![]() |
|
|
|||
|
|||
Bedankt Sennake voor de foto's, hopelijk binnenkort nog wat anecdotes ofzo online.
En euh volgende keer een beetje meer derrières en minder auto's fotograferen, die vindt je toch overal ![]() |
|
|||
|
|||
tmoet "vind je" zijn geloovek volgens 'de groenen'
|
|
|||
|
|||
ah nee t'is 'die vindt'
sorry mannen voor mijn onnozelheid ![]() |
|
|||
|
|||
bij nader inzien is 'die' toch niet het onderwerp
![]() shoot me |
|
||||
|
||||
'vind je' dus
![]() ![]() ![]() back on topic plz ![]()
|
||||
|
||||
We hebben daar in Spa toen echt wel een plezante sfeer gecreëerd, daar heeft Sennake 100% gelijk in!
|
|
||||
|
||||
Prachtige foto's geschoten Sennake!
Merkwaardige Vaststelling: de Werner begint meer en meer het postuur van Sennake te krijgen ![]() ![]() En zo zijn we weer min of meer on topic zie. jan |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Kmoet wel zeggen dat ik me al ALTIJd wel es heb "doodgelachen" wanneer werner, sennake etc etc etc erbij zijn...
|
||||
|
||||
Hoe gaan jullie dit jaar naar Spa ? Bronze en met de tent of op andere manier ?
|
||||
|
||||
Pascal en ikzelf hebben een VIP arrangement gewonnen (samen met Marshal en Stipey) dat inkom + vervoer per heli met Eric Geboers inhoudt. Ter plaatse kunnen we elkaar echter wel treffen denk ik. De andere Paddockers ... weet ik niet. ik veronderstel dat er nog wel wat zullen gaan...
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() Sennake, de foto's zijn zeer goed te pruimen........vooral die witte slip.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik had op een diepgaandere fotoreportage over het vrouwendom gehoopt
![]()
|
||||
|
||||
Inderdaad, Mario, de Babe-reportage van San Marino is nog voor verbetering vatbaar ... Ik had ook hogere verwachtingen ...
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|