![]() |
|
|
||||
|
||||
We gaan deze even terug in the picture zetten, want volgende week vrijdag is het zover.
Tot vrijdag ![]()
|
||||
|
||||
Veel plezier daar mannen !
|
||||
|
||||
Amuseer ulder meiren he
![]()
|
|||
|
|||
Hey Vrienden,
Het zal weer leuk worden vanavond ik ben erdoor voor mijn examens autotechnieken nu de volgende stap motoren en morgen mijn laatste evenement voor dit jaar de grootste oltimer beurs in kortrijk veem porsches en amerikanen ook tot vanavond grts Dieter |
|
||||
|
||||
Voilà seh, het laatste verslag van dit jaar en wat voor één. Deze keer geen modellen, maar soep, kroketten/frieten en choccomouse.
Om nog maar te zwijgen van die 100 "ambetante" kwisvragen. Met 19 waren we gisteren en iedereen redelijk goed op tijd, ook diegene die later gingen komen.
|
||||
|
||||
We begonnen met een soepje, deze was redelijk goed warm bij dit winterweer
Daarna het lekkere varkenshaasje, voorzien van de nodige groentjes, pepersaus en kroketten en/of frieten. Oei, bijna op, nog rap een fotooke maken. En om af te ronden een heerlijke choccomousse. Euh, oeps te laat met fotograferen, hij is al op ![]() ![]() Bij deze een dikke merci voor Benny en het team van de Savarin voor het overheerlijke eten en dat we volgend jaar mogen terugkomen. ![]() Dan, na enkele jaren te hebben over geslagen, onze beroemde/beruchte kwis (schrappen wat niet past) En geef onze kwismaster ook maar een applaus, hij heeft het verdiend ![]() En weet ge wie er nog een applaus verdient? Jullie allemaal, want voor sfeer en gezelligheid geef ik een dikke 10. ![]() Bedankt mannen en tot volgen jaar ![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 20-12-2015 at 00:30. |
|
||||
|
||||
De kwis dan maar, 100 vragen in 10 thema's, we beginnen het te kennen.
Hilarische antwoorden met uiteindelijk 3 gelukkigen die met een bouwdoosje naar huis mochten gaan. Rest mij nog enkele korte mededelingen te doen, waarop we na nieuwjaar zowiezo op terugkomen; -15 januari '16: eerste vrijdagavondmeeting in de Savarin -14 februari '16: Beurs Miniwheels te Lichtervelde -19 februari '16: 2de vrijdagavondmeeting welke doorgaat in Hamme. Bij deze wens ik jullie allen prettige feestdagen, een goede gezondheid en ander geluk en hopelijk zien we mekaar terug na nieuwjaar. ![]()
|
||||
|
||||
Wat een fijne avond was me dat, bedankt iedereen (en vooral Guy, wat een quiz!). Tot de volgende!
|
|
||||
|
||||
Ook ik wil iedereen bedanken voor de zeer goeie sfeer, heel de avond door. Guy mag eens een extra vermelding krijgen want zo'n kwis in elkaar timmeren is toch iets wat niet op 5 minuten gedaan is. En los daarvan, hij ziet af met zo'n bende ongeregeld als wij. Duusd keer bedankt!
En Johny voor al het goeie werk tijdens het afgelopen jaar: nen dikke merci!
|
|||
|
|||
Bedankt Johny en aan Guy het was super ook voor de goede sfeer tot volgend jaar grts Dieter
|
|
|||
|
|||
Ik sluit mij aan bij de collega's en wil jullie beide bedanken voor de mooie momenten wat we hebben mogen beleven en de goede raad wat er door iedereen gegeven wordt bij problemen en vragen op de metings,hierbij wil ik dan ook iedereen prettige feestdagen wensen en op naar volgend jaar voor opnieuw een tof jaar,groetjes.
Nelsonsr |
|
||||
|
||||
Ja het was idd weer heel gezellig als vanouds.
Ik vind zo'n quiz eigenlijk het allerleukste. Vooral als je dan ook nog eens een mooie prijs wint... ![]() Onze dank gaat uit naar de goede organisatie. En Guy voor zijn geweldige rol als quizmaster natuurlijk. BEDANKT en gauw tot ziens mannen..fijne jaarwisseling en hopelijk met alle 10 jullie vingers er nog aan... ![]()
|
|