![]() |
|
|
||||
|
||||
en nog een paar
Last edited by Doc; 24-04-2009 at 22:34. |
|
||||
|
||||
Ja ja ik heb er nog
Last edited by Doc; 24-04-2009 at 22:36. |
|
||||
|
||||
Nieuw van Revell
|
||||
|
||||
Revell die cast
|
||||
|
||||
De nieuwe slotcars van Revell vond ik zeer mooi
|
||||
|
||||
En om het af te leren nog enkele heel mooie wagens op 1/43
|
||||
|
||||
... en ook nog geleerd dat je aan een frituur sneller bediend wordt in een lange rij van wachtenden dan achter iemand die frieten staat te eten op 'den toog'!
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Alleen maar foto's van 'maketten'? Geen compromitterende?
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Met al dat geswaffel is dat er niet van gekomen, maar aan die stand met die hete-lucht-ballonnen hadden ze ons wel verstaan. En nog wel zo goed dat er iemand een kortingsbon van 10% aan heeft overgehouden.
![]() Om nog maar te zwijgen van de schrik die we hadden als we stonden te ze...n, euh wateren, moest er iemand zijn belmaschien afgaan. ![]() Overigens dacht ik eers dat we in de buurt van Antwerpen zaten ipv Dortmund, met al die wegenwerken, om maar te zwijgen van die files. Kortom, het was een plezante uitstap die voor herhaling vatbaar is. Aja, ook nog enkele foto's van mijnentwege: Enkele heli's die op een enorm schip stonden dat nog in aanbouw was; Telegeleide speedboten in allerlei maten en gewichten; Eén of andere hot-rod of rat-rod van een mercedes; Figuren waren er ook te zien, zowel groot als klein; En een vleigtuig in aanbouw, schaal onbekend, maar wel met een motor van 200cc
|
||||
|
||||
Nog een paar fotootjes:
Nog een prachtige slot-racer van Revell in een speciale verpakking; De landing in Normandië, maar dan héééééél klein; En tenslotte moest je oppassen dat je niet omver werdt gereden door één of ander Star-wars voertuig. Pfff, swaffelen, ik vraag me af wie dat woord heeft uitgevonden. ![]() ![]()
|
|