![]() |
|
|
|||
|
|||
mja, wa bluffen kan geen kwaad
|
|
||||
|
||||
Opgelet!!!
Om te karten is er een minimum gewichtsgrens!!!! Ik dacht 80 kilo. Of ben ik fout????? ![]() |
|
||||
|
||||
lap...............
en ja ik ben bijgekomen, en nee ge ga nog ni kunnen winnen ![]()
|
|||
|
|||
is da zo?
en hoe groot moet/mag ge zijn? |
|
||||
|
||||
roflol
|
||||
|
||||
/me...
komt naar geen enkel van de twee meetingen, en nee finish, da is nie uit schrik, of om weg te lopen of omdak nie durf, maar gewoon omdka nie kan
wij zijn op reis vanaf 16juli en da wandelen ziek nie zitten, das voor mij trouwens ook wel een beetje tever om alleen een wandelingske tedoen |
|
|||
|
|||
ey Hakki!
ge moet komen, dan heb ik misschien een karttegenstander! =) |
|
||||
|
||||
Zeg Hakki, en als gij die wandeling nu eens op een trotinette moogt doen, of op van die schaatsen met wieltjes onder ?
Moet toch te doen zijn.
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
heeft misschien te maken met jullie ruzie?
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
mor in de paasvakantie hadde wle iet gezegd van: we zien u toch nooit, ge durft nie omen ofzoiet moja, das al vergeten, kgaan der nie over beginnen ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
alle, wij hebben wel van die inlineskates, mor ik kan da gewoon nie, kheb ze gegeven aan mijn zuster ![]() en trouwens, gaat da nie zo weer door die struiken zijn, als guy weer de weg toont ![]() j/k (heb ik er ff bijgezet, zie da ge mij mis verstaat) |
|
|||
|
|||
Hakki je kan dat ook in 1 bericht zetten he!!!!
|
|
||||
|
||||
Er toch effe bij vermelden dat Guy ons vorige zondag wel feilloos rond het circuit van Zolder geloodsd heeft, zonder welk ongemak dan ook.
![]() ![]()
|
|