het interesseert me gewoon niet.
Wat zogezegd de top of the bill is, komt mij meestal voor als een groep of artiest die zichzelf aan het overleven is, die geen inspiratie meer heeft voor iets nieuws, die uit de vergetelheid wordt opgevist en op die manier nog eens goed kan verdienen en misschien ook nog eens de kick beleven dat er een groot publiek aan zijn/haar voeten ligt. Ik bedoel maar, wat voor waardevols heeft Meat Loaf, buiten dat afgezaagde "Paradise..." bijgedragen aan de muziek ? En dat is dan de top act bij een van de recentere edities. Maar dat er ambiance is, spreek ik zeker niet tegen hoor. Des te beter. Mij spreekt de formule echter niet aan. Geef mij dan maar de oude knarren van de Buena Vista Social Club ![]()
|
||||
|
||||
Right on Mario, maar nostalgie behoort nu eenmaal ook bij het leven.
jan |
|
||||
|
||||
Wat al die mensen altijd in die meat loaf en zijn "paradise..." zien, is mij nooit duidelijk geweest...
|
|
||||
|
||||
Mij ook niet, behalve tijdens een korte periode in m'n pubertijd misschien.
Maar om enigszins on topic te blijven: waar kan ik MP3's vinden met de hier geciteerde nummers van Faithless ?
|
||||
|
||||
|
|