De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

View Poll Results: 1000 KM van Zolder, een goede zaak
Ja, absoluut 24 82.76%
Ja, maar alleen als het voor amateurs was geweest 3 10.34%
Geen idee 1 3.45%
Neen, niet in deze vorm 0 0%
Absoluut niet, overbodige race 1 3.45%
Voters: 29. You may not vote on this poll

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 27-09-2011, 22:45
Steve's Avatar
Steve Steve is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Voor alle mensen die kritiek hebben op mijn eerste bericht indeze thread, lees svp deze reactie van admin Sennake: http://www.depaddock.eu/forum/showpo...&postcount=269

En nu terug naar de 1000 km / race promotion night! Hopenlijk een goede afsluiter van dit seizoen.
Laat de admins hun werk dan doen en doe zelf ondertussen ook iets nuttig.
Reply With Quote
Old 27-09-2011, 22:57
Steve's Avatar
Steve Steve is offline
De Paddock Regular

Quote:
Voor alle mensen die kritiek hebben op mijn eerste bericht indeze thread, lees svp deze reactie van admin Sennake: http://www.depaddock.eu/forum/showpo...&postcount=269

En nu terug naar de 1000 km / race promotion night! Hopenlijk een goede afsluiter van dit seizoen.
Waarom wordt ge zelf geen administrator als ge toch perse het forum wilt "onderhouden"?

Schrik dat dat de volledige leegloop van dit forum betekent?
Of hebt ge te veel werk met andere fora ook te verzieken?

't Is zoals op school, "meneer, die doet dit en die heeft dat gezegd..."

En dan verschieten dat ge commentaar krijgt.

Admins, nogmaals, kunnen jullie mijn account verwijderen?
Reply With Quote
Old 28-09-2011, 11:41
RKG RKG is offline
De Paddock Regular

Zijn de reglementen van de wedstrijd eigenlijk al goedgekeurd door de RACB?
Old 28-09-2011, 15:10
sturgis sturgis is offline
De Paddock Rookie

Zijn misschien nog aan het wachten op vertaling in het Frans?

:P

Mja, 1000KM van Zolder.... zit potentieel in natuurlijk. Vraag is een beetje, wat voor een veld je kan aantrekken hé
Zou mooi zijn mochten wagens als bvb de Scotty hierin aan het werk te zien zijn.
Old 29-09-2011, 00:03
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Steve View Post
Waarom wordt ge zelf geen administrator als ge toch perse het forum wilt "onderhouden"?

Schrik dat dat de volledige leegloop van dit forum betekent?
Of hebt ge te veel werk met andere fora ook te verzieken?

't Is zoals op school, "meneer, die doet dit en die heeft dat gezegd..."

En dan verschieten dat ge commentaar krijgt.

Admins, nogmaals, kunnen jullie mijn account verwijderen?
##

Admin geweest voor meerdere jaren, tevens gelden gezocht (en uiteraard gevonden) voor VZW De Paddock. Tevens jaren betalend lid geweest aan de VZW, en vanaf 2012 opnieuw overigens.

Heb jij ooit een bijdrage (€) geleverd aan de VZW?

Beste Steve, als ik tijd heb zal ik je in detail beantwoorden. Net zoals enkele andere klagers en journalisten in deze thread. Wat je geeft zal je ooit ontvangen! (was een zeer belangrijk punt in mijn opvoeding) Sinds 2008 geen admin meer maar mijn opvoeding in mijn jeugd heeft zich op dat punt meer dan uitbetaald.

En nu terug naar de 1000 kM/race promotion night! Laat de (amateur)autosport zegevieren.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 29-09-2011 at 00:12.
Reply With Quote
Old 29-09-2011, 16:13
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Aan de mensen die hun account verwijderd willen hebben: dat doen wij niet. Reden hiervoor is dat de oudere threads dan niet meer vlot gelezen kunnen worden omdat jullie allemaal dezelfde anonieme username krijgen. Het staat jullie wel vrij om niet meer in te loggen op het forum.
Zelf prefereer ik dat jullie wel nog inloggen en bijdragen tot het forum en de vete tussen Joost en Mark negeren. De massa is sterker dan enkele individuen

----------------------------------------------

Of deze wedstrijd 10 Hours of 1000 KM wordt genoemd maakt mij niet uit. Vroeger noemde deze race de Race Promotion Night. En dat is waar we naartoe moeten. Liefhebbers op eender welk niveau de mogelijkheid geven om hun hobby uit te voeren en de racerij te promoten naar de toeschouwers toe door te zorgen voor een sportieve strijd op de baan en een gezellige sfeer in de paddock te hebben. Het is door dergelijke promotie dat de toeschouwer "achter den draad" misschien zelf een helm gaat opzetten en een poging gaat wagen in de racerij. Er moet dan wel de mogelijkheid zijn om in te stappen in toegankelijke kampioenschappen met eenvoudige reglementen en beperkte budgetten.
Old 30-09-2011, 20:10
Steve's Avatar
Steve Steve is offline
De Paddock Regular

Quote:
##

Admin geweest voor meerdere jaren, tevens gelden gezocht (en uiteraard gevonden) voor VZW De Paddock. Tevens jaren betalend lid geweest aan de VZW, en vanaf 2012 opnieuw overigens.

Heb jij ooit een bijdrage (€) geleverd aan de VZW?

Beste Steve, als ik tijd heb zal ik je in detail beantwoorden. Net zoals enkele andere klagers en journalisten in deze thread. Wat je geeft zal je ooit ontvangen! (was een zeer belangrijk punt in mijn opvoeding) Sinds 2008 geen admin meer maar mijn opvoeding in mijn jeugd heeft zich op dat punt meer dan uitbetaald.

En nu terug naar de 1000 kM/race promotion night! Laat de (amateur)autosport zegevieren.
Ok, voor de laatste keer dan...

Dat je "gelden" gezocht en gevonden hebt doet hier niets ter zake.

Of ik ooit een bijdrage geleverd heb? Bedoel je lidgeld? Jazeker, het eerste jaar
dat ik het forum bezocht heb. Dit zou je trouwens kunnen opzoeken...

Blijkbaar was het toen teveel gevraagd om mijn lidkaart op te sturen.
Ik zever niet! Moest er maar omkomen...!

Waarom nog lidgeld betalen? Ik weet het niet... zie niet direct een reden om het wel te doen.

Je hoeft mij niet te antwoorden, ik hou je ook niet tegen als je echt de nood
voelt. Maar laat maar zitten.

"Wat je geeft zal je ooit ontvangen"? Wel daar ben ik nu eens volledig mee akkoord zie, maar ik vind dat mezelf niet kan verweten worden dat de bal ooit zal terugkeren in mijn gezicht.
Het enige waar ik mij hier in dit forum aan bezondigd heb is je een verwijt te maken, waarvan ik reeds spijt heb dat ik mij tot je niveau verlaagd heb, want dat doe jij dus ook, schelden.

Dat van die "admin" en "jeugd" en "opvoeding" en "uitbetaald" is voor mij een onbegrijpbare zin, of onbegrijpbaar geformuleerd, maar 'tzal wel aan mij liggen, ik ben nog volop nederlands aan het volgen. Djeezes.

Ik stel vast dat er niet consequent gehandeld wordt en het is mijn recht hier niet mee akkoord te gaan.

Last edited by Steve; 30-09-2011 at 20:11.
Reply With Quote
Old 30-09-2011, 21:28
S. Claeys S. Claeys is offline
De Paddock Regular

Ik heb er ook niets op tegen dat "forum gebruikers" bepaalde personen op wijzen van de regels te respecteren maar als het teveel wordt, moet er maar door de admins van het forum opgetreden worden.

Wij gebruikers hebben het recht niet iemand de les te spellen, wil je dit wel doen en de admins inlichten (ze kunnen ook niet alles lezen en zien), maak dan gebruik van het icoontje rechts bovenaan de betreffende post.

Last edited by S. Claeys; 30-09-2011 at 21:28.
Reply With Quote
Old 30-09-2011, 22:58
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

beste forumbeheerders, zet al die flauwe zever ne keer in een andere tread (bv met titel : kleuterforum)
Als vroeger iemand ergens iets ongepast postte, of 2 dingen door mekaar gehaald werden, reageerden jullie wel wat vlotter...
Old 01-10-2011, 02:11
Steve's Avatar
Steve Steve is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by A.J. View Post
(bv met titel : kleuterforum)
Join the club.

Goe bezig jong Andy.
Reply With Quote
Old 02-10-2011, 16:27
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Hoorde gisteren dat er toch animo schijnt te zijn voor deze wedstrijd. Vooral uit de VLN is er belangstelling.............maar dat schijnt in het Brusselse weer niet lekker te liggen.

Allemaal tamtam uit de paddock zullen we maar zeggen maar waarschijnlijk wel met een kern van waarheid.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 02-10-2011, 21:05
Drivejay's Avatar
Drivejay Drivejay is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by A.J. View Post
Kijk Joost, niemand gaat met een up to date GT1,2 of 3 aan zo'n race deelnemen o.w.v. De running costs. Als er al zo eentje zou komen en hij moet elk uur aan de gewone pomp staan tanken komen de gewone porsches er weer voorbij. Er is geen probleem als er enkele snellere wagens zouden deelnemen, ook in de DSMEC zat een viper GT1... Ik ben momenteel op de VLN op de Nürburgring. Hier rijden amateurs met een SLS, pro's met audi en porsche gt3's hobbyrijders met E36 bmw's, clio's en honda's... Ik hou niet zo van al die sro bepalingen en regeltjes van wagens. Laat de mensen gewoon rijden met de auto die ze willen zolang ze in orde zijn met de veiligheidsuitrusting.
Goed gesproken Andy! Als we een team bij mekaar krijgen zijn we erbij met onze ouwe GT!
Grtz Jerry
Old 03-10-2011, 08:13
RKG RKG is offline
De Paddock Regular

Nu hopen dat de vriendjes van SRO in Brussel niet moeilijk gaan doen als ze zien dat dit succes gaat hebben.
Old 01-11-2011, 22:22
Mitchio Mitchio is offline
De Paddock Rookie

Ik zag al dat Carworld Motorsport (?) piloten zoekt voor een Corvette C5R, dacht dat dat op Facebook stond. Zou in ieder geval leuk zijn om deze wagen nog eens aan het werk te zien!
Reply With Quote
Old 02-11-2011, 08:26
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor

Quote:
Originally Posted by Mitchio View Post
Ik zag al dat Carworld Motorsport (?) piloten zoekt voor een Corvette C5R, dacht dat dat op Facebook stond. Zou in ieder geval leuk zijn om deze wagen nog eens aan het werk te zien!
En ik denk dat het nog gaat lukken ook want er is veel interesse. Zou wel eens laatste keer zijn dat iemand met deze wagen kan rijden.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules