![]() |
|
|
||||
|
||||
Na het scratchen van de voorophanging ben ik de motor voort gaan afwerken.
Zo werden de radiator, vat, en koelingen verder afgewerkt. Alles werd voorzien van de nodige bekabeling en mooi op zijn plaats gezet. ook de koelbuis, die van de radiator vooraan komt, werd afgewerkt met bescherming in de clips werden na gebootst met fijne reepjes BMF. die werd dan ook op zijn plaats gezet. Dan een moeilijk moment; de steunen voor de achtervleugel werden gepresenteerd op de motor om te zien of de vleugel wel recht stond ten opzichte van de wagen. om dit nog beter te zien werden de achterwielen voorlopig geplaatst. dit was niet zo makkelijk omdat de vleugel nogal hoog staat en het meten nogal moeilijk was wegens te weinig plaats naast de wielen. dan maar wat improviseren met het model tegen de muur te plaatsen en aftekenen wat de hoogte was. Alles moet wel nog wat bijgestipt worden an afwerken met de schminkdoosjes. De foto's; Dan maar naar buiten omdat het binnen toch te donker werd...
MIJN WERKBANK Last edited by Ferrari rules; 24-08-2010 at 08:45. |
|
||||
|
||||
nog wat foto's;
|
||||
|
||||
Erg mooi! En... zoals je zelf nu wel ondervonden zal hebben, het ideale moemnt van de dag om buitenopnamen te nemen is 's avonds, wanneer de zon bijna onder is. In de winter duurt dit 'moment' wat langer natuurlijk, dan kan je wat langer foto's staan nemen, in de zomer is dit moment van perfect licht snel voorbij...
|
|
||||
|
||||
Ja man, dit is ook een aardig stukje modelbouw aan het worden. Knappe scratch onderdelen en een hele mooie motor.
Dit wordt een uniek modelleke ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|