![]() |
|
|
|||
|
|||
Het is een weekend om snel te vergeten.
![]() |
|
||||
|
||||
Heb alleen race 2 van het wtcc kunnen meepikken, al bij al had ik mijn tijd wel beter kunnen spenderen. Wat een geklungel van de sleepdiensten, er zijn maar 2 ronden echt geraced. Als je dit dan vergelijkt met Macau of Monaco zoals eerder vermeld dan is dit echt amateuristisch.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ook Corthals zal actief zijn in WTCC op Zolder. Hij bestuurt namelijk, dankzij o.a. SEAT Belgie, een SEAT Leon van Exagon. Last edited by FIRE; 18-05-2010 at 18:39. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Tijdschema WTCC Zolder: http://www.fiawtcc.be/html/uploadedF..._04_Zolder.pdf
Eigenlijk best wel een mager beestje voor zon top-weekend. Wilde eerst 2 dagen gaan, maar dat doen we dan toch maar niet. Overigens lijkt me 2x 9 ronden WTCC wel heel schamel. Is een WTCC race niet beoogd op min. 25 minuten racen, of zit ik er dan helemaal naast??? |
|
||||
|
||||
amai, vroeg gedaan elke dag...
Was zeker plaats voor andere leuke dingen...
|
|||
|
|||
De zondag hebben we dus al gemist... Was vorige week
![]() ![]() ![]() C U |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Vroeg afgelopen, ze hadden makkelijk op het einde van de dag nog iets "nationaals" kunnen plannen maar wij buitenstaanders kennen uiteraard niet de eisen van Eurosport Events/WTCC ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
als ik het me goed herinner, was er tijdens het Champcar Weekend ook al voor 10u actie op de baan.
|
||||
|
||||
indien Zolder een wedstrijd heeft met WK status, tellen er andere regels op gebied van de uitbatingsvergunning
|
||||
|
||||
Voor de eerste keer in België volgens de commercial. Spa 2005 heb ik dan gedroomd ofzo?
![]()
|
|||
|
|||
Toen heette het nog ETCC dus eigenlijk hebben ze wel gelijk.
|
|
||||
|
||||
In 2005 was het al het wtcc
|
|||
|
|||
Inderdaad, dacht dat het WTCC pas vanaf 2006 bestond maar 't is inderdaad 2005. Wat gaat de tijd toch snel...
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|