![]() |
|
|
||||
|
||||
Stuur dan ma een mailtje naar de speesman!
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Das goe (dan weet iedereen ook onmiddellijk wie er meedoet)!! We zijn dus nu met 4 (Maarten er al bijgerekend).
Ik kom morgen niet naar de 25u. In ieder geval veel succes en zaag maar wat bij Maarten dat die moet meedoen ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
en doe ge mee Maarten? |
|
||||
|
||||
Nog steeds niets gehoord van Maarten. Heb nog eens een mailtje gestuurd naar zijn broer.
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat ik ook best de inschrijvingen stilltetjes aan stop. Heb namelijk al enkele weken geleden een mail gekregen van de organisatie met de vraag om niet te lang meer te wachten met de inschrijving. Ik weet ook nog 1 iemand van buiten de paddock die graag zou willen meedoen, ik hoop dat daar niemand iets op tegen heeft (zal wel niet zeker
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() ![]() C U |
|
||||
|
||||
Dat ben ik ook van plan
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
tuurlijk doet de maarten mee
sorry, maar ik heb de tijd niet meer om alle posts te lezen, en deze is mij dus ontglipt effe resumeren: de rijders : speesman benklak stijnconinx maarten 'de niet paddocker' die niet lang meer niet paddocker zal zijn dankzij speesman
![]() Last edited by Maarten; 07-08-2002 at 16:52. |
|
||||
|
||||
Heel goe geresumeerd, ik had het zelf ni beter kunnen doen
![]() Ik zal de inschrijvingen nu maar stoppen, ik denk ni dat er iemand nog zal bijkomen (en anders kan da achteraf nog geregeld worden). Ik zal dan nu direct eens een mailtje sturen om ons in te schrijven. Als ik antwoord krijg, laat ik het weten. We gaan dan ook een voorschot moeten betalen (zal daarvoor iedereen wel een mailtje sturen als het zover is). Laat ons hopen dat er nog plaats is ... . |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() grote fout maarten! stijn coninx zonder c eh... ![]() |
|
||||
|
||||
oei oei ai ai
bij deze wordt het aangepast
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Voila, we zijn bijna ingeschreven. We moeten enkel nog 150 euro voorschot betalen. Aangezien we met 5 zijn, is dat 30 euro per man. Ik denk dat het het eenvoudigste is als iedereen dat op mijn rekening stort, ik zal het dan op de rekening van studentrace storten (echt waar
![]() |
|
||||
|
||||
Oh ja, onze teamnaam is uiteraard 'de paddock' aangezien we met 4 en binnekort met 5 paddockers zijn.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|