![]() |
|
|
View Poll Results: Laat jouw keuze gelden, kies uit de ontwerpen hier onder! | |||
Keuzemogelijkheid 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
2 | 5.56% |
Keuzemogelijkheid 2 |
11 | 30.56% |
Keuzemogelijkheid 3 |
14 | 38.89% |
Keuzemogelijkheid 4 |
5 | 13.89% |
keuzemogelijkheid 5 |
3 | 8.33% |
Keuzemogelijkheid 6 |
1 | 2.78% |
Voters: 36. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
hier nog een goede raad van tante kaat!
als je geel als kleur gebruikt en daarop rode letters of omgekeerd is het moeilijker om de naam van de sponsor te herkennen (al ervaring mee); dus zwarte letters als ge wilt dat uw sponsors opvallen... |
|
||||
|
||||
tja, maar XX BY MEXX moet in het rood
dus evt een minder fluo geel pakken
|
||||
|
||||
ik kan ook rond de sticker van mexx gewoon een zwart randje of alleszins een donkerder gekleurd randje laten maken, dan springt het er een beetje uit, zoals bij die rode reclame op de gele audi tt dtm, van hassenröder of zoiets peisk
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
voila seh
de poll kan nog met een weekend verlengt worden want ik kan de auto pas de woensdag binnen doen bij de carossier ik ga de auto dinsdag halen in aartselaar, bij VanDenBossche Racing die de auto met zijn camion mee had genomen naar monza, dinsdag exaam doen en dan den auto gaan halen, vervolgens de stickers er af halen en den auto eens goed wassen! moesten er vrijwilligers zijn om die verschrikkelijke stickers er af te halen, let me know. breng uwen haardroger al maar mee dan. dinsdagnamiddag en avond is de moment om het er allemaal af te prullen, ook moeten dan de stukken van de auto gedemonteerd worden die niet mee gespoten moeten worden en als dat allemaal gedaan is dan kan ik den auto naar de carossier doen eindelijk dan hé
|
||||
|
||||
ik zou da natuurlijk heel graag doen die ambetante stickerkes eraf te doen MAAR ik heb examens... jammer
![]() ![]() ![]() Last edited by Scapa; 15-06-2002 at 12:37. |
|
|||
|
|||
Quote:
Maar waarom ik eigenlijk reply; hoe vervoer je die auto eigenlijk? |
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb tussen den 18de en den 28ste geen exaam, dus ik heb wel effe tijd om mij op die auto toe te leggen
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
stipey,
das hard werken zenne aan dien auto ![]()
|
|||
|
|||
Quote:
...in mijnen tijd hé! |
|
||||
|
||||
hehe
en nu voor het resultaat van de poll: het mag wel duidelijk zijn dat jullie gekozen hebben voor het blauw-rood-geel design, en dat zal het dus ook worden alleen het geel moeten we nog bepalen, het zal alleszins een flashy geel moeten zijn, ik vermoed iets dat tussen gewoon geel en fluogeel ligt, zoals op de derde tekening dus, alee, als we da geel vinden hé
|
||||
|
||||
aiaiai
probleemke! onze carossier wil mijn en jullie favoriet design niet spuiten, té veel werk, hij moet daarvoor zijn spuitcabine voor twee tot drie dagen ter onzer beschikking stellen. we moeten het dus vereenvoudigen of op zoek gaan naar een andere spuitcabine. hebben jullie een oplossing? weten jullie een carossier die onze auto kan spuiten, in ruil voor sponsoring op de wagen en een vip arrangement tijdens de 25u VW FunCup? laat het me weten de tijd dringt wij zoeken nog steeds naar oplossingen liefst iemand in de buurt van mechelen gevraagd? alvast bedankt paddockers maarten
|
||||
|
||||
dieje kerel wilt geen geld verdienen ofwa?
ons auto's worden meestal niet gespoten maar volledig bestickerd. Dat blijft wel niet zo lang maar is wel relatief snel gedaan, maar ge moet wel zien dat je nen heel goeie bestickeraar hebt. Zoniet trekt het op geen bal! |
|
||||
|
||||
ik kan zelf redelijk goe stickers plakken
probleem is da de funcup zo bol als iets is en als ik dan volledig vlakken in geel moet zetten dan is da bijna niet te doen dan moet ik met zeer rekbare stickers werken, ik weet trouwens niet of dat bestaat die carosserie is gesponsord, niet betalend dus, vandaar dat we minder te zeggen hebben hé
|
|