![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
bwa nee, sennake
mor als ge heel dezen thread der nekeer op naleest, dan denk ik van ... *zucht* Den originelen post ging over Hakkinnen die Coulthard niet ging helpen. ==> iedereen vond dit dom als ge dan ziet dat er na enkele posts het onderwerp radicaal verlegt wordt naar Schumi. want als hij in dezelfde situatie zou komen, zou Schumi zijn teamgenoot ook niet helpen. ==> hier heb ik enkel op te antwoorden dat die ene keer, dat hij moest helpen, dat hij het ook gedaan heeft!!! Ik denk dat Mika hakkinnen zijn eerste keer Maleisie nooit zal vergeten!! ==> en toch, ondanks dat hij altijd zijn teamspel fair heeft gespeeld gaat er vollen bak gespeculeerd worden over Schumi dit, en schumi dat ... ==> Ik begrijp eerst en vooral de aanleiding al om in deze thread, een pro of contra Schumi kwestie te starten!! dan nog over het feit van team-genoten die zijn niveau niet halen: -destijds met Irvine werd hetzelfde gezegd. Toen Barrichello kwam, werd door iedereen geroepen==> Nu zal Schumi eindelijk eens een sterke teammaat hebben. ==> Niet dat ik Barrichello zo zwak vind, maar het is en blijft een feit dat hij Schumi onder normale race-omstandigheden niet kan bedreigen. Wie moeten ze bij Ferrari dan wel gaan halen??? Ik denk dat er weinig toppers geneigd zijn om bij Ferrari te gaan rijden zene, waar Schumi ondertussen alzien wordt als een GOD. Laat dit nog eventjes los van het feit dat elke topper wilt winnen!!! Nu roepen er velen van Raikonnen moet naar Ferrari gaan!! maybe dat die het dan waarmaakt ja, maar voor hetzelfde geld gebeurt er net hetzelfde mee als nu met Barrichello!!! airco
|
||||
|
||||
en nee, ik ben dus nie gepikeerd op u
maar wel op het feit dat der nog maar eens een reden gezocht wordt om Schumi te beginnen af te breken!! Het anti-Schumacher gehalte van sommigen is echt wel groot!! Ge moet van mij Schumi nie goed te vinden, maar begin em ook nie iedere 2 minuten af te breken he!!! - In oostenrijk moest Schumi het vergelden omwille van de teamorders, en nu zou Coulthard wel geholpen moeten worden??? Wat willen jullie nu ??? teamorders of geen teamorders??? - In monaco wordt er op gezaagd op het feit waar Schumi zijn wagen zou hebben geparkeerd na zijn probleem in zijn laatste flying lap?!? - En nu halverwege Canada en Europa is het ineens nodig, om Schumi zijn manier van teamwork aan te vallen?!? De aanleiding hiertoe zie ik niet echt!! Dit anti-Schumacher klimaat begint er voor mij echt teveel aan te worden!!!
|
||||
|
||||
Misschien wordt het tijd voor een anti-Schumi forum ?
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Vergeet niet dat dit nog altijd een discussie forum is waar iedereen (op een beschaafde manier) zen mening mag uitten. en er zullen altijd pro's en contra's zijn, en er is al zoveel gezegd over hakkinen of anderen, waarom mag dat dan niet met schumacher?
(niet als kritiek opvatten hé) maar ik vind (dat is dan weer mijn mening) dat elke poging tot kritiek op schumacher wordt weggelachen.
|
||||
|
||||
Veel gezegd over Hakkinen en niet over Schumacher????? Op dit forum zijn het juist de pro-contra Schumacher discussies die het hevigst geweest zijn. Over Hakkinen zijn tot nu toe de meningen nog min of meer gelijklopend geweest. En dat die kritieken weggelachen worden, is ook al niet waar, volgens mij, meestal wordt getracht met redelijke argumenten Schumi te verdedigen. En als airco zegt dat het hem tegensteekt dat overal redenen worden gezocht om op Schumacher zijn kop te zitten, dan kan ik mij daar perfect in vinden.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Maar ALS McLaren eraan denkt om Häkkinen in dienst van Coulthard te laten rijden (en ik denk niet dat ze naar mij gaan luisteren als ik zeg dat ik dat liever niet heb) dan vind ik dat Häkkinen loyaal moet zijn t.o.v. zijn team en zijn ploegmaat. Dat is hij dus (blijkbaar toch, maar ik heb het hem zelf niet horen zeggen en hij is ook nog niet bij mij thuis geweest) NIET en dat vind ik zeer zwak. Als ik me niet vergis is het dan Oneliner geweest die door de advokaat van de duivel te spelen, de stok in het hoenderhok gesmeten heeft, waarop hij prompt de mond gesnoerd werd en er uitspraken vielen in de zin van "1-0 voor Finish", terwijl ik van oordeel ben dat de gebruikte argumenten niet sterk genoeg waren om te staven dat Oneliner ernaast zat. Daarom ben ik ook in de bres gesprongen, en de argumenten van Oneliner wat kracht bijgezet, en de tegenargumenten wat ontkracht. Oorspronkelijk lag het hoegenaamd niet in mijn bedoeling om er Schumi zelfs bij te sleuren. Maar zoals Oneliner het hierboven noemt, werden zijn argumenten weggelachen, en vond ik dat hij toch een punt had, onafhankelijk van het feit dat ik niet van plan was die richting uit te gaan met de discussie. Ik kan alvast zeggen dat Schumi in zoverre voor staat op Häkkinen, dat hij wel in dienst gereden heeft van zijn ploegmaat (dat is dus de PRO) , maar dat hij anderzijds ook niks meer te winnen had tenzij 2 overwinningen die de titel dan wel automatisch naar McLaren hadden toen gaan, wat hem zeker niet in dank door Ferrari afgenomen zou worden (dat is de CONTRA). Dus ja, hij was loyaal, maar hij had ook geen alternatief. Ik denk dat in deze thread tot hier toe geen enkele gissing staat, en enkel feiten, en dat ik hiermee mijn beweegredenen en motivatie uitvoerig kunnen toelichten heb, en dat ik hiermee hoop de "rel" terug te doen ophouden en de peis in vrede in dit forum te doen weerkeren... |
|
||||
|
||||
ik probeerde gewoon idd de adcocaat van de duivel te spelen....
|
||||
|
||||
WaW Oneliner, de duivel, is da gene lastinge cliënt ?
![]() In ieder geval, ik denk dat in de vorige post van Sennake zowat alles staat waar ik akkoord mee ben. ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
ah. daar zit die reply-knop dus. Last edited by Finish; 21-06-2001 at 19:00. |
|
||||
|
||||
Daar zeg je zoal iets maat!!!!!!!!!
|
|
||||
|
||||
Teamorders zijn een onderdeel van een teamsport.
Of ze al dan niet een toegevoegde waarde zijn? Ik verkies dan toch de manier waarop Barri Schummi voorbij liet of DC Hakki enkele jaren geleden. Dan weet je waar je aan toe bent. |
|
|||
|
|||
HAKKINEN GAAT NIET MEEDOEN AAN ZO'n SPELLEKE!!!
|
|
||||
|
||||
en wat bedoel je daarmee ? Dat teamorders 'spellekes' zijn ? lol.
Hij zou beter aan het spelleke meedoen, dan heeft Coulthard nog ne serieuze kans om mee te spelen in het WK.
|
|||
|
|||
it's a game in the game Finish!
Vind het dom, maar logisch op cruciale momenten, dus zou hiuj betert denken dat DC beter is. Trouwens, ik heb erges gelzen dat hij zou stoppen op het eind van dit jaar! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|