![]() |
|
|
||||
|
||||
Niet op letten, gewoon verder doen.
Je bent hier echt wel mooi werk aan het tonen. Nog van dattum voor mij.
|
||||
|
||||
Voor mij ook graag.
Knappe dingen doe je allemaal!!!
|
||||
|
||||
Gisterenavond begonnen met de decals
![]() De persoon die deze getekend heeft ,heeft er zo een beetje zijn broek aan geveegd . Van ver lijkt het er op en daar stop het . Ze zijn bovendien ook een beetje te klein waardoor er zal moeten bijgeschilderd worden . Begonnen met de motorkap en het spatbord De originele hoe het moet zijn . Het donker groene kwam veel te laag ,dit bijgewerkt met andere stukjes groen . De rode vlammen komen ook niet breed genoeg maar soit dit zal ik zo laten . Last edited by coco; 30-03-2016 at 18:49. |
|
||||
|
||||
De deur en achterspatbord klopt al beter maar nog steeds te kort .
de licht groene klopt langs geen kanten met de echte . zo komt deze tot helemaal beneden de deur ,en de decal niet . MVG Coco |
|
|||
|
|||
dit is juist de uitdaging doe zo verder nice grts Dieter
|
|
||||
|
||||
ja das waar een grote uitdaging
![]() Last edited by coco; 31-03-2016 at 18:49. |
|
||||
|
||||
Op sommige foto's staat ook een zonneband met liqui moly voor op de achterruit.
Is er iemand die dit kan maken voor mij? Ofwel moet ik weer een decalvel kopen van 21 euro ,en dat is mij een beetje veel . Last edited by coco; 01-04-2016 at 20:39. |
|
||||
|
||||
ja het wordt een nieuw decal vel want ik heb exact hetzelfde groen nodig voor de bovenkant van de achterspatborden .
|
|
||||
|
||||
Hoi,
Nog een beetje verder gedaan met decals . en de boordjes die niet over de binnenrand lopen bijgeschilderd . precies niet zo duidelijke foto's met klein gsm toestel genomen =maar tijdelijk. [IMG] MVG Coco Last edited by coco; 10-04-2016 at 11:48. |
|
||||
|
||||
Last edited by coco; 10-04-2016 at 11:57. |
|
||||
|
||||
De decal voor de bovenkant van de achterspatborden heb ik met stukjes reserve ongeveer gemaakt zoals het moet zijn .
De grote Nigrin voor de spoiler heb ik naar de verdoemnis geholpen , Te lang laten weken, waardoor deze van het shutblad los kwam , die draaide in het water vier keer rond en ik kreeg deze niet meer goed . ![]() De ford ligt nu een beetje aan de kant want ik heb het er een beetje mee gehad . ![]() daar moet nog een streepje groen bij want die komt niet dicht genoeg tegen de rand. MVG Coco Last edited by coco; 17-04-2016 at 19:21. |
|
||||
|
||||
Waarom denkt ge dat die van mij zolang heeft geduurd voordat hij klaar was.
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit maat. Spijtig van de Nigrin decal. Misschien hiet iemand deze voor je hertekenen.
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
ik heb wel een kleinere copie van de decals .
misschien in Word plakken en dan op de juiste maat maken ? |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests) | |
|
|