![]() |
|
|
||||
|
||||
Ons mannen waren zelfs nog kleiner hun eerste keer zelle...
Misschien wat wat (!) meebrengen om de oortjes te beschermen... Prijzen... ik dacht zaterdag 300fr en zondag 500fr... Zaterdag is het goedkoper EN kan je beter bij de wagens en betere foto's nemen... Zondag zijn uiteraard de races, 's zaterdags enkel trainingen... http://www.circuit-zolder.be/nederlands/home_nl.htm |
|
||||
|
||||
![]()
MERCIII
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kon wel es druk worden, bert Devies van Eurosport heeft flink reclame liggen te maken voor de historiek tijdens de 24 uur van Le Mans.
Trouwens prachtig die bentley overalls op het poduim......... greetz Mark |
|
|||
|
|||
Even een correctie aangaande de prijzen voor de mensen
zaterdag 200 bfr zondag 300 bfr kinderen onder de 14 jaar gratis greetz ![]()
|
||||
|
||||
zou da nog pakken me een beetje foefelen
![]() het is trouwens bewezen dat baby's alles 15%-20% luider horen dan een gemiddelde volwassene. tot zover de wetenschappelijk uitleg ![]()
|
||||
|
||||
Mee alle respect Oneliner, maar gij ziet er nie echt 14 meer uit zelle :-)
|
|
||||
|
||||
Euhm Guy, tegen welk uur peinst gij te vertrekken zondag ?
|
||||
|
||||
Hmm, Sennake blijft doof voor m'n oproep.
Iemand eigenlijk enig idee over welke bolides we daar zoal mogen verwachten ?
|
||||
|
||||
Doof ja, want ze eijn een nieuw netwerk aan het installeren op het werk + iedereen ne nieuwe PC aan het bezorgen. Dus internet weg tot na het groot verlof!
En vertrekken : rond een uur of 10 à 11 dacht ik? De interessantste wagens rijden toch pas na de middag hoor... zondag 24 juni 2001 Info 69 - administratie: 08.30 - 15.00 uur Controletoren: 08.30 - 19.00 uur Wedstrijdsecretariaat: 08.30 - 19.00 uur Race Formule Monoposto 10.05 - 10.35 uur (12 laps) Triumph & British GT Competition 10.50 - 11.20 uur (12 laps) FIA Trophy Lurani for Formula Junior Cars 11.35 - 12.05 uur (12 laps) Demonstration Rides & Pitwalk 12.10 - 12.50 uur FIA Cup for Historic GT Cars 13.05 - 13.35 uur (12 laps) LMB Historic Grand Prix Cars 13.50 - 14.20 uur (8 laps) FIA European Challenge for Historic Touring Cars 14.35 - 15.35 uur (60 min.) Classic Grand Prix Cars 15.50 - 16.20 uur (12 laps) Classic Formula Ford Competition 16.35 - 17.05 uur (12 laps) Austin Healey International 17.20 - 17.55 uur (12 laps) |
|
||||
|
||||
Bon, gisteren dus met Sennake en nog een sympathiek koppel naar Zolder geweest en 'k moet zeggen: 't was plezant. Niet alleen het racen, maar het schoon volk rond de piste en ons vierkoppig gezelschap vielen reuze mee.
Wat hebben we zoal gezien ? Ik herinner me vooral F1's en F2's uit de tweede helft van de jaren '60 en de eerste helft van de jaren '70: een oranje McLaren van '68, een uit '74, een Surtees, wat Brabhams (die we nauwelijks gezien hebben), een Hesketh en ook twee bizar uitziende F5000-Lola's. En heel wat Coopers. Voorts ook een leuke toerismeklasse met een spannende eerste wedstrijdhelft, waarin de leiding regelmatig meermaals per ronde veranderde (Lotus Cortina's, Alfatjes, Ford Mustangs en een Ford Galaxy). Ah ja en ook nog een handvol Cobra's gezien en formule-wagens uit lagere klassen en nog wat vooroorlogs spul.
|
||||
|
||||
Oke, wie van jullie heeft er vanuit "ergens ten velde" gebeld om de uitslag van de kwalificaties te weten?
|
|
||||
|
||||
Ikkeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!
|
|
||||
|
||||
Dat was dus op zaterdag en dan was ik er ook.
Maar ik vond er niks aan. Serieuze tegenvaller. Er was, buiten de F1 wagens, niks van enig belang te zien en zeer weinig volk. Verleden jaar was stukken beter. Een afgang voor Zolder. Hopelijk is het volgend jaar weer beter. |
|
||||
|
||||
![]()
festival wordt met jaar minder. Hopelijk heb ik de zwartwit foto's woensdag op mijn pagina staan.
Mocht gelukkig wel die McLaren uit de grindbak halen bij de eerste linkse........... greetz Mark |
|
||||
|
||||
Dan heeft Sennake foto's van je in actie Marshal.
Wij stonden in de eerste linkse toen die eruit ging.(Zaterdag) |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|