![]() |
|
|
|||
|
|||
Pole: 1:23:5 Schumacher
1. RB 2. JPM 3. Trulli 4. Frentzen 5. Webber 6. Bernoldi |
|
||||
|
||||
Pole: 1min19.269 JPMontoya
(ik ga dus idd voor de regenbui, aangezien Yahoo weather forecast dit ook zo voorspelt...) 1. Barrichello (zou mooi zijn, niet ?) 2. Raikkonen 3. Schumacher (die lelijke) (ja, oké ze zijn nu allebei lelijk, Ralf dus) 4. Coulthard 5. Heidfeld 6. Panis Ik voorspel ook dat Kimi Raikkonen, net als in alle vorige GP's, op plaats 5 zal starten.
|
||||
|
||||
Pole : JPM : 1'20"512
Ook ik verwacht regen. |
|
||||
|
||||
Rain it will be
Pole : JPM 1.19.258 1. JPM 2. MW 3. AY 4.RB 5.MS 6.MSa
|
||||
|
||||
Webber én Yoong op het podium ?
Jaja... En België wordt dit WK wereldkampioen in het voetbal ![]() ![]() Maar, zoals airco onder mij zegt, ieder zijn mening ![]() Wel een leuke mening ![]()
ah. daar zit die reply-knop dus. Last edited by Finish; 11-05-2002 at 00:20. |
|
||||
|
||||
iedereen zijn mening he Finiz
|
||||
|
||||
merde kben een uur te laat, tzal voor volgende keer zijn
![]() |
|
||||
|
||||
Results ...
Zeer sterke prestatie van velen ... Met 3 personen binnen een speling van 1 tiende van een seconde van de poletijd ... proficiat
Diegenen die op regen gokten, hadden het bij het verkeerde eind De uitslag:[list=1][*]Lambo die de pole-tijd maar met 67 duizendste miste ...[*]Tibo met een verschil van 82 duizendste van een seconde[*]Hhugo met een verschil van 87 duizendste van een seconde[*]stijnconincx zat er 121 duizendste naast[*]Maarten liet een verschil van 218 honderste optekenen[*]Johan scoort een puntje met 239 honderste verschil[/list=1] van een spannende qualifying gesproken ... ![]() De stand ziet er nu als volgt uit ... De TussenStand(na 5 races): 1) Hhugo met 28 punten 2) Finish met 17 punten 3) Fleabite en Lambo met 16 punten 4) TiBo en Johan met 11 punten 5) Tsjolder met 10 punten 6) Werner met 9 punten 7) Bart.Vandecavey en Oneliner met 6 punten 8) Stijnconincx met 5 punten 9) RaceBoy, airco, Sennake en JPmontoya met 4 punten 10) Maarten met 3 punten 11) thecrowd met 1 punt alsek nu de volgende keer zelf op tijd mijnen pronostiek binnenbreng voor de prono dat ik zelf organiseer, dan scoor ik voortaan ook eens een beetje puntjes ![]()
|
||||
|
||||
voor de slimsten onder ons: kies in 't vervolg nen tijd die in de buurt ligt van die van Hhugo
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Oef!
Rechtstreeks contact met het KMI, een spotter in de tribune en een fiks bedrag op de rekening van Barrichello lonen dus de moeite ![]()
|
||||
|
||||
Ik denk dat ik vanaf nu mijn pronostiek pas net voor de deadline zal geven...
Moest die olie van die Renault daar niet gelegen hebben, dan zag ik toch nog een mogelijkheid voor Barrichello om 87 duizendsten te verbeteren hoor ![]() |
|
||||
|
||||
Nie slecht voor ne pronostiek die al op woensdag is ingestuurd ...
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|