![]() |
|
|
|||||||
|
|||||||
kzal dan mor es wa geven waarom wij ullie "verkeerd" opvatten
Quote:
Quote:
en Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
zo, nie afbreken zeide? dit is toch allemaal serieuze kritiek da eel dicht in de buurt van afbreken komt!!!! |
|
||||
|
||||
Wees blij met die kritiek, daar kan een site alleen maar beter van worden. Uit die dingen kunt ge leren. Da zou u moeten aansporen tot het verbeteren van de site. Voorbeeldje, als ik NU op de site ga kijken staat er nog niks over de race van vandaag...
|
|
|||
|
|||
dat is de eerste keer dat dit gebeurd.
rede: ik heb geen tijd (heb moete studeren) en Geoffrey was ni thuis vandaag. Ik wil zeggen dat we ni al onze vrijen tijd achter de pc zitten eh, kijk naar buiten en u keus is rap gemaakt dnk ik soms he! en ja, kritiek mag maar niet te overdreven! |
|
||||
|
||||
mja yannick
hetgeen ik kan lezen op f1world.be kan ik ook op f1racing.net , f1live.com, formule1.nl, .... and so on Daar kan ik het bovendien uitgebreider, met meer foto's, en een betere lay-out en ... het staat er gewoon veel sneller. En op het internet geldt nog steeds, ... Diegene die het eerst nieuws kan brengen heeft een primeur. Ik weet heel goed dat jullie dit niet allemaal zelf kunnen bereiken: Je kan nooit zoveel recente informatie hebben, als je geen contacten hebt binnen de F1!! Foto's zijn gevaarlijk wegens portret-recht, eigenaar vd foto moet toestemming geven en ... Dat jullie aan deze vraag niet kunnen voldoen, is een spijtige vaststelling, en dat is dan ook waarom ik niet geloof in f1world.be in zijn huidige vorm. Is er dan niets goed?? Jawel, jullie inzet siert jullie!! Het is heus niet simpel om op je 14 jaar te proberen een f1-site uit de grond te stampen!! Helaas is inzet niet de enige factor om tot een succesverhaal te komen!!! airco ________________________ off-topic mode aan yannick: als je mensen quote, doe dan tenminste volledige quotes!! Hetgeen jij in je vorige post deed, zijn zinnen volledig los bekijken, en uit hun context halen!! Dit geeft een absoluut onjuist beeld van wat oa ik verteld heb in mijn vorige posts, en is daarom ook nie echt fair he!! ________________________
|
|||
|
|||
ik ben aan het onderhandelen en als het lukt is onze site binnen een paar maand zo goed als dailyf1.com, f1-live.com enzo.
Laten we het hopen he! En vergeet niet, onze site is een FANSITE |
|
||||
|
||||
Onderhandelen met wie ?
|
|
||||
|
||||
met Bernie Ecclestone, wie anders ?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lijkt me tot nu toe de beste banner. De ontwerper van ons logo (De_JoS) ga ik nog wel eens vragen (lees smeken) om met een leuk bannertje op de proppen te komen. Oftewel schroef ik mijn photshopwaliteiten wat bij en maak ik er zelf een.
|
|||
|
|||
da ga ik nu is ni openbaar maken se!
|
|
||||
|
||||
Quote:
i hope you succeed, maar der gaat nog wel heel wa werk aan de winkel zijn!!! airco
|
||||
|
||||
Jongens, jullie kunnen hier blijven kibbelen tot de kippen tanden krijgen en de varkens kunnen vliegen, maar ik ben zonet nog eens gaan kijken naar jullie onderwerp van discussie, F1-world. En het staat volgens mij toch als een paal boven water dat daar veel tijd en werk is ingekropen en dat het resultaat uitstijgt boven het overgrote deel aan amateurprobeersels aan f1-sites die het net overspoelen. Ik ben zelf al lang bezig met iets in mekaar te knutselen, en dan nog met een online-editor, dus ik weet hoe veel werk het kost om iets degelijks in mekaar te steken. Om het in de woorden van Ali G te zeggen : Respect Man !
Anderzijds, om nu meteen te denken aan geld te verdienen lijkt mij inderdaad nog wat te vroeg, en zeker met een F1-site. Er zijn duizenden , misschien zelfs tienduizenden f1-sites te vinden, dus je moet ofwel (heel) veel tijd, heel veel geld, of heel veel manuren kunnen besteden aan je site om je te onderscheiden van de rest. |
|
|||
|
|||
vind ik ook
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|